Mara schreef:
Abby,
en daarbij ken ik je ook niet
, maar ik kan me nog herinneren dat er iets met je vader was, hoe is dit eigenlijk gegaan met hem en ben je al in Amerika geweest nu, of staat dat nog aan....??
Liefs, Mara
Hoi Mara,
Ik ben inmiddels naar Amerika geweest voor m'n FFS operatie. Ik ben geopereerd op 17 november en was op 28 november weer in Nederland.
Mijn vader (en moeder) hadden me gezegd, dat ik gewoon m'n operatie zo snel mogelijk moest laten doen, omdat m'n vader op dat moment (eind oktober / begin november) zich redelijk voelde na een aantal aggressieve bestralingen die hij had gehad om de pijn te verlichten en de groei van de tumoren iets te remmen.
Op 28 november heeft hij me nog gezien en heb ik rond een uur of 1 's middags nog met hem gesproken. Het resultaat van de operatie vond hij fantastisch. Hij had op dat moment weer ontzettend veel pijn en had het heel benauwd.
's Avonds op de 28ste is hij om half 7 's avonds toch nog vrij onverwacht overleden.
Al met al dus een vrij emotionele tijd achter de rug.
Aan de ene kant ben ik blij dat hem verder lijden bespaard is gebleven en had ik een warm gevoel dat hij gewacht heeft tot hij me gezien had na de operatie. Aan de andere kant zal ik (en natuurlijk mijn moeder en zus/broer) hem ontzettend missen.
Liefs,
Abby