Auto...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Dat weet ik, meisjes. Ik heb hier zo'n fijn lijstje met al die rare tekentjes liggen, maar als ik alt-137 intik, word ik steevast van het forum gelazerd en kom bij mijn beginpagina op internet uit. Misschien ligt het wel aan mijn computer...
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Gery
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: za nov 13, 2004 0:03
Locatie: Delft

Bericht door Gery »

sorry lukt niet met de foto


Liefs Gery[/img]
in-sanne-ty
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: za mar 01, 2003 0:02

Bericht door in-sanne-ty »

Ik rijd door weer en wind, zon of regen, zelfs door de pekel dagelijks in mijn Volkswagen Kevertje van bijna 40 jaar oud... :P
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Coco schreef:Dat weet ik, meisjes. Ik heb hier zo'n fijn lijstje met al die rare tekentjes liggen, maar als ik alt-137 intik, word ik steevast van het forum gelazerd en kom bij mijn beginpagina op internet uit. Misschien ligt het wel aan mijn computer...
Dat is bij mij ook zo. Bij langere teksten (of als het me weer eens 2 of 3 keer achter elkaar gebeurd is: je bent zeker niet de enige muts ;-)) dan typ ik de tekst in Notepad of Word en kopieer de tekst naar het forum.

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Anne D
dagelijks aanwezig
Berichten: 159
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 15:34

Bericht door Anne D »

ë ë, hmm beide doen het bij mij de " + e route, en de alt-137 route.

Hoe staan je keyboard instellingen coco? op NL? of amerikaans?
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

We gaan eigenlijk weer vreselijk off-topic hier.

Het maakt niet uit of ik op NL danwel EN sta. Bei beide varianten word ik eruit geknikkerd. Maar gelukkig ben ik niet de enige, zoals Frederique gelukkig liet weten, want ik dacht al dat ik weer eens aan het blonden was. Maar goed, probleem blijft wel bestaan. Merkwaardig fenomeen toch, computers. Voortaan dan maar de teksten via Word op de site zetten of zonder trema werken.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Evelieneke
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:40
Locatie: Enschede

Bericht door Evelieneke »

Coco schreef:We gaan eigenlijk weer vreselijk off-topic hier.
Hoi Coco,

Ik hoop dat ik jouw probleem opgelost, kijk maar hier, op een plek waar het meer thuis hoort.

Evelien.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

Sinds begin dit jaar rij ik een zwarte Volvo 850 estate, alles erop en eraan o.a, lederen bekleding (plakt lekker aan de blote benen) zeer goede stoelen, airco ( als het eens té heet word) stoelverwarming ( heel lekker bij een koud kontje) en zeer vette wielen. Deze veiligheids tank, niet echt een vrouwelijke, laat tevens nog menig gti ver achter zich :D ik hou er wel van om goed te scheuren, had hiervoor een Renault Clio 16 v... en in het verleden 3 jaar lang Vitara gereden, heel veel spijt dat ik die niet meer heb :(
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Niet stiekum een Audi RS6 wat je rijdt, Nancy 8) ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

ihihihiih.... nee dat niet..... van audi moet je houden heb ik in het verleden geleerd...... het is net zo of je houd van blondjes of van brunettes of van een rooie :D
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik heb een jaar geleden mijn auto in de prak gereden; het was een hele leuke paarse Subaru Vivio. Ik reed op de stadhouderskade en bij het stoplicht bij het rijksmuseum stond ik te wachten en toen sprong het licht op groen dus ik geef gas maar toen was het licht was ALLANG weer op rood gesprongen (de rij auto's was lang..) en ik had meer oog voor mijn radio en ik knalde volop de auto voor me...

En nu heb ik al weer een tijdje een abbonement op de tram/ metro en in de zomer rij ik op mijn brommertje..

Ik zou wel graag weer een auto willen maar ik weet gewoon dat ik voor geen reet kan rijden en dat ik hem waarschijnlijk wéér in de prak zal rijden...

Verder over auto's; het maakt mij niet uit wat voor 1 het is als hij maar een beetje lekker zit en in ieder geval een automatische versnellingsbak heeft.... (Ik kan niet schakelen.. :oops: )


xxx
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Wat vervellend, je moet ook heel goed uitkijken als je auto rij. en helemaal in A'dam. Ik vind het een rot stad om met de auto er heen te gaan.
Eigenlijk is dat iedere stad wel.
Groetjes Derya,
O ja....

Ik heb een Peogeut 206sw en zij bevalt mij heel goed.
Gebruikersavatar
Deedee
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di jan 04, 2005 23:40
Locatie: Oss
Contacteer:

auto/motor

Bericht door Deedee »

:) Ik rij in een Saxo gewoon omdat ik weinig kilometers maak, een kleine zuinige auto die me zeer goed bevalt.
De meeste kilometers rij ik op mijn :lol: GOLDWING. Zou heel graag als dame er op rijden, maar hoe moet dat :cry: met die helm???

Groetjes Deedee
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

Deedee... is een trike niets voor jou dan?
Gebruikersavatar
Deedee
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di jan 04, 2005 23:40
Locatie: Oss
Contacteer:

Bericht door Deedee »

Hoi Nance :P

'N Trike???? "t is wel een idee, eigenlijk nog niet aan gedacht.
Maar niets voor mij, ik wil af en toe ook wel heerlijk bochtjes rijden.

_____________________________

Liefs Deedee
Plaats reactie