'ik voel mij vrouw'

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Jeanet schreef:
ik schrik keer op keer van je felheid, maar moet ook telkens toegeven dat het to the point is wat je naar voren brengt. Iets als dit schrikt mijn "beginnende travestiet" gegarandeerd ook af en al is deze site het CS niet, het is ook niet iemands eigen slaapkamer.
In de tijd dat ik die profielen nog wel eens las, meende ik te hebben gemerkt dat er van de beheersters uit ook een beleid was om dergelijke uitwassen tegen te gaan. Heb ik dat mis? Was dit gewoon een vergissing?
Lisa en Pamela zien niet alles. In de profielen valt veel te vinden wat niet mag.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef:en helaas ben ik momenteel niet in de situatie om een foto toe te voegen
Je kunt wel je onderwijdte posten, die is vast niet 75.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Jeanet schreef:heb je er enig idee van hoe een lijf met cupmaat 75FF eruit ziet en je geprobeerd voor te stellen hoe je je zou voelen als je daarmee over straat moest? Dat zou je een hoop onnodige opwinding hebben kunnen besparen, als je het mij vraagt.
Dat is juist mijn hele punt: ik vind het mijn zaak niet. Dat is de keuze van de mensen die voor zo'n maat kiezen: zij (en alleen zij) kunnen bepalen of de baten opwegen tegen de lasten. Ik vind dat ook die mensen, net als mensen die wel "keurig" voor cup B of C kiezen, hier gewoon geaccepteerd en gerespecteerd moeten worden en vind het feit dat die nu door enkelen hier neergesabeld worden erg vervelend.

En ik ken inderdaad enkele vrouwen met erg grote borsten, het hangt erg van de vrouw af of ze zich daar erg vervelend onder voelen of niet. Ik ken er 1 die het duidelijk erg vervelend vond. Ik ken een ander die het wel mooi vond, die genoot ook zichtbaar van al die kwijlende mannen die ze af-en-toe tegenkwam, ofschoon haar kleding niet uitdagend was.

Tenslotte: waarom maak ik me zo druk. Daar zijn 3 redenen voor:

[1] ik zie liever 50 mensen in een forum waarbij ik het met 5 hartgrondig eens ben, met 40 een beetje eens ben en met 5 ernstig oneens ben, dan dat ik in een forum schrijf waarin 5 mensen schrijven die alle 5 dezelfde mening hebben. Juist de diversiteit van gevoelens zoals die er tot nog toe was trekt mij aan. Ik vind het vervelend dat anderen dat anders zien en dat die de mensen met wie ze het (soms hartgrondig, soms gewoon) oneens zijn het forum uitjagen met zeer uitgesproken, vaak herhaalde, vaak azijnzure commentaren. Dat hoeven maar enkele mensen te doen en je houdt alleen de ja-knikkers over. Jammer, het forum verliest dan zijn waarde.

[2] Ik ben zelf in het verleden (in mijn jeugd, lagere + middelbare school) hartgrondig gepest. Ik weet hoe het voelt om van de ene op de andere dag, om helemaal niets, uit een groep te liggen. Ik vind de maat van een BH iets dermate onbenulligs dat dat oude onrechtvaardigheidsgevoel van "om helemaal niets weer iemand uit een groep gepest zien worden" weer boven komt. Misschien houd ik daarom wel langer vol dan gemiddeld om mijn punt hier toch maar even wel te maken. Dit is ook een reden waarom ik een pest heb aan een sfeertje waarin anderen gepest/niet geaccepteerd/niet getolereerd worden: een intolerant sfeertje werkt op mijn gemoed, ik voel me daar absoluut niet prettig bij en kan dit moeilijk van mij afzetten.

[3] Ik riep al: onrechtvaardigheidsgevoel. Er zijn regels voor deze site. Die zijn er niet voor niets. Mensen die anderen hun gevoelens of gedrag veroordelen of de grond in schrijven om de maat van een BH houden zich niet aan die regels. Ik vind dat ik in mijn recht sta en vind dat recht belangrijk. Daarom vecht ik voor dat recht.

Groetjes,

Annegreet
... het enige dat m.i. relevant is is dat je eruitziet zoals je je voelt
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Ehh, volgens mij is deze op een ietwat verkeerde plek terecht gekomen. :oops:
Ik bedoelde te reageren op de opmerkingen omtrent 'onjuiste' content in de profielen.

Maar als we er wat zien wat er volgens ons niet thuishoord mogen we ze natuurlijk altijd even een mailtje sturen met de plaats des onheils.

Zij zijn tenslotte ook vrijwilligers die het voor hun hobby doen. En ook al staan we er niet dagelijks bij stil, die we zo af en toe best een handje mogen helpen en dankbaar mogen zijn voor wat ze allemaal doen.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

violet schreef:Je maakt het mij niet wijs dat iemand een diepe wens koestert om iets te hebben wat over het algemeen als een handicap wordt ervaren. Wat nou als er zich hier volgende week een valide iemand aanmeldt die zegt zich een vrouw in een rolstoel te voelen zo nu en dan?
Dat kan ik beter aan jou vragen: Violet, wat zou jij dan doen? Zoiemand ook de grond in schrijven?

Ik zou zoiemand respecteren en accepteren. Voor mij is zoiemand niet beter/minder dan jij of ik. Ik zou me er weinig bij kunnen voorstellen, ik zou haar vragen waarom ze dat nu wil, ik zou het haar afraden, ik zou misschien in alle oprechtheid een bezoek aan een psycholoog aanraden, maar ik zou haar of haar gedrag zeker niet openlijk de grond inschrijven...

Groetjes,

Annegreet
... het enige wat m.i. relevant is is dat je uiterlijk overeenkomt met je gevoel
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

violet schreef:Jeanet schreef:

ik schrik keer op keer van je felheid, maar moet ook telkens toegeven dat het to the point is wat je naar voren brengt. Iets als dit schrikt mijn "beginnende travestiet" gegarandeerd ook af en al is deze site het CS niet, het is ook niet iemands eigen slaapkamer.
In de tijd dat ik die profielen nog wel eens las, meende ik te hebben gemerkt dat er van de beheersters uit ook een beleid was om dergelijke uitwassen tegen te gaan. Heb ik dat mis? Was dit gewoon een vergissing?

Lisa en Pamela zien niet alles. In de profielen valt veel te vinden wat niet mag.
Als je iets ziet wat tegen de regels is, is het een kleine moeite om Lisa of Pamela daarop te attenderen. Doe ik ook, en dan is het meestal zo geregeld.
Cyn.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

violet schreef:
leontine schreef:en helaas ben ik momenteel niet in de situatie om een foto toe te voegen
Je kunt wel je onderwijdte posten, die is vast niet 75.
Klopt Violet, die is 77 cm, ik ben 186 lang, weeg ongeveer 60 kilo, m'n taile is 76 en m'n heup had ook wel wat groter mogen zijn om de kleren die ik vanwege m'n taille en lengte aanmoet echt leuk te showen.

Maar laten we wel zijn hoeveel % van de vrouwen heeft een 'ideaal' firguur (en dat dan ook nog alleenmaar volgens de op dat moment vigerende mode). Wat dat betreft vind ik dat er hier wel een heel erg benauwd sfeertje wordt gecreëerd over hoe een vrouw er uit hoort te zien. Ik ken vrouwen met zeer kort haar en met lang haar, met een jongenskontje en met een kantoorreet, met grote borsten en zonder borsten, met een buik en zonder buik, die zich plamuren en die nooit make-up gebruiken (en volledig terecht mijns inziens), etc. etc. Waarom moet van jullie een vrouw er nu persé zo en zo uitzien? Omdat JULLIE je alleen dan vrouw kunnen voelen?????
Liefs, Leontine

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef: Ik zou zoiemand respecteren en accepteren. Voor mij is zoiemand niet beter/minder dan jij of ik. Ik zou me er weinig bij kunnen voorstellen, ik zou haar vragen waarom ze dat nu wil, ik zou het haar afraden, ik zou misschien in alle oprechtheid een bezoek aan een psycholoog aanraden, maar ik zou haar of haar gedrag zeker niet openlijk de grond inschrijven...
Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken en die mening verpak ik graag in duidelijke bewoordingen, dus zou ik iemand die voor zhaar lol in een rolstoel rondrijdt vertellen dat ik het ziekelijk gedrag vind. Iemand de grond inschrijven mag hier niet, dus doe ik dat ook niet.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Cynthia schreef:
Als je iets ziet wat tegen de regels is, is het een kleine moeite om Lisa of Pamela daarop te attenderen. Doe ik ook, en dan is het meestal zo geregeld.
Wie weet, als ik me een keer verveel. Een half uurtje grasduinen door de profielen en het is grote opruiming. :)
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Annegreet, we pesten niet tegen jou, hier zijn alleen verschillen van meningen, zoals jij dat graag wilt, je kunt nu niet zeggen als iemand niet eens is met jou, dat we jou hier eruit willen hebben, ik heb me lang terug gehouden bij deze discussie, en de draad is opgericht om over het thema vrouwvoelen een discussie te voeren, en op eens gaat het paginalang over enorme cupmaten, vreemd! Nou, vraag maar de vrouwen, hoe zij het beschrijven vrouw te voelen, je zou antwoorden krijgen, zoals, oohhh, ik weet het niet te beschrijven, maar ben er gelukkig zoals ik me voel, maar je zult nooit een antwoord krijgen, ik voel me vrouw omdat ik met enorme borsten mag rondlopen, en als dat dan sommige zullen zeggen, dan zijn het maar un paar uitzonderingen! Mijn zus heeft er zo'n dubbel-D en leid er zwaar onder, het maakt haar duidelijk niet vrouwlijker, zoals Violet al schreef, net zo ondervind het mijn zus, namelijk als handicap en never nooit iets wat je als vrouw nastreeft, het zijn duidelijk mannelijke fantasieën van vrouwlijkheit, maar niet wat vrouwen van zich zelf nastreven, doen ze het toch, zit er meestals een man achter te pushen, kijk bij Lolo Ferrari of hoe dit door mannenfantasieën creërde monster ook mag heten, zij is niet zo geboren, nee door een zieke geest ertoe gemaakt!

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

violet schreef:Iemand de grond inschrijven mag hier niet, dus doe ik dat ook niet.
Violet, ik denk dat dit iets is waar jouw referentiekader vrij ruim is. Naar mijn gevoel overschrijdt jij zeer regelmatig de regels van het betamelijke met betrekking tot het niet in hun waarde laten van anderen En dat is voor mij nog altijd een vorm van de grond inschrijven.
Liefs, Leontine

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef: Klopt Violet, die is 77 cm, ik ben 186 lang, weeg ongeveer 60 kilo, m'n taile is 76 en m'n heup had ook wel wat groter mogen zijn om de kleren die ik vanwege m'n taille en lengte aanmoet echt leuk te showen.
Toch netjes. Dat had ik niet verwacht. Je taille kun je aan werken.
leontine schreef: Maar laten we wel zijn hoeveel % van de vrouwen heeft een 'ideaal' firguur (en dat dan ook nog alleenmaar volgens de op dat moment vigerende mode). Wat dat betreft vind ik dat er hier wel een heel erg benauwd sfeertje wordt gecreëerd over hoe een vrouw er uit hoort te zien. Ik ken vrouwen met zeer kort haar en met lang haar, met een jongenskontje en met een kantoorreet, met grote borsten en zonder borsten, met een buik en zonder buik, die zich plamuren en die nooit make-up gebruiken (en volledig terecht mijns inziens), etc. etc. Waarom moet van jullie een vrouw er nu persé zo en zo uitzien? Omdat JULLIE je alleen dan vrouw kunnen voelen?????
Nee. Ik vind het ook een nergens opslaande vraag trouwens. Of gaat die vraag voor jou wel op, kun je je met een maatje kleinere kipfilets geen vrouw voelen? Vrouwen heb je in alle soorten en maten inderdaad, het ideale figuur is al inds Marilyn Monroe 90-60-90. Alleen de uitstraling die de modellen dienen te hebben varieert wel sterk.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

violet schreef:Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken en die mening verpak ik graag in duidelijke bewoordingen, dus zou ik iemand die voor zhaar lol in een rolstoel rondrijdt vertellen dat ik het ziekelijk gedrag vind. Iemand de grond inschrijven mag hier niet, dus doe ik dat ook niet.
De typering "ziekelijk gedrag" vind jij niet de grond in schrijven?

Rare mening heb je af-en-toe :cry:

Groetjes,

Annegreet
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Mara W. schreef:Mijn zus heeft er zo'n dubbel-D en leid er zwaar onder, het maakt haar duidelijk niet vrouwlijker, zoals Violet al schreef, net zo ondervind het mijn zus, namelijk als handicap en never nooit iets wat je als vrouw nastreeft, het zijn duidelijk mannelijke fantasieën van vrouwlijkheit, maar niet wat vrouwen van zich zelf nastreven
Misschien geldt dat voor jouw zus, maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedere vrouw met grote borsten geldt. Ik noemde al een voorbeeld van een vrouw die daar zichtbaar van kon genieten. En, zoals gezegd, vind ik het niet mijn zaak om daarover te oordelen maar vind ik dat de zaak van die T*. Die kan vervelend neerbuigend geschrijf missen als de spreekwoordelijke kiespijn.

Groetjes,

Annegreet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef:
violet schreef:Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken en die mening verpak ik graag in duidelijke bewoordingen, dus zou ik iemand die voor zhaar lol in een rolstoel rondrijdt vertellen dat ik het ziekelijk gedrag vind. Iemand de grond inschrijven mag hier niet, dus doe ik dat ook niet.
De typering "ziekelijk gedrag" vind jij niet de grond in schrijven?

Rare mening heb je af-en-toe :cry:
Doen alsof je niet kunt lopen vind jij gezond gedrag?
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Plaats reactie