Uitgaan in parenclubs

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Mara schreef:Joanne, ik hoef daar toch niet in mijn nakie, hè?? Je schreef op andere plaats, daar kun je lekker in je.......
www.gogonuts.nl schreef:single man € 75
single vrouw € 25
De prijzen hadden toch zeker geen invloed op de motivatie het VU te bellen, hè?? Je deed het toch niet om nu goedkoper uit te zijn :roll:
De enige keer dat ik ooit in een parenclub was, was op het vorige t.org feest.

Ik vraag me alleen af of zo'n club een pre-op als man of als vrouw beschouwt.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:Ik vraag me alleen af of zo'n club een pre-op als man of als vrouw beschouwt.
Gaan uitproberen dan maar, voordat je een van de postOPs bent :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ja wie weet... Alleen van het idee dat je op een gegeven moment in lingerie moet gaan lopen.... Brrrrr koud! :lol:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:Ja wie weet... Alleen van het idee dat je op een gegeven moment in lingerie moet gaan lopen.... Brrrrr koud! :lol:
En dan zeggen ze overal, dat je het warm zult krijgen van dit soort ondergoed :roll: :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Chantal C. schreef:Ja wie weet... Alleen van het idee dat je op een gegeven moment in lingerie moet gaan lopen.... Brrrrr koud! :lol:
Volgens mij MOET niks in een parenclub, maar MAG heel veel.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Idd. :D :D Goed gezegd
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Josette schreef:Idd. :D :D Goed gezegd
Kom je dus ook mee Josette :roll: , jij kent zich uit :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Op de woensdag wordt een pre-op gewoon als vrouw gezien neem ik aan. De travo's die er komen ook. En dus wordt het 25 euro maar daar zit de drank al bij. Onbeperkt drinken dus. En in het weekend hebben ze ook warm buffets die bij de prijs in zijn begrepen. Verder mag je inderdaad alles maar moet je niets. De dresscode is erotisch en hoeft dus niet alleen lingerie te omvatten. Mag ook sexy jurkjes zijn of latex of iets dergelijks. En de temperatuur daar is er op berekent. Moet trouwens toegeven dat de prijs nu ik vrouw ben een stuk aangenamer is. Of ze er bij de VU rekening mee houden dat dit een reden kan zijn tot transitie weet ik niet. Zal Jos eens vragen hahaha...
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

De kans dat ik ooit een parenclub zal gaan bezoeken is heel klein. Ik begeef me liever naar een discotheek alwaar de hele avond je in het zweet dansen op trance muziek. Now & Wow te Rotterdam is wat dat betreft mijn favoriet.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Chantal C. schreef:Ik begeef me liever naar een discotheek alwaar de hele avond je in het zweet dansen op trance muziek.
Mijn moeder zei altijd, dat dames zweten niet, ze glinsteren ;-) .

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:De kans dat ik ooit een parenclub zal gaan bezoeken is heel klein. Ik begeef me liever naar een discotheek alwaar de hele avond je in het zweet dansen op trance muziek. Now & Wow te Rotterdam is wat dat betreft mijn favoriet.
Chantal, ik hou het ook op discotheken, maar dan van het soort industrial-tenten, daar lopen ze ook sexy, ga maar's kijken http://www.lurieclub.com ben nu 2de fotografeuse daar, Chris is wat lui geworden, aan het aantaal fotos te zien, het bleef maar achteruitgaan, dus......... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik hou van alles waar het gezellie is. Een houseparty een leuke kroeg een dicotheek of in dit geval een parenclub. Niet omdat het een parenclub is maar omdat het vooral gezellig is. Goeie muziek lekkere ontspannen sfeer en evt nog een leuke date ook.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Precies Joanne. Ik kom ook regelmatig in Gay Palace in Rotterdam. Waanzinnig relaxde sfeer. Niet vreemd dat daar ook niet gay's komen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Anne D
dagelijks aanwezig
Berichten: 159
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 15:34

Bericht door Anne D »

Lisa met een S schreef: Mijn moeder zei altijd, dat dames zweten niet, ze glinsteren ;-) .

Lisa
woohoo lisa, da's een leuke, die kende ik nog niet
Gebruikersavatar
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 15:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

Mijn avonden zullen weer gehouden worden op 17 en 18 december a.s. in een luxe landhuis gelegen aan de Zuiderdijkweg 12 te Wieringerwerf. (Parenclub) Slechts 30 minuutjes van Amsterdam en 10 minuutjes van de afsluitdijk.

Ja dames gratis :-? toch leuk om vrouw te zijn
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Plaats reactie