NA het scheren...

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Caroline B
dagelijks aanwezig

Bericht door Caroline B »

Joanne schreef:Hihihi officieel is geel de contrakleur van blauw.
Ja maar, geel en blauw maakt groen. Lijkt me niet echt een oplossing voor "blauwzweem".
Ik weet niet wat officieel is, maar in de kleurencirkel, staan de primaire kleuren niet tegen overelkaar. Primair is blauw,rood en geel. Tussen blauw en rood staat paars, tussen rood en geel oranje en tussen geel en blauw groen. Blauw staat hier dus tegenover oranje.

liefs Caroline
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Al beginnen de haren te wijken, toch moet ik nog scheren.
Mijn huid is kwestbaar geworden, dunner, en voordat ik het weet heb ik wondjes.
Balen, heb ik bijna geen donkere haren meer zit je hier mee.....
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Caroline-B schreef:
Joanne schreef:Hihihi officieel is geel de contrakleur van blauw.
Ja maar, geel en blauw maakt groen. Lijkt me niet echt een oplossing voor "blauwzweem".
Ik weet niet wat officieel is, maar in de kleurencirkel, staan de primaire kleuren niet tegen overelkaar. Primair is blauw,rood en geel. Tussen blauw en rood staat paars, tussen rood en geel oranje en tussen geel en blauw groen. Blauw staat hier dus tegenover oranje.

liefs Caroline
Ja ik zie dat je gelijk hebt. Kdacht ooit op de kappersschool geleerd te hebben dat geel en blauw elkaar opheffen. Was om ongewenste kleur (geel) effecten bij het blonderen weg te kunnen halen door middel van zilvershampoo die heel donkerblauw van kleur is. Maar realiseer me net tijdens het checken van die kleurencirkel dat ik dus eigenlijk paars bedoel. Dat donkerblauw van die shampoo was ook meer violetachtig realiseer ik me ook ineens.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Caroline-B schreef:Daar ben ik ook zo benieuwd naar. Blijkbaar is het niet zo eenvoudig, anders had je al antwoord gekregen.
Ik kon "ultra foundation van Kryolan ,blue neutralizer" niet eens op kryolan.com vinden.
Caroline,

Ik heb inmiddels lukraak de artikelen van Travisage en Mariposa besteld. De Mariposa verstuurde mij een produkt van Ben Nye, Travisage verstuurde een produkt van Malu Wilz. Beide potjes zijn bijzonder klein, maar de inhoud schijnt dan ook heel dun aangebracht te kunnen worden.

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee omdat het geklieder met make-up mij uiteindelijk meer tegenstond dan het mijzelf vertonen zonder make-up. Ben voorlopig dus gestopt met experimenteren.

Groetjes,

Annegreet
Caroline B
dagelijks aanwezig

Annegreet schreef: Ik heb inmiddels lukraak de artikelen van Travisage en Mariposa besteld. De Mariposa verstuurde mij een produkt van Ben Nye, Travisage verstuurde een produkt van Malu Wilz. Beide potjes zijn bijzonder klein,
Annegreet,

Bedankt, Ik heb die van Malu Wilz ook besteld. Als die van Ben Nye echt beter is dan hoor ik dat graag.

liefs, Caroline.
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Hoi Allemaal,

De beste dekking vind ik Continious Coverage van Clinique. Daar kan je alles me weg krijgen. Ik heb een iets donkere huidskleur en de kleur SPF11 past heel goed bij mijn huid.

Tegenwoordig hebben ze nu ook een handig doosje, hierdoor hoef je niet meer met spons en tube rond te lopen. Ik heb zelf 5 jaar ontharing gehad, dus eigenlijk heb ik het niet echt meer nodig, maar ik vind het nog altijd lekker spul. Je kan er ook goed donkere kringen mee wegwerken.
Vroeger gebruikte ik alleen maar CCC en dan deed ik er 3 maanden mee. In het heden gebruik ik het nog voornamelijk alleen op de plekken waar duidelijk dingen zitten die ik wil verbergen, zoals de plek waar ze mijn adamsappel en stembanden hebben getuned. Maar het moet heel voorzichtig, want eigenlijk kan ik helemaal niet goed tegen makeup. Het maakt niet uit of het anti allergisch is, ik vind het niet prettig aanvoelen en het gaat allemaal jeuken.

Greetz, Mandy
Caroline B
dagelijks aanwezig

Anakin_TS schreef: De beste dekking vind ik Continious Coverage van Clinique. Daar kan je alles me weg krijgen. Ik heb een iets donkere huidskleur en de kleur SPF11 past heel goed bij mijn huid.

Tegenwoordig hebben ze nu ook een handig doosje, hierdoor hoef je niet meer met spons en tube rond te lopen.
Greetz, Mandy
Hoi Mandy,

Ik ben blij met je tip. Die baardschaduw is een grote frustratie voor mij. Waar kan je het bestellen? Ik kon op internet niks vinden.
Caroline
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Caroline-B schreef:
Anakin_TS schreef: De beste dekking vind ik Continious Coverage van Clinique. Daar kan je alles me weg krijgen. Ik heb een iets donkere huidskleur en de kleur SPF11 past heel goed bij mijn huid.

Tegenwoordig hebben ze nu ook een handig doosje, hierdoor hoef je niet meer met spons en tube rond te lopen.
Greetz, Mandy
Hoi Mandy,

Ik ben blij met je tip. Die baardschaduw is een grote frustratie voor mij. Waar kan je het bestellen? Ik kon op internet niks vinden.
Ik heb even gezocht en kon ook geen online winkel vinden voor Clinique produkten, je zult er dus voor naar de winkel moeten. Douglas bijvoorbeeld, daar zullen ze allerminst moelijk doen over je manzijn. SPF geeft trouwens geen kleurnummer aan, maar een uv beschermingsfactor. Als je geen make up allergie hebt, zou ik geen Clinique kopen. Clinique is namelijk duur omdat het hypoallergeen is.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ik heb laatst satin foundation van de Hema gekocht. Totaal onbruikbaar om baardschaduw mee te maskeren, maar voor de overige toepassingen perfect. Het is een soort dagcreme met ingebouwde foundation.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb un coverstik van de Etos, die doet het wel goed, maarja, als het zo verder gaat met het succes van de IPL-sessies, dan hoef ik die ook niet meer lang :roll:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Mara schreef:Ik heb un coverstik van de Etos, die doet het wel goed, maarja, als het zo verder gaat met het succes van de IPL-sessies, dan hoef ik die ook niet meer lang :roll:
Daar ben ik ook mee begonnen, maar het werkte bij mij alleen als ik het heel erg dik opsmeerde. Daarna zag je nog steeds wat. Niet getreurd, ik precies de beschrijving op deze site gevolgd en de foundation opgebracht: bij iedere streek foundation verdween de cover-stick en werd de baardgroei alleen maar duidelijker...

Nadat meerdere truien besmeurd zijn met make-up (weet iemand hoe je make-up vlekken uit een trui krijgt?) ben ik ermee opgehouden...

Groetjes,

Annegreet
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Lekker in de anabolen pot graaien,ga je ook alle kleuren van de regenboog zien!
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Sorry dames, deze grap was bedoelt voor een spraakwaterval van Vivian en die andere dame, ze hadden het over allerlei kleuren, werd er helemaal duizelig van.

Ik heb al een tijd geen anabolen genomen, maar zo komt het misschien wel bij jullie over. Ben een chaoot,maar niet van de anabolen.

(Altijd al chaoot geweest)

CCC kan je gewoon kopen bij Douglas en ICI paris.

Mandy
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Annegreet schreef:bij iedere streek foundation verdween de cover-stick en werd de baardgroei alleen maar duidelijker...

Ik denk dat het daar al fout gaat, Annegreet. Daar waar je een laagje onder de foundation hebt zitten kun je het beter deppend opbrengen. En pas nadat je onderlaagje goed is gedroogd.
En mocht je coverstick niet goed willen drogen (bijvoorbeeld doordat je een wat goedkoper merk hebt aangeschaft) dan kan een dun laagje transparante poeder over de coverstick ook wonderen doen. Cassandra bijvoorbeeld zweert erbij. Die gebruikt dat in overvloed, maar omdat het transparant is, krijg je geen opgemaakt effect maar juist een heldere, zachte basis.

Overigens zou ik, ipv coverstick, liever kiezen voor Blu-away van Joe Blasco, of het alternatief van Ben Nye. Hier heb je 1. veel minder van nodig en 2. blijven veel beter zitten. En 3. hebben een veel beter dekkend effect tegen baardschaduw.

Ook het besmeuren van je kleding kun je grotendeels voorkomen door je makeup, nadat je klaar bent, te fixeren met (daar hebben we 'm weer) ruim transparante poeder.

Succes !
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Nathalie schreef:Overigens zou ik, ipv coverstick, liever kiezen voor Blu-away van Joe Blasco, of het alternatief van Ben Nye. Hier heb je 1. veel minder van nodig en 2. blijven veel beter zitten. En 3. hebben een veel beter dekkend effect tegen baardschaduw.

Ook het besmeuren van je kleding kun je grotendeels voorkomen door je makeup, nadat je klaar bent, te fixeren met (daar hebben we 'm weer) ruim transparante poeder.

Succes !
Bedankt voor je bericht, ik zal de tips goed bewaren. Doordat ik nogal wat geexperimenteerd heb met make-up (waarbij zowel mijn gezicht als mijn kleren een kliederboel werden) heb ik nogal een aversie tegen make-up gekregen. Ik zie het ook niet (meer) als voorwaarde om mijn baardgroei te verbergen voordat ik naar buiten durf. In die zin is de "accuutheid" van mijn probleem inmiddels over.

Wel heb ik in de tussentijd nog een tweetal produkten gekocht (van Ben Nye en Malu Wilz), als ik ooit de behoefte voel om verder te experimenteren dan ga ik daarmee verder.

Nogmaals bedankt voor de tips!

Groetjes,

Annegreet
Plaats reactie