Nagels lakken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Nagels lakken

Heerlijk - doe dit dagelijks - hoort erbij
13
41%
Nee hoor, hoeft voor mij niet
3
9%
Zo af en toe, wanneer ik ga stappen
16
50%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Adriana Tol
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do okt 14, 2004 22:45

Bericht door Adriana Tol »

................................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lol

(melk is toevallig zeer slecht voor je)
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,


Petra schreef :
(melk is toevallig zeer slecht voor je)
Maar wel lekker en zeker goed voor de botten. Dus melk de witte motor !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Kimmy B
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 11:25

Bericht door Kimmy B »

hoikes
antwoordt op Mara

Mara wil je wat van mij , mijn nagels groeien elke week gemiddeld een halve centimeter hoor
ais "man" is dit niet leuk elke week knippen dus maar als vrouw vind ik dit wel tof hoe het komt weet ik ook niet hoor want bij de dokter zeggen ze mij dat ik een tekort aan magnesium heb maar dit staat los van de nagelgroei .
liefs kimmy
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Kimmy B schreef:hoikes
antwoordt op Mara

Mara wil je wat van mij , mijn nagels groeien elke week gemiddeld een halve centimeter hoor
ais "man" is dit niet leuk elke week knippen dus maar als vrouw vind ik dit wel tof hoe het komt weet ik ook niet hoor want bij de dokter zeggen ze mij dat ik een tekort aan magnesium heb maar dit staat los van de nagelgroei .
liefs kimmy
Amaij, das wel heftig, echt un halve centimeter!???? Boar, bij mij groeien ze hooguit 2mm per week, en mijn waardes zijn allemaal op pijl, maar nagels en haren zijn bij mij nooit de sterke punten geweest, dat ik mijn haren nu zo lang heb is een wonder, wat daar elke dag afbreekt en uitvalt, gelukkig heb ik geen spliss meer sinds ik aan de monen ben! Da's wel een vooruitgang maar de problemen met de nagels bleven, soms kan ik ze 3-4 weken rustig door laten groeien en op gegeven moment breken ze me een voor een af of scheuren in, ik heb trouwens ook niet die witte halve manen in het nagelbed, wat ik wel bij velen zie, ik heb ze maar heel klein op de duimen :roll:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Pamela- schreef: Maar wel lekker en zeker goed voor de botten. Dus melk de witte motor !
De consumptie van melkproducten wordt steeds vaker in verband gebracht met klachten zoals migraine, huidproblemen, astma, bronchitis, voorhoofdsholte-ontsteking, chronische verkoudheid, allergieën en artritis. Amerikaanse onderzoekers hebben twaalf jaar lang de melk consumptie van 121 duizend verpleegsters tussen de 39 en 54 jaar bijgehouden. De vrouwen die twee glazen melk of meer dronken liepen 45% meer kans op een gebroken heup in vergelijking met vrouwen die één glas of minder dronken. Nog een glaasje melk?

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... melk1.html
http://home.wanadoo.nl/diamental/ned/li ... zuivel.htm
http://www.strongbones.org/
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

het probleem bij mij is dat de nagels heel snel inscheuren en dan van die scherpe randen krijgen. Zijn er middeltjes die daar enige verbetering in aan kunnen brengen?

Nagel verharder dat is toch 'blanke' nagellak?
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

franscien schreef:Nagel verharder dat is toch 'blanke' nagellak?
Nee, dat zijn twee verschillende dingen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef:
franscien schreef:Nagel verharder dat is toch 'blanke' nagellak?
Nee, dat zijn twee verschillende dingen.
Nou.... Nagelverharder is wel blanke lak, maar blanke lak is niet altijd nagelverharder. :P
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Nagels lakken

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

optie drie helaas. M'n vingernagels krijgen alleen een kleurtje als ik als Monica op stap ga. Als m'n mannelijke helft een dagje vrij heeft dan gebruik ik blanke of licht parelmoer lak. En ja, ook als ik boodschappen ga doen of anderzins met mensen in kontakt kom. M'n teennagels zijn altijd gelakt. Koningsblauw momenteel.

Voor iedereen die zwakke nagels heeft: naast nagelverharder, calcium en vitamine B is het ook essentieel dat je ze vijlt, en niet knipt. Knippen doe je namelijk dwars op de lengtestructuur van de nagel, waardoor-ie broos wordt en eerder afbreekt. Vijlen doe je vanuit de zijkanten naar het midden toe met de structuur van de nagel mee. Je zal merken dat na een paar maanden niet knippen je nagels minder snel afbreken of scheuren.

groetjes,

Monica
Plaats reactie