Annegreet schreef:
Oh, dat voorbeeld. Ik heb het even nagezocht. Daar ging het voor mij over de vraag of jij op afstand kon weten of iemand wel/niet transseksueel was. Ook toen al schreef ik dat jij met de precisie van een fileermes op afstand kon beoordelen wat een ander voelde.
Ook toen heb ik het je uitgelegd wat ts-teit is. Een scherp afgebakend iets, geen gab, dan ook geen trans.
Annegreet schreef:
Er is nog weinig verandert sinds toen. Je kunt dat nog steeds. Schijnbaar denk je ook nog dat je met dat soort (zoals je het zelf noemt) confrontaties (ik vind dat trouwens onbeschoftheden, maar dat is mijn mening) een ander doet nadenken.
Ik ben dus niet makkelijk beïnvloedbaar. Wen er maar aan.
Annegreet schreef:
Om even te spiegelen: hebben jouw berichten in deze thread mij ook maar 1 centimeter dichter bij jouw mening gebracht? En in voorgaande threads? Hoeveel mensen zeiden na jouw "confronterende berichten" (dat zijn dezelfde berichten als die ik tot dusver bot, bijtend of azijnzuur noem) iets als "bedankt Violet, dankzij jou weet ik nu iets wat ik nog niet wist"?
Het zal je misschien verbazen, maar het gebeurt inderdaad dat mensen mij bedanken. Enneh, andersom? Je krijgt mij geen milimeter dichterbij je onzin.
Annegreet schreef:
Je bereikt alleen met je berichten dat mensen je bot, onhandig, a-sociaal vinden. Je berichten breken serieuse threads af. Je ziet berichten als "*** off, Violet". Je bereikt gehakketak. Je bereikt klachten bij de moderator. Je bereikt dat mensen een berichtje 17x gaan herlezen voordat ze een berichtje durven te posten. Je bereikt dat mensen met een afwijkende mening niet meer schrijven. Is dat werkelijk in het belang van het forum?
Ik geniet van de controverse.
Annegreet schreef:
En dat alles alleen maar omdat je niet wilt weten wat mensen werkelijk beweegt, je wilt alleen op basis van veel te weinig informatie jouw op afstand alleswetende oordeel geven.
Nope, ik sta open voor iedere discussie. Jij beargumenteert alleen niks.
Annegreet schreef:
Hoe serieus nam jij je eigen voorbeeld? Het enige dat ik deed was jouw karikatuur met een karikatuur beantwoorden...
Zie mijn uitleg aan Jeanet.