Geslachtverandering uit het ziekenfonds?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Geslachtverandering uit het ziekenfonds?

Bericht door Anakin_TS »

Alarm!

Hoorde net op de radio dat een minister oa. geslachtsverandering uit het Ziekenfonds gaat halen!

Ben ik net op tijd, maar wat voor mijn lotgenoten die het niet kunnen betalen. Krijg je allemaal Amerikaanse toestanden.

Waar gaat dit land toch heen?

Mandy
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Naar de kl.... eh haaien.

Ziekenfonds word duurder laat er ook maar wat tegen over staan.
Bijvoorbeeld: medicijnen die altijd gebruikt werden worden vervangen door een pil met de zelfde werkzame stof maar veel goedkoper.
Gisteren bij de tandarts hoorde ik dat die goedkope pillen met de zelfde werkzame stof (soms) een nogal nare bijwerking (kunnen) hebben.
(ik zie de tandarts vaker dan de dokter en eigenlijk wil ik dat zo houden)

En dan heb ik het nog niet over gas en electriciteit gehad...

Maar dat de geslachtsveranderende operatie ook uit het ziekenfonds had ik nog niet gehoord.

Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

over duurder worden van ziekenfondsen ik ben bij unive en als ik het goed gaan hun volgend jaar niet omhoog en anderen we 24 procent niet normaal toch waar moet het heen.

leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

We houden als het zo door gaat in NL geen cent over om eens wat leuks te gaan doen.
Alles word duurder en als de lonen nou ook met de zelfde percentages omhoog gingen, dan was alles nog niet eens zon ramp. Maar de lonen die gaan dus niet omhoog.

Natas
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

Als je een leuk land weet waar we heen kunnen gaan, dan hoor ik het graag.

Laatst chatte ik met iemand in de omgeving Los Angeles. Hij werkte met metaal en hij had me een salaris, maar zijn huur was ook al 1400 dollar en dat was voor een gewoon huis. Een groot huis begon bij 1800. Was me niet duidelijk of het een hypotheek of huur was, daar deed ie nogal vaag over.

Het is overal slecht momenteel. ALs je iets vind in een land en je denkt wow daar ga ik heen, dan ontdek je weer iets en dan denk je, aj nee toch maar niet doen! USA is bv. heel moeilijk om binnen te komen.

Nederland loopt al lang momenteel. Er is geschat dat de bevolking in de toekomst alleen nog maar zal groeien door mensen van niet-Nederlandse afkomst.

Twintig jaar geleden werd er ook geklaagd, maar toen was het nog niet eens zo erg als nu. En hoe is het over nog 20 jaar? Als ik de kans krijg ben ik ook vertrokken.

Mandy
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

ik kan echt niet typen,

al lang leeg moet er staan

Mandy
Kimmy B
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 11:25

Bericht door Kimmy B »

En dat is niet alleen met nederland hoor Mandy
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Anakin_TS schreef:Nederland loopt al lang leeg momenteel. Er is geschat dat de bevolking in de toekomst alleen nog maar zal groeien door mensen van niet-Nederlandse afkomst.
Ik heb andere cijfers gelezen waaruit blijkt dat de bevolking van Nederland niet schrikbarend zal groeien (vrijwel gelijkblijvend tussen 16,9 - 17 mln Nederlanders tussen 2027 en 2050). Zie hier: http://www.cbs.nl/nl/cijfers/bevolkings ... ramide.htm

Groetjes,

Frederique
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Shit, had ik nu maar niet zo zitten treuzellen.......
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: Geslachtverandering uit het ziekenfonds?

Bericht door Frederique_ »

Anakin_TS schreef:Hoorde net op de radio dat een minister oa. geslachtsverandering uit het Ziekenfonds gaat halen!
Voor zover ik nu kan zien niet per 1-1-2005, misschien een opluchting voor mensen die in (begin?) 2005 op de wachtlijst staan?

Zie ook de website van de consumentenbond

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie