Zoenen
Moderator: Moderators
Ik heb B gestemd want zoenen bij begroeten hoeft voor mij niet zo. Dat doe ik alleen met mensen die ik zelden zie, maar die wel veel voor me betekenen.Als je dat doet bij iedereen wordt het een ongemeende gewoonte. Daar ben ik een beetje allergisch voor. Met oud en nieuw en verjaardagen vind ik het wel vervelend als ik overgeslagen word, of als iemand me zo'n uitgestrekte hand biedt dat de boodschap wel duidelijk is. In de kroeg komt soms een jongen die me altijd een handkus geeft bij het weggaan, dat vind ik wel leuk. Er komt ook een oudere man die, als hij me 3 keer op een dag tegenkomt, me dan ook iedere keer probeert te zoenen, dat mijd ik dus en dat vindt hij weer niet leuk.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Bij mijn schoonfamilie, kussen de vrouwen elkaar en sommige mannen. Zo ook in onze vriendenkring. Bij mijn eigen familie kussen de mannen ook elkaar. Hoewel mijn broer doet dat niet, behalve bij mijn vader. Dat zou misschien komen omdat hij homo is en nog steeds niet over zijn "kast" dagen is.
If all else fails, buy new shoes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wie houd je tegen ???????Josette schreef:En uiteraard leren laarzen met plateau en blokhak. Zie de foto linksonder
Hopelijk komt de tijd dat dit soort laarzen ook onder een pantalon kunnen
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Josette, maar zo blijf je uniek, je zult het niet leuk vinden als andere je massaal nadoen
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- ff weer wat posten
.................................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Chantal C.
- Forumdiva
Wat is er mis met een Ford?Adriana 1 schreef:Bij de grote grijze massa behoren kan altijd nog............. een vrouw, 2 kinderen, een spijkerbroek, een sweater, zijscheidinkje, een Opel of een Ford,...
Ik geloof niet dat ik tot de grijze massa behoor.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Daar heb je ook weer gelijk in, lieverdMara schreef:Josette, maar zo blijf je uniek, je zult het niet leuk vinden als andere je massaal nadoen
Wat bedoel je met een zijscheidinkje? Oh ja, wat die auto's betreft: die Opel is uiteraard een Opel Astra (vroeger Opel Kadett). En vervang die Ford maar door Volkswagen, uiteraard een VW Golf.Adriana 1 schreef:Bij de grote grijze massa behoren kan altijd nog............. een vrouw, 2 kinderen, een spijkerbroek, een sweater, zijscheidinkje, een Opel of een Ford, en zondags uitgezakt op de bank liggen kijken naar voetbal.
InderdaadAdriana 1 schreef:F*ck die anderen.............<gniffel>
liefs, Josette