Mythbusters: siliconenimplantaten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Mythbusters: siliconenimplantaten

Bericht door Chantal C. »

Zojuist op Discovery channel gezien: Mythbusters.

Deze heren onderzochten de mythe van een vrouw die in een vliegtuig als maar grotere borsten kreeg en uiteindelijk op het toilet haar implantaten ontploften.

In een hoge druk tank werden zowel siliconen implantaten en een opblaasbare BH getest. Op een hoogte van 2500 feet (normale druk in een vliegtuig) werd geen verschil gemeten. Zelfs een hoogte van 30000 feet (een mens zou op die hoogte qua druk in 10 min dood zijn) geen verschil. Zelfs toen de druk van diepzee vrijwel direct naar een hoogte van 30000 feet werd gebracht: geen verschil.

Conclusie: verhaal van die vrouw is een erg sterk verhaal. Implantaten ontploffen niet. :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Wel als ze in Barbados zijn ingebracht ;-)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Nathalie schreef:Wel als ze in Barbados zijn ingebracht ;-)
Zelfs dan niet. Ze lieten zien dat zelfs als ze die dingen los in een druktank legden, dat er geen millimeter qua grootte veranderde. Toch mooi spul dat siliconen. :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
WilmaB
dagelijks aanwezig
Berichten: 160
Lid geworden op: ma feb 02, 2004 23:33
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Ik denk dat ik maar eens nieuwe ga nemen, die van mij zitten er tenslotte ook al vanaf '83 in.
En de mode is iets veranderd dus het moet gelijk maar ietsie groter. :wink:

xxxxxxjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

wilma schreef:Ik denk dat ik maar eens nieuwe ga nemen, die van mij zitten er tenslotte ook al vanaf '83 in.
Hoe dat zo? Heb je er problemen mee dan? Want je gaat toch niet zomaar implantaten laten vervangen zonder een reden (en een tikje groter vind ik niet echt een reden).
Cyn.
WilmaB
dagelijks aanwezig
Berichten: 160
Lid geworden op: ma feb 02, 2004 23:33
Contacteer:

Bericht door WilmaB »

Cynthia schreef:
wilma schreef:Ik denk dat ik maar eens nieuwe ga nemen, die van mij zitten er tenslotte ook al vanaf '83 in.
Hoe dat zo? Heb je er problemen mee dan? Want je gaat toch niet zomaar implantaten laten vervangen zonder een reden (en een tikje groter vind ik niet echt een reden).
Hoi Cyn,
Ik dacht dat silliconen zo'n 20 jaar mee gingen, en daarom wilde ik dit jaar of volgend jaar eens gaan informeren hoe het ervoor staat.
Maar last ergens van, nee gelukkig niet.

xxxxxxjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Gebruikersavatar
Marcella
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: za dec 28, 2002 15:30
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Marcella »

volgens de laatste info.. hoeven ze niet meer vervangen te worden..er zit levenslange garantie op..... Heb gesprek gehad met prof.dr robinson en een info meegekregen van het AZG geschreven door prof.dr.Nicolai hoofd plastische chirurgie.
Groetjes,
Afbeelding


Begrip kan je krijgen...respekt moet je verdienen.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Marcella schreef:volgens de laatste info.. hoeven ze niet meer vervangen te worden..er zit levenslange garantie op..... Heb gesprek gehad met prof.dr robinson en een info meegekregen van het AZG geschreven door prof.dr.Nicolai hoofd plastische chirurgie.
Maar was die info 20 jaar geleden ook geldig? :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Marcella schreef:volgens de laatste info.. hoeven ze niet meer vervangen te worden..er zit levenslange garantie op..... Heb gesprek gehad met prof.dr robinson en een info meegekregen van het AZG geschreven door prof.dr.Nicolai hoofd plastische chirurgie.
Letterlijk garantie? Bij de privékliniek in Heerenveen zeggen ze dat implantaten tegenwoordig in principe levenslang meegaan, maar ze garanderen niks.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Chantal C. schreef:
Maar was die info 20 jaar geleden ook geldig? :wink:
Ja en nee. Mem heeft haar implantaten een kleine 20 jaar en toen ze onlangs bij een plastisch chirurg op tafel lag, heeft hij ook even naar haar borsten gekeken. Niks aan de hand, lekker laten zitten was zijn oordeel. Vervangen brengt risico's met zich mee en bovendien is iedere narcose er eigenlijk 1 teveel. If it ain't broke, don't fix it.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

petra_ schreef:
Marcella schreef:volgens de laatste info.. hoeven ze niet meer vervangen te worden..er zit levenslange garantie op..... Heb gesprek gehad met prof.dr robinson en een info meegekregen van het AZG geschreven door prof.dr.Nicolai hoofd plastische chirurgie.
Letterlijk garantie? Bij de privékliniek in Heerenveen zeggen ze dat implantaten tegenwoordig in principe levenslang meegaan, maar ze garanderen niks.
garantie tot aan de deur tegenwoordig.. :-?
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

petra_ schreef: Bij de privékliniek in Heerenveen zeggen ze dat implantaten tegenwoordig in principe levenslang meegaan, maar ze garanderen niks.
Tja voor je het weet is het dan andersom en gaat je leven een implantaat lang mee.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

Bericht door Adeline_ »

Het waren toch inplantaten en geen luchtballons,of was de vrouw het reddingsvest aan het uitproberen met de steward ernog in :D :D :D :D :D :D :D


Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Plaats reactie