Jouw voorkeur?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Waar val jij op?

Mannen
14
35%
Vrouwen
19
48%
Ik zou het niet weten
6
15%
Rot op met je poll!
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 40

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Jouw voorkeur?

Bericht door Chantal C. »

Ik heb ongeveer een idee hoe het met de sexuele voorkeur onder transseksuelen ligt, maar vind het toch eens leuk om er een poll aan te besteden.

Waar val jij op?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
WilmaB
dagelijks aanwezig
Berichten: 160
Lid geworden op: ma feb 02, 2004 23:33
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Ik heb op mannen gestemd.
Eerst dacht ik na een mislukt huwelijk van 15 jaar, mannen het hoeft voor mij niet meer.
Maar als je dan ineens weer iets leuks,liefs,lekkers tegenkomt. :wink:
Ja, dus absoluut mannen.

xxxxxxxjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik stemde op vrouwen, ben toch best lesbisch :oops:

Mara, die er nog geen droomprins tegenkwam, maar wel princesjes :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Bericht door Janiek »

Ik zou het op dit moment echt niet weten. Leef al 24 jaar met een vrouw, maar heb niet het idee dat ik voor haar een "echte" man ben geweest. Sinds ik niet meer zoveel hoef te bewijzen of vast te leggen, en er achter probeer te komen wat mijn eigen gevoel zegt, is er weinig met zekerheid over te zeggen. In mijn fantasieën ben ik doorgaans een vrouw met een man, maar ook wel met een vrouw. Ik kan mannen heel leuk en charmant en indrukwekkend vinden, maar heb dan niet direct een voorstelling over bedavonturen. Met vrouwen eerder, maar als ik me dan bedenk dat ik een man zou moeten zijn, dan heb ik geen zin meer om aan dat beeld te gaan beantwoorden. Als het erop aankomt zal het waarschijnlijk meer aan de persoon en de omstandigheden liggen dan aan het geslacht.
Zwevende kiezer :-? .

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Hoofdzakelijk vrouwen. Mannen zijn soms leuke speeltjes, maar meer ook niet.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Ik had eigelijk rot op met je poll willen stemmen maar heb er toch maar voor gekozen om een serieuse stem uit te brengen.

Ik ben altijd al lesbies geweest en zal dat ook wel altijd blijven..
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
anna_r
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: zo okt 12, 2003 13:04

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marcella
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: za dec 28, 2002 15:30
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Marcella »

:wink: nooit gevallen voor man noch echt voor een vrouw tot ik iemand in mijn leven tegenkwam die gewoon goed voor mij is..en waarmee ik verder kan in het leven...en het was een hij!

toch blij dat ik een muts * heb :D
Groetjes,
Afbeelding


Begrip kan je krijgen...respekt moet je verdienen.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mannen mannen mannen mannen mannen mannen mannen mannen mannen of mischien nog iets duidelijker: MANNEN MANNEN MANNEN MANNEN hahaha.... Maar moet wel zeggen dat ik me steed meer begin te ergeren aan de sexbelustheid van mannen. Gewoon een gezellige avond is er in veel gevallen niet bij. Altijd weer die testo die de kop steekt :-?

Enneh Marcella? Hoe is het met de muts?
Gebruikersavatar
Marcella
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: za dec 28, 2002 15:30
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Marcella »

Enneh Marcella? Hoe is het met de muts?[/quote]

tja wat moet ik hierop antwoorden.... het heeft haar vorm....en diepte.... maar tis nog vroeg om te zeggen dat t mooi sluit.....
tis nu 7 week geleden dat ik t AZG mocht verlaten. Tis in iedergeval niet meer dat "gat" tussen je benen zoals ik zag op de foto na srs.
Groetjes,
Afbeelding


Begrip kan je krijgen...respekt moet je verdienen.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Marcella schreef:
Joanne schreef:Enneh Marcella? Hoe is het met de muts?
tja wat moet ik hierop antwoorden.... het heeft haar vorm....en diepte.... maar tis nog vroeg om te zeggen dat t mooi sluit.....
tis nu 7 week geleden dat ik t AZG mocht verlaten. Tis in iedergeval niet meer dat "gat" tussen je benen zoals ik zag op de foto na srs.
Welke foto bedoelde je toch niet die van mij he? maar blij te horen dat het goed gaat. De rest komt met de tijd
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

waar val jij op

Bericht door esther-marye »

Ik zou het niet meer weten, Woon samen met een vriendin, alleen vallen wij allebij op mannen, maar we zijn ook heel erg gek met elkaar. Iets met een andere vrouw, daar moet ik niet aan denken, maar toch leef ik samen met een vriendin. Het is zo lekker verwarrend....
Groetjes

Afbeelding
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

ik houd van kippeboutjes
Gebruikersavatar
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 15:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

Ik val voor beiden, maar toch krijg ik sterk de indruk,dat steeds meer mensen het steeds moeilijker vinden om een geschikte partner te vinden. En ik vraag me af waar dat nu precies aan ligt. Zelfs vrij jonge mensen hebben tegenwoordig dat probleem. Terwijl er toch heel veel mogelijkheden zijn tegenwoordig om mensen te ontmoeten en er ook veel opener mee omgegaan wordt.
Daarbij komt dan toch ook nog dat de meeste mensen toch ook best wel genoeg vrije tijd hebben en veel mobieler zijn dan vroeger.
Waardoor komt het dan dat zoveel mensen lange tijd zoekend zijn zonder echt positief resultaat?

Wat is daar dan aan de hand, worden er teveel eisen gesteld. Zoals bv.op het gebied van leeftijd, uiterlijk. Of is de tegenwoordige mens in het algemeen genomen te materialistisch ingesteld. En worden dat soort eisen misschien alleen maar meer naarmate men ouder wordt.
Als iemand een jaar of 16 is b.v. wordt je toch ook gewoon verliefd op iemand zonder je af te vragen of iemand dan later wel in staat zal zijn om te zorgen voor een dik belegde boterham.

Waarom wordt dan later ineens het hebben van een huis, auto ,baan e.d. dan ineens veel belangrijker. Ik vraag me wel eens af of het daar soms aan ligt,en waar wordt je dan gelukkiger van........ Van het hebben van een kast van een huis een grote auto en een dik betaalde baan.
Of het gewoon iemand bij je hebben in je leven waar je ontzettend veel van houd en waar je in de loop der jaren een steeds nauwere band mee krijgt. Zijn wij als tegenwoordige moderne mens gewoon met ons allen te materialistisch geworden. En gewoon verleert om spontaan verliefd te worden zonder ergens in ons achterhoofd een eisenpakketje te hebben.
Zijn we ooit daar de fout ingegaan??

Liefs Carola
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Carola

Intererssant thema dat je daar aansnijdt.

Zelf denk ik dat je vragen met JA beantwoord kunnen worden.
Mijn ervaring is inderdaad dat je critischer wordt naarmate je ouder wordt.
En ik heb het gevoel dat de binding tegenwoordig minder sterk is (of dat er te gemakkelijk relaties worden aangegaan). Waardoor op een later moment de twijfel toeslaat en de relatie weer wordt verbroken.
Terwiijl vroeger meer gegeven werd in een relatie, wordt er nu meer genomen, m.a.w. "what's in it for me".
Ik realiseer me dat ik hiermee generaliseer maar zo zie ik het inderdaad. En ervaar dat ook zo bij mezelf.
Cyn.
Plaats reactie