Hoi,
Ik heb een vraagje: Volgend weekend ga ik naar Parijs. Graag zou ik een avondje naar een Travestieshow willen gaan kijken
Ik kan echter geen adres of info vinden en op het internet zie ik door de bomen het bos niet meer staan
Wie kan mij enkele adressen geven waar het betaalbaar is en de moeite blijkt te zijn.
Ik kijk er alvast naar uit
Happy Girly 2005
Sandra
Parijs
Moderator: Moderators
- Kim Femme
- dagelijks aanwezig
Hi Sandra,
Goede reputatie heeft "Chez Michou" 80 Rue de Martyrs. Zie www.michou.fr (alleen franstalige deel van de site werkt) Betaalbaar? Entré incl. diner Euro 95,-
Even verderop in dezelfde straat zit trouwens ook "Madame Arthur" met vergelijkbaar prijsniveau.
Veel plezier.
Liefs,
Kim Femme.
Goede reputatie heeft "Chez Michou" 80 Rue de Martyrs. Zie www.michou.fr (alleen franstalige deel van de site werkt) Betaalbaar? Entré incl. diner Euro 95,-
Even verderop in dezelfde straat zit trouwens ook "Madame Arthur" met vergelijkbaar prijsniveau.
Veel plezier.
Liefs,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Deze had ik ook gevonden maar is voor mij wel iets te duur en er hoeft niet echt "dineren" bij.
Eventueel een club waar rustig iets onder travo's kan gedronken worden. Niet "sexueel" getint ofzo ... gewoon waar vriendinnen iets komen drinken, praatje doen ...
Alle suggesties zijn dus welkom .. nog 5 "lange" dagen en daan zijn we weg ....
ciao ciao
Sandra
Eventueel een club waar rustig iets onder travo's kan gedronken worden. Niet "sexueel" getint ofzo ... gewoon waar vriendinnen iets komen drinken, praatje doen ...
Alle suggesties zijn dus welkom .. nog 5 "lange" dagen en daan zijn we weg ....
ciao ciao
Sandra
mannenlichaam vol met vrouwelijke hormonen ....
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
van vinden jullie van mijn idee: databank met t-vriendelijke gelegenheden in buitenland.
Kijk maar in forum algemeen, onderwerp van vandaag 16 januari 2005
Trudy
Kijk maar in forum algemeen, onderwerp van vandaag 16 januari 2005
Trudy
Trudy is 4 jaar bezig met travestie maar wil nog veel leren en hoop hier daarom vriendinnen te leren kennen en later te ontmoeten natuurlijk