Partners die travestie stimuleren binnen de relatie

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Pokytje schreef:Hoi hoi,
Toen mijn vriend vertelde over z'n T* zijn, was het voor mij ook even een verrassing. Maar nu loopt alles vlotjes. En soms ook 'aanmoedigend' of 'stimulerend' (al dan niet een verkeerd woord). Wij vinden het gewoon heel gezellig om samen in winkels rond de kijken: zowel voor mij als hem. Het is ook een enorm voordeel dat we exact dezelfde smaak hebben en dat hij in mijn kleren kan. Verder heb ik ook ontdekt dat het enorm leuk is om bij elkaar de make-up te doen.

Conclusie: eens je het kan aanvaarden en respecteren is er al een hele stap van 'aanmoediging' gezet. En bij ons was het dan ook een logisch gevolg dat we er samen mee bezig zijn. Ik geef soms tips, hij vraagt soms raad... En omgekeerd gebeurt dat ook, hoor. Dat hij me raad geeft wat leuk bij mij kan passen :lol:

Tjonge vind dat wel mooi hoor als je het zo samen beleeft. Hebben jullie kinderen

Er gewoon samen, op een ongedwongen manier mee bezig zijn lijkt me de beste 'aanmoediging'. Alhoewel ik heel goed kan begrijpen dat het niet voor iedereen zo makkelijk is om te aanvaarden dat je partner T* is.

Kortom, wij hebben het gezellig samen. En wat ik nooit verwacht had, ik vind het best leuk om er samen met hem mee bezig te zijn :wink:

Liefs:
Poky
Tjonge vind het wel mooi te horen dat jullie het zo beleven. Hebben jullie kinderen Poky?
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Tjonge vind het wel mooi te horen dat jullie het zo beleven. Hebben jullie kinderen Poky?
Kinderen Elsa??
Nee, hoor :wink:
Misschien had ik dit eerder moeten vermelden, maar Trinny is 24 en ikzelf 19. Wat het volgens Bianca Holland extra uitzonderlijk maakt...
Persoonlijk ken ik eigenlijk ook geen koppel dat er op onze "jonge" leeftijd al op deze manier mee bezig is...
Maar ach, wat maakt leeftijd uit?

Liefs:
Poky
Step out of the ordinary...
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Ik denk dat leeftijd heel wat uitmaakt. Jij bent van deze generatie waarin veel openheid is. Weet wel dat tolerantie een ander punt is maar deze tijd is gewoon anders dan 20 jaar geleden. Ook via internet is er informatie genoeg en dat is een enorme stap in het accepteren, herkennen van je gevoelens. Blijf het toch leuk vinden te horen hoe jullie het ervaren., en er uiting aan geven. :lol:
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Het is idd een feit dat ik in een andere generatie ben opgegroeid, met meer openheid. Maar toch denk ik dat die openheid nog niet op alle vlakken bestaat. Travestie lijkt me hier toch nog steeds een groot taboe. Maar dat is misschien ook een verschil tussen ons Belgenlandje en Nederland. Als je naar info zoekt over T*onderwerpen, kom je bv steeds op Nederlandse sites... Uitgaansmogelijkheden voor T's in Vlaanderen?? Die kom je slechts heel zelden tegen... Nee, op zo'n vlakken is Belgie nog wel wat conservatiever dan Nederland, lijkt me... :(

Maar je hebt wel gelijk dat deze generatie qua tolerantie al wat opener is dan de vorige...

Groetjes:
Elke
Step out of the ordinary...
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Gelukkig maar he Elke, iets veranderd ten goede. Dacht dat er in België ook wel uitgaans mogelijkheden zijn. Tja anders over de grens gaan, groetjes elsa :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Op zich is over de grens gaan geen probleem. We wonen er maar zo'n 20 km van... Op een 20 min zitten we in Hulst. Bergen op Zoom is ook vlakbij. Maar op zich zou het sowieso leuk zijn als er iets in de buurt zou zijn.
Zijn er hier mensen die specifiek iets kennen in de regio Antwerpen - Gent?? :wink: :P

Poky xxx
Step out of the ordinary...
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

hoi pocky

wat jij verteld over je vriend dat jullie er samen van genieten dat hebben wij ook ik ben een vrouw en voel me meer man en mijn echtgenoot doet er ook in mee en vind het sexy als ik mijn ondergoed aan heb en in bed stap en dan ben ik ook helemaal man en hij speelt dan een vrouw en we vinden het samen geweldig

groeten van leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Hoi Leon,
Geweldig dat jullie het samen ook zo goed kunnen vinden op die manier. Ik vind het heel uitzonderlijk dat je man dan de vrouwenrol speelt. Heel erg leuk!!

Alleen kan ik het me niet voorstellen dat ik plots "mannelijk" zou doen, als mijn vriend in zijn vrouwelijke gedaante naast me ligt. Wij zijn op dat moment twee vrouwen en dat vinden wij allebei prima :wink:

Op zich maakt dat ook niet veel uit, denk ik. Zolang je het als koppel maar goed kan vinden samen. En blijkbaar lukt dat bij jullie even goed als bij ons.

Nog veel plezier samen :wink:

Liefs
Poky
Step out of the ordinary...
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

hoi poky '

ja wat je zegt als je als koppel maar gelukkig bent en je hoeft ook niet ineens in een andere gedaante te worden en mijn man wilde het graag en ging automatisch en dat vond ik heel leuk en hij genoot ervan.
en als jij het niet wil als man dan hoeft het ook niet en als 2 vrienddinnen is het toch ook heel leuk ik neem aan van wel

maar schrok je wel toen je man het vertelde dat hij het heerlijk vind om in vrouwen kleren rond te lopen ?

groeten van leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Bericht door Poky »

Hoi Leon,

Natuurlijk heb ik even moeten slikken toen ik het vernam van mijn vriend. Maar hij heeft het me wel verteld voordat we samen iets begonnen. Omdat hij het best kon begrijpen als ik daardoor een relatie niet zag zitten. Dat heeft me dan ook de vrije keuze gelaten. Uiteraard had hij enorm veel schrik om het me te vertellen en evt te verliezen. Maar gelukkig was die angst niet nodig... ;)

En zoals je zegt: als twee vriendinnen is het ook heel leuk ;)

Liefs
Poky
Step out of the ordinary...
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Leuk om ook positieve verhalen te lezen. Denk toch dat het een pluspunt is wanneer je partner dit vooraf verteld, je start dan samen.
groetjes elsa :wink:
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

hoi poky

wat je zegt tuurlijk schrik je ervan maar ik vind het heel knap van je dat je het accepteerde en damen mee verder zijn gegaan.Want bij ons wij zijn al 12 jaar bij elkaar en vanaf het begin wist ik dat ik anders was maar niet wetende wat en met dingen doen in bed bij mij moest ik niks van weten en iedere keer de heft in handen genomen om maar niet aan mij te zitten want ik walgde van mijn lichaam en mijn gevoelens om man te zijn waren indedrukt en kwamen later weer boven en op de een of andere manier kwam ik hier terecht en vond een link over een site van vrouw en man en toen ik daar kwam kwam ik thuis zeg maar en nu gaat het niet helemaal goed met me zit nu in een dip omdat ik graag met hormonen wil beginnen en mijn man vind dat niet nodig en wil me houden zo als ik ben maar ik wil het niet en weet ik niet of ik wel zo kan leven half man en half vrouw ik walg gewoon van mezelf.

leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Leon dat lijkt me erg moeilijk voor je. Het is niet iets wat je zomaar aan de kant kunt zetten. Heb je weleens met je huisarts hierover gesproken, misschien kan hij je doorverwijzen naar een goede
hulpverlener. Zulke diepe gevoelens gaan niet over heb ik hier intussen begrepen. Wens je sterkte , elsa
leon
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: za nov 13, 2004 23:25
Locatie: Noord Holland

Bericht door leon »

Elsa schreef:Leon dat lijkt me erg moeilijk voor je. Het is niet iets wat je zomaar aan de kant kunt zetten. Heb je weleens met je huisarts hierover gesproken, misschien kan hij je doorverwijzen naar een goede
hulpverlener. Zulke diepe gevoelens gaan niet over heb ik hier intussen begrepen. Wens je sterkte , elsa
hoi elsa

ja dat is inderdaad heel moelijk ja,en ja ik heb gebeld zodat ik er met een soort psygiater erover ga praten en dat kan gelukkig hier op texel en scheelt ook weer in de kosten met de boot en de auto want vanuit texel doe je het ook niet zomaar.
leon
Met deze naam :) mag ik mezelf zijn
vicky
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 15:09
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

reactie

Bericht door vicky »

Hallo cynthia,
Ik probeer het te aanvaarden, en het enige dat ik wil stimuleren is dat 'hij' best 'zij' mag zijn. Het is blijkbaar een niet tegen te houden behoefte. Ik ben van mening dat mijn man zichzelf moet kunnen zijn. Het moet vreselijk zijn je eigen 'ik' te moeten onderdrukken. Dus in die zin zal ik het stimuleren, maar als je bedoeld stimuleren en er een kick van krijgen...nee dat niet. Groetjes vicky :)
Soulmate dry your eye, soulmates never die
Plaats reactie