borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door marjan »

Calin schreef:Tsja, ik was wanhopig omdat ik (nog) geen hormonen kreeg voorgeschreven door het VU en ik heb toen toch maar hormonen (Androcur en Progynova..) via internet gekocht bij commerciele link verwijderd door moderator. Maar nogmaals; ik was wanhopig! Ik wou liever dood dan door te leven als man dus heb het heft in eigen hand genomen en zelf hormonen gekocht en begonnen met laseren..
Er zitten heel veel risico's aan het slikken van hormonen zonder medisch toezicht dus... Niet doen als je nog andere opties hebt voor jezelf..
Dus waarom daarvoor hier dan wel reclame maken? Lijkt me eerlijk gezegd niet erg verstandig.

Groetjes
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Jaimee »

marjan schreef:Dus waarom daarvoor hier dan wel reclame maken? Lijkt me eerlijk gezegd niet erg verstandig.

Groetjes
Nou, ik bedoelde het eigenlijk niet als reclame maar meer als open optie. Als zij echt hormonen wil slikken zonder het toezicht van een arts moet zij natuurlijk wel goed op de hoogte zijn van de risico's. Als ze bereid is die risico's te aanvaarden is inhousepharmacy wel een goed bedrijf.. (qua levering en prijs..)
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door marjan »

Calin schreef:
marjan schreef:Dus waarom daarvoor hier dan wel reclame maken? Lijkt me eerlijk gezegd niet erg verstandig.

Groetjes
Nou, ik bedoelde het eigenlijk niet als reclame maar meer als open optie. Als zij echt hormonen wil slikken zonder het toezicht van een arts moet zij natuurlijk wel goed op de hoogte zijn van de risico's. Als ze bereid is die risico's te aanvaarden is inhousepharmacy wel een goed bedrijf.. (qua levering en prijs..)
Je vergeet dat er misschien wel mensen zijn die zonder toezicht en zonder kennis van zaken gaan doehetzelven. Ik ken iemand die op die manier met een longembolie in het ziekenhuis is terechtgekomen. Dat wil jij toch niet op je geweten hebben?

Groetjes
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Jaimee »

marjan schreef: Je vergeet dat er misschien wel mensen zijn die zonder toezicht en zonder kennis van zaken gaan doehetzelven. Ik ken iemand die op die manier met een longembolie in het ziekenhuis is terechtgekomen. Dat wil jij toch niet op je geweten hebben?

Groetjes
Nee, zoiets wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben! Ik zie het ook als allerlaatste optie, nogmaals; als je andere opties hebt niet aan beginnen! Maar sommige mensen zijn wanhopig en zijn bereid de risico's van ongecontroleerd gebruik van hormonen te aanvaarden.
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door marjan »

Calin schreef:Nee, zoiets wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben! Ik zie het ook als allerlaatste optie, nogmaals; als je andere opties hebt niet aan beginnen! Maar sommige mensen zijn wanhopig en zijn bereid de risico's van ongecontroleerd gebruik van hormonen te aanvaarden.
Dat is bekend, maar dat is toch nog geen reden om ongevraagd een url hier neer te zetten waar je dat kunt kopen? Overigens vind ik $138 voor 50 tabletten behoorlijk aan de prijs.

Groetjes
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Jaimee »

marjan schreef: Dat is bekend, maar dat is toch nog geen reden om ongevraagd een url hier neer te zetten waar je dat kunt kopen? Overigens vind ik $138 voor 50 tabletten behoorlijk aan de prijs.

Groetjes
Je hebt gelijk; die url hier neerzetten was ongepast; mijn excuses daarvoor!!
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door esther1 »

marjan schreef:
Calin schreef:Nee, zoiets wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben! Ik zie het ook als allerlaatste optie, nogmaals; als je andere opties hebt niet aan beginnen! Maar sommige mensen zijn wanhopig en zijn bereid de risico's van ongecontroleerd gebruik van hormonen te aanvaarden.
Dat is bekend, maar dat is toch nog geen reden om ongevraagd een url hier neer te zetten waar je dat kunt kopen? Overigens vind ik $138 voor 50 tabletten behoorlijk aan de prijs.

Groetjes
Ik heb hier in het verleden regelmatig geageerd tegen dit soort berichtjes. Zinloos, naar het blijkt. Als er 1 site is waar dit niet thuis hoort, is het trav.org wel, en dan zeker niet op dit forumgedeelte waar de hele, vaak labiele, wereld meeleest.
Maar het zal de nieuwe policy wel zijn. Lief zijn tegen iedereen.
Wat de gevolgen ook mogen zijn.
Prettige Kerstdagen voor iedereen.

Esther, die een heerlijk diner gaat voorbereiden.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mensen, ik deed het ook vier jaar illegaal, gelukkig is niks gebeurt, maar als iemand via andere wegen dan door een receptje aan de monen komt, dan laat dit kontrolleren door de huisarts, of laat je door de huisarts verwijzen naar een internist of zow :roll:

Geen overbodig luxe hoor :wink:

Liefs, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door marjan »

Esther schreef:Ik heb hier in het verleden regelmatig geageerd tegen dit soort berichtjes. Zinloos, naar het blijkt. Als er 1 site is waar dit niet thuis hoort, is het trav.org wel, en dan zeker niet op dit forumgedeelte waar de hele, vaak labiele, wereld meeleest.
Maar het zal de nieuwe policy wel zijn. Lief zijn tegen iedereen.
Wat de gevolgen ook mogen zijn.
Volgens mij werd hier onlangs nog een url van iemand die pruiken aan de man wilde brengen verwijderd. Je zou dan verwachten dat met dit soort links hetzelfde gebeurt.
Esther schreef:Prettige Kerstdagen voor iedereen.

Esther, die een heerlijk diner gaat voorbereiden.
Succes ermee, ga ik ook zo doen en jij ook fijne dagen gewenst.

Marjan
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Jaimee »

marjan schreef: Volgens mij werd hier onlangs nog een url van iemand die pruiken aan de man wilde brengen verwijderd. Je zou dan verwachten dat met dit soort links hetzelfde gebeurt.
Jamaar, dat was iemand die iets wilde verkopen voor zijn eigen belang. Ik zette deze link alleen maar ter informatie... Waar ik nu overigens al erg veel spijt van heb..
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Re: Borstontwikkeling mbv hormonen...

Bericht door Forumwatch »

marjan schreef:
Esther schreef:Ik heb hier in het verleden regelmatig geageerd tegen dit soort berichtjes. Zinloos, naar het blijkt. Als er 1 site is waar dit niet thuis hoort, is het trav.org wel, en dan zeker niet op dit forumgedeelte waar de hele, vaak labiele, wereld meeleest.
Maar het zal de nieuwe policy wel zijn. Lief zijn tegen iedereen.
Wat de gevolgen ook mogen zijn.
Volgens mij werd hier onlangs nog een url van iemand die pruiken aan de man wilde brengen verwijderd. Je zou dan verwachten dat met dit soort links hetzelfde gebeurt.
Ook de webteam van Travestie.org viert de kerst met hun geliefden en heeft andere dingen te doen vandaag dan hun ogen op het forum houden. De link -- als deel van het nieuwe beleid -- is inmiddels verwijderd.

Bij deze wensen wij een prettige kerstfeest aan degenen die ons dat ook gunnen.
Margarina
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 19:15

illegaal hormonen gebruiken

Bericht door Margarina »

Mensen, ik deed het ook vier jaar illegaal, gelukkig is niks gebeurt, .....


Mara jij hebt dit dus zelf ook gedaan? Wat waren je ervaringen ermee.
Kun je me er iets van vertellen. De effecten, en bijwerkingen, of viel het achteraf mee? Hoe snel kun je enig resultaat boeken. Zoals eerder gezegd wil ik dit hooguit een paar maanden doen op een zeer lage basis....
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Volgens mij hoort dit hele topic Hormonen op het TS forum. Daarnaast is het een groot risico te stunten met dit soort ingrijpende zaken maar dat moge duidelijk zijn. Longembolie Herseninfarcten Hartinfarcten Trombose Osteoperose Psychosen Angstaanvallen Hoge bloeddruk Verstoorde leverfunctie en Onvruchtbaarheid kunnen de gevolgen hiervan zijn. En bij overdoseringen kunnen er zelfs dingen als tumoren in de hypofyse en zo ook voorkomen. Zonder medische begeleiding is het gewoon sterk af te raden.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Joanne schreef:Volgens mij hoort dit hele topic Hormonen op het TS forum.
Waarom? Moet je persee TS zijn om je met dit onderwerp bezig te houden? Er zijn ook TG's die hiermee bezig zijn tenslotte ..

En was het TS forum niet afgeschermt zodat alleen zij die al bezig zijn (onder begeleiding van het VU) er mogen komen?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Willeke T
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 2:41

Bericht door Willeke T »

Denk dat Maruscha wel een beetje gelijk heeft, je hoeft niet alles te verstoppen
op een plek waar niet iedereen mag komen.
Al was het alleen maar om mensen die dit soort vragen hebben voor te lichten
(lijkt me toch wel een beetje waar dit forum voor is) en af te houden van
ge-experimenteer (en dat is gezond verstand).

:)

Groetjes,
Willeke
"Climb every mountain, search every stream,
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
Plaats reactie