Carola
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Carola
Lieve mede- of extransen hier op het forum, jullie kennen zeker allemaal Carola en jullie weten zeker ook dat zij nu in thailand is, ik had haar net op de MSN tot de verbinding weer was verbroken, zeker heeft dat ook te maken met de ramp daar en dat daarom de lijnen overbelast zijn......
Het gaat niet goed met haar, ze heeft complikaties, het vaginatopje is ontstoken en ze bevind zich in een zware depressie, het klinkt dus allemaal niet leuk, het zijn ook de redenen waarom ze al un tijdje niet meer aanwezig was op dit forum, vanuit daar krijgt ze ook geen toegang, daarom dat ze aan mij vroeg hier iets erover neer te zetten, wat ik dus hiermee wil doen, iig krijgt hier iedereen die ze kent de groeten dus uit Thailand van haar en ik wil even jullie aller aandacht vragen un beetje mentaal bij haar te zijn, ik denk dat ze het best nodig heeft nu en ze heeft belooft dat als ze uit haar dip is en wat beter dus is, ons allemaal uit gaat nodigen bij haar thuis......
Carola en ik denken dat we op jullie steun kunnen rekenen, het is toch zo of niet
De groeten dus voor iedereen hier van Carola vanuit Thailand........
Het gaat niet goed met haar, ze heeft complikaties, het vaginatopje is ontstoken en ze bevind zich in een zware depressie, het klinkt dus allemaal niet leuk, het zijn ook de redenen waarom ze al un tijdje niet meer aanwezig was op dit forum, vanuit daar krijgt ze ook geen toegang, daarom dat ze aan mij vroeg hier iets erover neer te zetten, wat ik dus hiermee wil doen, iig krijgt hier iedereen die ze kent de groeten dus uit Thailand van haar en ik wil even jullie aller aandacht vragen un beetje mentaal bij haar te zijn, ik denk dat ze het best nodig heeft nu en ze heeft belooft dat als ze uit haar dip is en wat beter dus is, ons allemaal uit gaat nodigen bij haar thuis......
Carola en ik denken dat we op jullie steun kunnen rekenen, het is toch zo of niet
De groeten dus voor iedereen hier van Carola vanuit Thailand........
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Volgs haar zijn ze toen een ijzere hechting vergeten, wat nu ervoor heeft gezorgt dat het nu ontstoken is, en ja Joanne, ze is al geopereerd, maare ik dacht dat wist je, jij bent de aktievste lid hier, toch.....Joanne schreef:Maar even een vraagje hoe kan het dat haar Vaginatopje (wat is dat uberhaupt) ontstoken is? Is ze geopereerd of zo?
xmarax
- Franka van Brakel
- ff weer wat posten
Mara,
Ook van mij de gelukwensen met haar verjaardag en strekte met de genezing.
Ik hoop dat zij in het betere deel van Thailand zit, dat nu niet zo ernstig getroffen is.
Groetjes ook aan jou Mara.
En ik ga gauw weer onder de wol, ben slechts getroffen door de griep.
Doei doei,
Franka.
Ook van mij de gelukwensen met haar verjaardag en strekte met de genezing.
Ik hoop dat zij in het betere deel van Thailand zit, dat nu niet zo ernstig getroffen is.
Groetjes ook aan jou Mara.
En ik ga gauw weer onder de wol, ben slechts getroffen door de griep.
Doei doei,
Franka.
Let's go girls!!!
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Renate den Heijer
- dagelijks aanwezig
Jeetje..... .wat ben ik me rot geschrokken van het bericht over Carool.
Dit bericht grijpt me toch behoorlijk aan, omdat ik een bijzondere band heb met Carola. Carola is het die me voor het eerst naar een T&T-avond heeft meegenomen. Dat was toen naar Eindhoven. Ik heb verschilllende keren van haar gastvrijheid bij haar thuis gebruik kunnen maken, omdat ik toch wel "een plakker" ben op gezellige avondjes en ik daardoor mijn laatste trein moest missen.
Zij is het die mij een heel eind de goede richting heeft gebracht, daar waarna ik nu ben: sinds 16 december jl. in mijn rle en afgelopen week mijn eerste twee werkdagen op kantoor beleeft. Dat ik nu zover ben, heb ik zeker ook aan Carola te danken. Thanks for that Carool, ik hoop dat je snel weer de oude word en dat ik je weer eens in je Brabantse land kan opzoeken.
Gisteren zag ik nog dat ze on line was .... althans dat gaf haar status op MSN aan. Heb haar nog aangesproken, maar nu begrijp ik waarom ze niet reageeerde......
Dit bericht grijpt me toch behoorlijk aan, omdat ik een bijzondere band heb met Carola. Carola is het die me voor het eerst naar een T&T-avond heeft meegenomen. Dat was toen naar Eindhoven. Ik heb verschilllende keren van haar gastvrijheid bij haar thuis gebruik kunnen maken, omdat ik toch wel "een plakker" ben op gezellige avondjes en ik daardoor mijn laatste trein moest missen.
Zij is het die mij een heel eind de goede richting heeft gebracht, daar waarna ik nu ben: sinds 16 december jl. in mijn rle en afgelopen week mijn eerste twee werkdagen op kantoor beleeft. Dat ik nu zover ben, heb ik zeker ook aan Carola te danken. Thanks for that Carool, ik hoop dat je snel weer de oude word en dat ik je weer eens in je Brabantse land kan opzoeken.
Gisteren zag ik nog dat ze on line was .... althans dat gaf haar status op MSN aan. Heb haar nog aangesproken, maar nu begrijp ik waarom ze niet reageeerde......
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik ben niet gewend om hier ook te schrijven (als niet-TS zijnde), maar bij deze een uitzondering.
Van mijn kant ook alle goeds gewenst naar Carola toe.
In de hoop dat alles snel (en goed) zal genezen (fysiek) en dat ze ook goed uit haar dip mag komen (mentaal).
Heel veel sterkte gewenst.
Van mijn kant ook alle goeds gewenst naar Carola toe.
In de hoop dat alles snel (en goed) zal genezen (fysiek) en dat ze ook goed uit haar dip mag komen (mentaal).
Heel veel sterkte gewenst.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Dank je voor de uitleg Mara en ja misschien het actiefste lid hier op de site maar in mijn priveleven heb ik niet zo heel veel contact met mijn T zusters. Begint nu wat meer te komen omdat ik me er best wel prettig bij voel en Carola is daar een van. Maar dat ze geopereerd zou worden dat wist ik niet. Had ze me niet verteld. Nogmaals heel veel sterkte voor haar. Plus een hele dikke knuffel.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Oeps, ik heb nog's nagelezen, ik dacht dat je niet wist dat ze DE operatie nog niet had, wat er nu in thailand gebeurt is me ook nog niet helemaal duidelijk, ik liet het woord op MSN vandaag wel aan haar lief over, er is namelijk een best slechte verbinding na daar, maar ik hoorde wel dat we wel op de hoogte worden gehouden, dus we zien wel.....Joanne schreef:Dank je voor de uitleg Mara en ja misschien het actiefste lid hier op de site maar in mijn priveleven heb ik niet zo heel veel contact met mijn T zusters. Begint nu wat meer te komen omdat ik me er best wel prettig bij voel en Carola is daar een van. Maar dat ze geopereerd zou worden dat wist ik niet. Had ze me niet verteld. Nogmaals heel veel sterkte voor haar. Plus een hele dikke knuffel.
Alle anderen wil ik in plaats van Carola hier ff dankjewel zeggen voor de morele steun, deze steun komt zeker aan op de andere kant van deze aardbol, zodra ik weer verbinding heb, deel ik het haar mee, vandaag deed haar lief het al