Steun
Moderator: Moderators
Steun
Ik zoek steun van mensen die te maken krijgen met travestie in een beginnende relatie he jullie tips of ideen.
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Dag Maria je kunt je aanmelden bij deze site http://groups.yahoo.com/group/voorpartnersvantgirls/ dit is een gesloten groep van partners voor partners. Kun je je vragen kwijt en is ook wel fijn van elkaar te horen hoe een ander hiermee omgaat. Misschien zien we je daar? groetjes he Elsa
-
- is nieuw hier
He die Maria,
Leuk dat je er bent..
Vertel eens wat meer over jezelf..
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de tips en ideen inhouden die je zoekt?
Deze site is enorm informatief, ik denk dat je hier je ei wel kwijt kan.
Succes..
Groet, Cynthia
Ps: Ik ben de partner van Adriana 1..ook te vinden op deze site!
Leuk dat je er bent..
Vertel eens wat meer over jezelf..
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de tips en ideen inhouden die je zoekt?
Deze site is enorm informatief, ik denk dat je hier je ei wel kwijt kan.
Succes..
Groet, Cynthia
Ps: Ik ben de partner van Adriana 1..ook te vinden op deze site!
even voorstellen
Ik ben Maria.
ik ben 37.
ik sinds kort iemand ontmoet met travestie gevoelens en ik ondersteun haar volledig ze is hier ook bekend onder de naam Lieke.
Maar zoek eigenlijk tips hoe ik het aan mijn omgeving kan vertellen ik zeg namelijk liever dingen zelf dan dat ze het acheraf van anderen moeten horen.
Groetjes Maria
ik ben 37.
ik sinds kort iemand ontmoet met travestie gevoelens en ik ondersteun haar volledig ze is hier ook bekend onder de naam Lieke.
Maar zoek eigenlijk tips hoe ik het aan mijn omgeving kan vertellen ik zeg namelijk liever dingen zelf dan dat ze het acheraf van anderen moeten horen.
Groetjes Maria
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.