Foto-album spelletje
Moderator: Moderators
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Heidrun von Goessel, ze was Lady Universum 1970, maar daar kon ik geen plaatje van vinden, dan maar deze:
Iets minder ver terug, uit een programma waar ik vaak naar keek om te zien wat de assistente droeg:
Evelien.
Iets minder ver terug, uit een programma waar ik vaak naar keek om te zien wat de assistente droeg:
Maak het verhaal af en kleur de .... eh, ik bedoel vul haar naam in en zoek het plaatje.En natuurlijk laat ze vanavond weer alle letters aan ons zien, hier is ze, onze enige echte eigen...
Evelien.
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Coco, je kunt alleen foto's plaatsen die ergens op een (andere) website toegangelijk zijn. Als je de URL van een foto weet (tip, rechtermuisklik op de foto, dan "properties" selecteren, daar staat het -- selecteer het met je muis, kopieren, en dan plak het hier), dan zet je het hier neer, tussen de "img" tags. Bijvoorbeeld, om een foto met Mariska Veres te plaatsen met de volgende URL:
http://peervandunmusic.nl/PVD-BEGELEIDI ... 0Veres.jpg
zet je de URL tussen de "" tags zo:
Met als resultaat:
En nu: Katherine Hepburn, op haar hoogtepunt.
http://peervandunmusic.nl/PVD-BEGELEIDI ... 0Veres.jpg
zet je de URL tussen de "" tags zo:
Met als resultaat:
En nu: Katherine Hepburn, op haar hoogtepunt.
If all else fails, buy new shoes
Met rechtermuis op Eigenschappen klikken en bestandsnaam (liefst in jpg) kopieren, dan in je reactie plakken, omlijsten met twee keer "img", op de manier van quoten.Coco schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe je hier een foto op krijgt? Ik weet dat het al ettelijke malen is uitgelegd, maar dit forum barst van de topics. Ik ben derhalve enigszins de weg kwijt.
Het kan gebeuren dat de foto in het voorbeeld zichtbaar is, maar na het plaatsen niet meer. Waarom dit gebeurt is me nog steeds niet duidelijk.
Marjan
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Twee keer "img" werkt niet; de eerste moet tussen haakjes en de tweede moet met tussen haakjes met een "/" daarvoor; zie het voorbeeld die ik aangaf boven de foto van Mariska Veres.marjan schreef:Met rechtermuis op Eigenschappen klikken en bestandsnaam (liefst in jpg) kopieren, dan in je reactie plakken, omlijsten met twee keer "img", op de manier van quoten.
Omdat de site waar de foto staat verhindert deep-linking naar de foto; dat jij het wel ziet bij het plaatsen komt doordat de foto al in je cache zit.marjan schreef:Het kan gebeuren dat de foto in het voorbeeld zichtbaar is, maar na het plaatsen niet meer. Waarom dit gebeurt is me nog steeds niet duidelijk.
Lisa
If all else fails, buy new shoes