Hoe een goede travestiet zijn?
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Hoe een goede travestiet zijn?
Haaj ladies,
Ik vroeg me af: wat heeft dé miss travo 2004 dat die andere kandidaten niet hadden? Waarom is zij gewonnen? Misschien duidelijker: welke capaciteiten heb je nodig om het tot miss travo te schoppen? Vrouwelijk zijn? Overtuigd? Help me!
Alvast bedankt!
Groetjes, draakjee (tessy)xxx
Ik vroeg me af: wat heeft dé miss travo 2004 dat die andere kandidaten niet hadden? Waarom is zij gewonnen? Misschien duidelijker: welke capaciteiten heb je nodig om het tot miss travo te schoppen? Vrouwelijk zijn? Overtuigd? Help me!
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door miss_tessy op di nov 02, 2004 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Live, and let live!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Enne Pam, wie bedoel je met Cock ??? Toch niet die meneer Cock ??
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Kan alsnog ..petra_ schreef:Ik had het moeten quoten...Pamela- schreef:HOi hoi,
Er staat 2004 maar misschien is hij wel bewerkt 1 maal. Duidelijk een zaak voor de cock.
Zie?draakjee schreef:
Haaj ladies,
Ik vroeg me af: wat heeft dé miss travo 2005 dat die andere kandidaten niet hadden? Waarom is zij gewonnen? Misschien duidelijker: welke capaciteiten heb je nodig om het tot miss travo te schoppen? Vrouwelijk zijn? Overtuigd? Help me!
Alvast bedankt!
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
-
- daar ben ik weer
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tessy, je hebt gelijk, we gaan helemaal niet in op je thema, zie je meteen met wie je het hier te maken krijgt
Okee, dat was ook weer flauwekul
Ik weet het niet, kan je dus geen antwoord op je vraag geven, je moet er blijbaar net bio zijn maar met iets extra om te kunnen bewijzen geen bio te zijn
Sorry, maar ik weet het echt niet
xmarax
Ik weet het niet, kan je dus geen antwoord op je vraag geven, je moet er blijbaar net bio zijn maar met iets extra om te kunnen bewijzen geen bio te zijn
xmarax
-
- daar ben ik weer
wat bedoel je met bio?Mara schreef:Tessy, je hebt gelijk, we gaan helemaal niet in op je thema, zie je meteen met wie je het hier te maken krijgt
xmarax
xxxtessyxxx
Live, and let live!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tess, met bio bedoelen we biologische vrouwen, is alleen de afkorting ervoor, word er vaak door TS, TG en TV gebruikt voor "echte" vrouwen
Liefs Mara
Liefs Mara
Ik zou het niet weten, als ik mee mocht stemmen, dan zou ik waarschijnlijk stemmen op de meest natuurlijk overkomende trava. Tenminste voor zover een man natuurlijk over kan komen als vrouw. Misschien zou ik ook wel stemmen voor de meest overdreven "vrouw". Waarom zou jij zo'n keurslijf willen?draakjee schreef: alsjeblieft mensen! Oke ik had eerst 2005 geschreven, en nu verandert in 2004, maar laten we alsjeblieft niet afwijken! Ik zou hier echt wel graag een duidelijk antwoord op krijgen en geen flauwe kul!
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tess pas op, er zijn TSsen, die hebben wat tegen Trafs, vinden dat maar kerels in vrouwenkleren, vind ik ook maar kan het accepteren
Mara
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Pam, wat is lekker ltenPamela- schreef:Hoi hoi,
Mara dat zegt dan weer meer over die persoon als dat dat over ons zegt toch. Lekker lten gaan is mijn motto zolang ik er zelf vrede mee heb.
Groetjes,
Ik weet, ben duits, kan dus niet alles weten, leg het me uit aub
xmarax