Wat een week!

Algemeen

Moderator: Moderators

Abby
dagelijks aanwezig

Wat een week!

Bericht door Abby »

Hoi hoi,

Eventjes wat verdeelde emoties van me afschrijven!
Shit, wat een week!

Op vrijdag vertrek ik naar Amerika voor FFS-operatie. Da's best een emotioneel iets. Aan de ene kant de angst voor zo'n operatie (gaat het allemaal wel goed enzo), aan de andere kant heel opgetogen en kan ik haast niet wachten. Veel geregel deze week om alles mogelijk te maken. Koffers pakken, nog wat inkopen doen van zaken die mee moeten.

Begin september gestopt met roken, dus dat brengt ook nog wat emotionele belasting met zich mee.

Word ik gisteren gebeld door m'n moeder, dat mijn vader opgenomen is in het ziekenhuis en dat ze kanker hebben geconstateerd in een behoorlijk vergevorderd stadium. Op dat moment helemaal lam geslagen natuurlijk. Hij heeft al een hele toestand achter de rug sinds vorig jaar. Heeft vorig jaar 3 weken heel kritiek gelegen op intensive care. Pas eigenlijk daar volledig van hersteld en dan nu dit!!

Reis naar Amerika voor FFS a.s. vrijdag, wou ik in eerste instantie gelijk annuleren. Heb hier zitten janken, kwaad geworden, teneer geslagen, waarom waarom.........
Nu een dagje later, denk ik dat ik (we) toch vrijdag gewoon gaan. Morgen eerst de behandelend arts maar es bellen om te vragen wat hij denkt.
Waarschijnlijk kan hij ook nog niet echt iets concreets zeggen. Vrijdag wordt er een MRI scan gedaan en a.s. maandag een botscan. Voor die tijd zal het voor de arts ook gissen zijn.

En dan vandaag had ik ook een afspraak in Gent bij dr. Monstrey. Heb daar te horen gekregen dat er een datum is gepland voor m'n SRS........
23 juni 2005..........

Wat zal morgen brengen!!!!

Abby
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Goed dat je zoiets van je afschrijft. Pa met vergevorderde kanker, gezichtsvervrouwelijke operatie voor de deur, dat zoiets allebei tegelijk komt gaat je niet in de koude kleren zitten.

Het beste ermee, Abby
liefs, Josette
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Abby, veel sterkte toegewenst hoor, klinkt allemaal echt niet best!
Weet helemaal niet wat ik moet zeggen.......
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
isabel
dagelijks aanwezig

Bericht door isabel »

Abby,
De verkeerde dingen rond hetzelfde moment. Ik wens je heel veel sterkte voor dit moment meis. Maar de operaties waar je voor staat zullen zo'n belangrijke stap voor je leven zijn. Hoe dan ook: uiteidelijk wens ik je veel toekomstig geluk!

liefs,

Isabel
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Lieve Abby,

Ik heb het gedeelte van je vader nog meegemaakt maar of dat met de K was of wat anders weet ik niet meer eerlijk gezegd. Je moest wel op en neer rijden naar Zoetermeer dat weet ik nog wel.

Allemaal klote lieverd maar achter de wolken schijnt ook voor jou de zon.

Ik wens je met alles zeer veel sterkte toe en als je hulp nodig hebt, just give me a call.

Liefs,
Laatst gewijzigd door Pamela- op do sep 30, 2004 0:03, 1 keer totaal gewijzigd.
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Abby,

Ik (we) kan (kunnen) je alleen maar heeeeeeel veel sterkte wensen met alles.
Het komt allemaal ineens, maar zoals pamela ook al schrijft....ook voor jou schijnt achter de wolken de zon.
Kop op meid en toi toi toi.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hoi, Abby (en Katy),
Ik kan mij goed indenken wat de problemen rondom je vader je allemaal aandoet, heb ik reeds meegemaakt met beide ouders. Ik heb ook gezien, hoe in mijn naast familie, in een soortgelijke situatie, iemand een keus moest maken, uit de minst erg van twee opties op dat moment.
Hier kan ik je helemaal geen raad geven, over wat je moet doen. Je kunt het ook niet proberen af te wegen, wat het belangrijkste voor je is op dit moment, want zo werkt het niet. Het enige wat je zou kunnen doen, is even een blik in de toekomst werpen, naar wat mogelijk zou kunnen gebeuren, en dan jezelf afvragen, als dat gebeurt, kan jij ermee leven met de consequenties van je keus. Dan zou je misschien een keus maken voor de minst ondragelijk. Maar leuk wordt het nooit.

Heel veel sterkte,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Kan alleen maar heel veel sterkte wensen.
Abby
dagelijks aanwezig

Bericht door Abby »

Dank jullie allemaal voor je steunende woorden. Dat stel ik (we) erg op prijs.

Ik heb vanochtend contact gehad met de behandelend arts en hij heeft me gezegd dat hij geen noodzaak ziet op dit moment om niet naar Amerika te gaan voor de operatie. Natuurlijk met een slag om de arm, maar 16 oktober weer terug moet volgens hem kunnen.

Dus zoals het er nu voorstaat, vertrekken we morgen gewoon en houden we nauw contact met familie.

Ik voel me ietsje geruster. Ga vanmiddag zeker nog bij m'n vader op bezoek en zal nog eens ook met hem erover praten. Hij (en m'n moeder) had gisteren al gezegd dat ik gewoon moet gaan.
Tuurlijk, maar toch..........

Groetjes,
Abby
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Pffff, was dat niet Murphy, alles wat mis kan gaan zal misgaan op het moment dat het het minste uitkomt?

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nog even snel op de valreep, voor je weggaat, Abby

Lieverd, heeeeeeeel veel succes !!!!! *kus*

En sterkte uiteraard ook, meiske
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Abby
dagelijks aanwezig

Bericht door Abby »

Ik ben weer terug in Nederland!

Toen m'n partner en ik net waren aangekomen in San Francisco, werden we gebeld door m'n broer en zus.
Mijn vader had zoals gepland een CT-scan gehad op vrijdag, maar de resultaten daarvan waren zo alarmerend voor de artsen, dat ze twijfelden of hij de operatie die ze maandag 4-10 (vandaag dus) zouden gaan uitvoeren wel zou overleven, gezien z'n algehele gezondheidstoestand.

Hierop heb ik met veel pijn in m'n hart toch besloten om direct weer naar huis te vliegen om mijn vader en moeder en broer en zus bij te staan. Mijn FFS heb ik dus voor dit moment even langs de zijlijn gezet.

Onze terugreis was zeer emotioneel moet ik zeggen.
Mijn vader is vandaag wonderwel goed uit de operatie gekomen. Ik was blij met m'n beslissing, toen ik z'n hand vasthield net nadat hij weer op zaal was.

Allemaal in ieder geval heel hartelijk dank voor jullie steunende woorden.

Liefs,
Abby
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

hoi Fenna (en Katy natuurlijk),

Welkom thuis al is dit dan anders dan gepland.

het leven is keuze's maken en het enige (belangrijke) criterium daarbij is jouw gevoel of je de juiste keus gemaakt hebt.
In dit geval geloof ik dat je geen spijt van je keuze hebt....en dat is goed.

Blij te horen dat je vader de operatie goed heeft doorstaan.
Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd en dat het maar de goede kant op blijft gaan.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
tamar
daar ben ik weer

Kanker

Bericht door tamar »

Tja, Abby, wat kan een mens zeggen hé. Mijn vader is vorige maand overleden na een strijd van twee jaar tegen kanker; ik weet wat het is om zo'n bericht in je gezicht gesmeten te krijgen, ik weet nu ook dat een steunbetuiging van links of rechts toch wel iets kan betekenen, al is het ook maar een beetje.
Héél veel sterkte!
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Je vader kan met recht trots zijn op zo'n onbaatzuchtige nazaat als jij, Abby. Ik ben blij voor je dattie goed uit de OK is gekomen. Soms zijn dokters toch wonderen he' ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie