borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
angeliqeu
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za nov 27, 2004 19:05
Locatie: flevoland

borsten

Bericht door angeliqeu »

wie heeft er ervaring met volle boezem heb de link erbij gedaan zijn er al mensen die hier al mee te maken gehad ben beniewdt groeten mazina http://www.volleboezem.nl/index.php?par ... =&pool_id=
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Lijkt me grote onzin. Als dat waar is (er zijn overigens meer fabrikanten die het zeggen) zou er geen enkele operatieve borstvergroting meer plaats vinden.

Broodje Aap verhaal dus...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Volgens mij heeft Chantal helemaal gelijk.
Er zijn meer van dit soort producten te koop, allemaal even prijzig.
En allemaal op basis van plantaardige hormonen.

Misschien dat ze voor vrouwen met slappe borsten wel wat verbetering geven, maar voor ons doet het weinig tot niets.
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.
Cyn.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Smeerseltjes ?
Gewoon even je verbeelding laten werken, als ik dit mag geloven.
Het is niet helemaal zeker of het nu wel een hoax is of niet...
Doe mij maar trouwens gewoon m'n kipfiletjes hoor. :P
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Ik maak ook nog gebruik van kipfiletjes (tot volle tevredenheid overigens). Maar na het weglaten van mijn pruik kijk ik al uit naar het moment dat ik die kipfilets ook niet meer nodig heb.
Zal nog wel een tijdje duren helaas.
Cyn.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

mireille schreef:Gewoon even je verbeelding laten werken, als ik dit mag geloven.
Tja. Wat ik nu van dat soort berichten moet geloven weet ik niet.

Mijn grootste probleem is dit: in mijn pubertijd heb ik weken, maanden, nee, jarenlang zeer intens een verlangen naar borstvorming gehad. Wou ik het nu te weinig om daar echte borsten te laten groeien? Of gebruikte ik "het verkeerde techniekje"? Het lijkt me erg utopisch.

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

Bericht door Adeline_ »

Vindt die pillen madam maar niks,wil je een echte boezem ga naar een plastischcirurg of koop een paar ballonnen en blaas ze op volgens gewenste groote. :P :P :P :P :P




Grpetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Gebruikersavatar
angeliqeu
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za nov 27, 2004 19:05
Locatie: flevoland

boezem

Bericht door angeliqeu »

het antwoordt van lisa met een s is wel het duidelijkst lisa bedankt fijne kerstdagen allemal en een gezondt nieuwjaar groeten van mazina
Gebruikersavatar
angeliqeu
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za nov 27, 2004 19:05
Locatie: flevoland

corectie

Bericht door angeliqeu »

ik maakte een foutje typte allemal moet natuurlijk zijn allemaal
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: corectie

Bericht door Dorothy »

mazina schreef:ik maakte een foutje typte allemal moet natuurlijk zijn allemaal
Dat had ik al begrepen en fouten maken we allemaal wel eens.

Als je typefouten ontdekt in je bericht of je wil later wat veranderen, dan kan je dat ook in het oorspronkelijke bericht doen door op de knop "Wijzig" rechtsboven in je bericht te klikken.

En "gezondt" is trouwens zonder t.

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Margarina
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 19:15

Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Margarina »

Hoi allemaal,

Ik zou graag van een van jullie horen of iemand ervaring heeft met het gebruik van hormonen om borsten te laten groeien.
Zelf denk ik er over na om dit misschien voor een beperkte duur, een paar maanden tot maximaal een half jaar, te gaan doen.
Kopen van hormonen is via internet niet zo moeilijk. Officiele gerigstreerde merken zijn vrij verkrijgbaar. Eigen risico ik weet het.

Ik draag zelf als man zo vaak mogelijk een BH. maat 75/80 AA tot A afhankelijk van model en merk. Overdag onder mijn gewone kleding op mijn werk of snachts als ik slaap. Soms kan het helaas niet. Toch zijn mijn BH's net niet naar tevredenheid gevuld. Ik heb ook wel siliconen maardat is toch niet hetzelfde als je eigen borsten hebben.
Dus wil ik net even iets meer borstontwikkeling op gang brengen zodanig dat ik nog wel gewoon naar het strand kan zonder rare blikken te krijgen als man. Maar wel net even dat beetje meer waar ik nu zo naar verlang.

Wie wil hier op reageren. Misschien is het hardstikke stom laat ook dan je berichtje achter

groetjes Marga.
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Joanna_ »

marga schreef:Hoi allemaal,

Ik zou graag van een van jullie horen of iemand ervaring heeft met het gebruik van hormonen om borsten te laten groeien.
Zelf denk ik er over na om dit misschien voor een beperkte duur, een paar maanden tot maximaal een half jaar, te gaan doen.
Kopen van hormonen is via internet niet zo moeilijk.

.........................................

Wie wil hier op reageren. Misschien is het hardstikke stom laat ook dan je berichtje achter

groetjes Marga.
Stom en dom, alleen doen via 'legale' weg (hormoonpreparaten zijn receptplichtig) dus alleen via huisarts of op verwijzing door huisarts door VU of GUMC. Maar of je met dit voornemen een kans maakt (zowel om in aanmerking te komen als qua effect) .......???????
Ongecontroleerd gebruik van hormonen is riskant gezien de vele risico's. zie hiervoor elders op dit forum.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Frederique_ »

marga schreef:Dus wil ik net even iets meer borstontwikkeling op gang brengen zodanig dat ik nog wel gewoon naar het strand kan zonder rare blikken te krijgen als man. Maar wel net even dat beetje meer waar ik nu zo naar verlang.

Wie wil hier op reageren. Misschien is het hardstikke stom laat ook dan je berichtje achter
2 reacties:
1) Als je nog steeds jezelf als "man" wilt manifesteren, weet je dan zeker dat je met hormonen wilt beginnen? Is het dan niet slimmer om met "kipfilets" te werken?
2) Als je met hormonen wilt beginnen zou ik mijzelf zeeeer goed informeren over risico's en bijwerkingen als ik jou was. Ik zou het zelf nooit zonder medische ondersteuning (huisarts/VU) doen als ik jou was.

Groetjes,

Frederique
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Jaimee »

marga schreef:Hoi allemaal,

Ik zou graag van een van jullie horen of iemand ervaring heeft met het gebruik van hormonen om borsten te laten groeien.
Zelf denk ik er over na om dit misschien voor een beperkte duur, een paar maanden tot maximaal een half jaar, te gaan doen.
Kopen van hormonen is via internet niet zo moeilijk. Officiele gerigstreerde merken zijn vrij verkrijgbaar. Eigen risico ik weet het.

Ik draag zelf als man zo vaak mogelijk een BH. maat 75/80 AA tot A afhankelijk van model en merk. Overdag onder mijn gewone kleding op mijn werk of snachts als ik slaap. Soms kan het helaas niet. Toch zijn mijn BH's net niet naar tevredenheid gevuld. Ik heb ook wel siliconen maardat is toch niet hetzelfde als je eigen borsten hebben.
Dus wil ik net even iets meer borstontwikkeling op gang brengen zodanig dat ik nog wel gewoon naar het strand kan zonder rare blikken te krijgen als man. Maar wel net even dat beetje meer waar ik nu zo naar verlang.

Wie wil hier op reageren. Misschien is het hardstikke stom laat ook dan je berichtje achter

groetjes Marga.
Tsja, ik was wanhopig omdat ik (nog) geen hormonen kreeg voorgeschreven door het VU en ik heb toen toch maar hormonen (Androcur en Progynova..) via internet gekocht bij commerciele link verwijderd door moderator. Maar nogmaals; ik was wanhopig! Ik wou liever dood dan door te leven als man dus heb het heft in eigen hand genomen en zelf hormonen gekocht en begonnen met laseren..
Er zitten heel veel risico's aan het slikken van hormonen zonder medisch toezicht dus... Niet doen als je nog andere opties hebt voor jezelf..

Succes!!
Plaats reactie