Travestie tussen de lakens

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Poky
ff weer wat posten

Travestie tussen de lakens

Bericht door Poky »

Hoi allemaal,
Ik vroeg me af in hoeverre in een relatie travestie wordt geaccepteerd tussen de lakens. Ikzelf heb hier geen enkel probleem mee... Maar ik vraag me dan af of ik dit aantrekkelijk vind door mijn vriend in vrouwenkleren te zien? Of door het feit dat hij zichzelf duidelijk zo goed voelt in zijn vrouwelijke uiterlijk en dit ook uitstraalt. Als ik er achteraf over nadenk vind ik het wel een beetje vreemd van mezelf. Ben namelijk 100% hetero en toch lijk ik dit heel aantrekkelijk te vinden...
Hoe zien jullie dit?

Liefs:
Poky
Step out of the ordinary...
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Een mens zit soms wonderlijk in elkaar. Zelf vind ik dat ik best veel aankan, maar ' tussen de lakens' gaat mij toch te ver. Ik wil mijn man daar, en niets anders. Heb het wel geprobeerd maar voelt voor mij niet goed. Maar we zijn allemaal in ontwikkeling dus iets wat ik nu zo voel zou over een paar jaar anders kunnen zijn.
groetjes,
Poky
ff weer wat posten

Bericht door Poky »

Elsa schreef:Een mens zit soms wonderlijk in elkaar. Zelf vind ik dat ik best veel aankan, maar ' tussen de lakens' gaat mij toch te ver. Ik wil mijn man daar, en niets anders.
Dat kan ik heel goed begrijpen, Elsa. Het vreemde bij mij is echter dat ik mijn vriend op dat moment als man blijf zien. Ik heb vb nog nooit gedacht of aangevoeld dat ik een vrouw aan het kussen was. Hij blijft op dat moment in mijn ogen een man... Misschien dat ik er daarom geen problemen mee heb.
Alleen vraag ik me dan af in hoeverre ik geen afbreuk doe op zo'n moment. Ten slotte voelt hij zich dan vrouwelijk... En blijf ik hem als mannelijk zien..
Step out of the ordinary...
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Dat is voor mij moeilijk, ik zie hem dan niet als man. Dat maakt het verwarrend vind ik, wie kus ik dan? Hem of haar ?? Voor mij is hij dan die ander ( denk ik nu) en daarom houd ik afstand. Nogmaals, vind het leuk dat jullie het zo beleven.
Maria1967
daar ben ik weer

Bericht door Maria1967 »

ik zie partner eigenlijk meer als vrouw dan als man ook tuusen de lakens.

groetjes maria
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Elsa schreef:Dat is voor mij moeilijk, ik zie hem dan niet als man. Dat maakt het verwarrend vind ik, wie kus ik dan? Hem of haar ?? Voor mij is hij dan die ander ( denk ik nu) en daarom houd ik afstand. Nogmaals, vind het leuk dat jullie het zo beleven.
Elsa, niet dat ik je op een leugen wilt betrappen, maar elders heb je het volgende geschreven:
Elsa schreef:Ik kan wel praten over ' Denise' met denise, maar aanspreken met deze naam lukt me niet. Wel met anderen die hem als Denise kennen. Het voelt net alsof ik dan ontken dat 'zij' mijn man is. Zal waarschijnlijk meer met mij te maken hebben dan omgekeerd. Het gaat er niet om of buitenstaanders mevrouw of meneer zeggen, zover zijn wij (nog) niet. Tot nu toe is het uitgaan alleen naar een T*club geweest. Wel samen inkopen doen maar dan niet als 'vriendinnen'. Heb trouwens wat met die uitdrukking, is niets voor mij.
Kort door de bocht: je wilt je bed niet delen met Denise, want je ziet haar dan als vrouw, maar je kan Denise niet als vrouw aanspreken, omdat ze voor jou eigenlijk man is.

Mijn vrouw heeft dezelfde -- en bekent dat het tegenstrijdig met elkaar lijkt, maar kan niet onder woorden brengen hoe ze dat met elkaar rijmt. Kan jij dat misschien?

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Voor mij zijn het 2 verschillende personen maar ze lijken wel erg op elkaar. De stem herinnert mij eraan dat het ....is maar het uiterlijk niet. Het is geen punt voor hem dat ik geen denise zeg. Je vraag over niet het bed willen delen, is simpel ik wil gewoon mijn man in bed en geen Denise.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Weet je Lisa ik kan het nu veel genuanceerder zien. Vroeger liep er van alles door elkaar met gevoelens, het gaat allemaal relaxter. Ik noem hem af en toe wel Denise maar dan meer in de derde persoon. Stel dat er geen kids thuis zijn dan stel ik hem voor, he nu zou Denise wel kunnen komen he? Wanneer Denise dan beneden is vraag ik niet, wil Denise een biertje? Nee gewoon van, wil jij een biertje??Dat voelt voor ons allebei goed. Ik heb wel het gevoel dat Denise haar eigen leven+beleving heeft , en dat is goed. Ik hoef hierin niet alle dieptes te weten. Ik heb wel mijn vragen maar wacht dan meestal het goede moment af om hierover te praten. En het is nog steeds zo dat als partner je er zo plotseling mee geconfronteerd wordt terwijl de man er al helemaal mee vergroeid is. Dat proces maken wij wel sneller door. En natuurlijk heb je vragen genoeg en wil je als vrouw ook bevestiging dat het niet is omdat er met jou wat mis is. Wat toch veel vrouwen zich afvragen. Hoop dat je hier iets aan hebt, groeten Elsa
Plaats reactie