Uitverkoop

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Uitverkoop

Bericht door Lisa met een S »

De uitverkoop is al aan de gang. Welke koopjes heb je op de kop kunnen tikken?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Franscien
dagelijks aanwezig

Bericht door Franscien »

Ik ben nog niet echt op koopjes wezen winkelen, maar heb al wel de eerste aanschaf van dit jaar gedaan. Ik heb zogezegd de stoute schoenen aangetrokken (letterlijk) en heb een paar pump maatje 46 gekocht.

Nu moet ik zeggen dat dit wel even wennen is ! Hoewel ik gelukkig vrij sterke enkels heb is een hakhoogte van 10 cm best veel. Vooral de druk onder de bal van je voet is behoorlijk groot. Maar niet getreurd, oefening baart kunst.
Pas als je hoge hakken draagt, merk je wat dit met je benen doet. Het toon vrij sierlijk al zeg ik het zelf.

Het tweede item dat ik gekocht heb is een BH met versteviging die borsten iets meer vorm geeft.

Misschien dat ik binnenkort nog even de gelegenheid heb om ook nog wat koopjes te doen.

Wat ik vooral gemerkt heb is dat het winkelpersoneel hier absoluut niet vreemd meer van op kijkt. Misschien de volgende keer ook passen in de winkel wie weet.

Liefs Franscien
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi

Oook ik moet nog steeds een dag lekker gaan shoppen.
Maar heb al wel voor de halve prijs diverse shirts, een leuk vest (mouwloos, fel geel met een dubbele rits en aan de zijkanten veters) en bij C&A voor een prikkie twee broeken (een lange oranjeroze, en een felblauwe kuistbroek).
En ik loop tegenwoordig ook gewoon in boetiekjes te snuffelen, en wat ik leuk vnd neem ik ook gewoon mee het pashokje in. En niemand die er iets van zegt.
Maar ik zit dan ook al een beetje tussen man en vrouw in. En ik gedraag me op zulke momenten ook al gewoon als de vrouw die ik eigenlijk ben en ooit hoop te worden.
Cyn.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Aangezien mijn partner de deur uit is en nog geen nieuw werk gevonden heeft probeer ik me dit jaar een beetje in te houden. Tot nog toe ben ik gezwicht voor een truitje en een asymetrisch vest bij de C&A.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Tegelijkertijd met de posting hier, heb ik precies hetzelfde bericht geplaatst op 3 andere fora, die voor bio-vrouwen zijn bedoeld. Ik heb al 20 reakties. Misschien kunnen wij wat van leren:
  • xxxxx reageerde gisteren om 15:45
    Bij de Vila een leuk jasje met ritsjes (beetje zoals een leren jack), een groen singletje met kanten randje en een roze doorschijnend singletje met glimkraaltjes erop. Allemaal voor 50%!
    Bij River Woods een bruine bodywarmer, voor 35% minder.
    Ben normaal niet zo'n uitverkooptype, maar dit kon ik niet laten liggen...
  • xxxxx reageerde gisteren om 16:27
    Bij mexx een zwart shirtje en een bruin vestje met 40% korting. Bij Morgan een zwart plooienrokje met 50% korting (plus nog 10% extra korting omdat de rits stuk was, nou ik heb de rits laten maken voor minder dan de korting dus dat was ook mooi meegenomen). Shirtje en trui bij de H&M (50% korting) en colbertje bij de WE van 69,95 voor 29,95. Lekker geslaagd dus wel.
  • xxxxx reageerde gisteren om 20:31
    Hallo iedereen,

Helaas mag ik van mijn vriend niet meer naar de uitverkoop, want anders wordt de kast echt te vol als we gaan verbouwen
  • xxxxx reageerde vandaag om 11:40
    Ik heb het helemaal gehad met die uitverkoop, wat een puinhoop en iedereen loopt erin te graaien, ook veel kleding met make-upvlekken, die al honderd keer gepast is. Ba'h !!! Voor mij mogen ze de winkels volhangen met nieuwe coolectie. Maar ik snap dat voor de minder bedeelde onder ons de uitverkoop misschien reuze geweldig is.....
  • xxxxx reageerde vandaag om 12:42
    Helemaal niks, ik vond de mode van afgelopen winter al niks, normaal geef ik echt veel te veel geld uit aan kleding, maar ik kon nu gewoon geen leuke kleren vinden. En in de uitverkoop was het dus nog minder.
  • xxxxx reageerde vandaag om 16:36
    bericht van xxxxx op 09-01-2005 11:40:38
    --------------------------------------------------------------------------------
    Maar ik snap dat voor de minder bedeelde onder ons de uitverkoop misschien reuze geweldig is.....

Nou ja...wat een geweldig vooroordeel weer, haha!
  • xxxxx reageerde vandaag om 16:42
    Ik ben geen 'minder bedeelde' , maar ik heb toch lekker gescoord in de uitverkoop.
    Werkelijk een prachtige winterjas van het Franse merk Arayal voor de helft van de prijs. Een geweldig paar laarzen, ook voor de helft. Verder nog wat wollen truitjes in schattige pastels en een hele mooie zwarte satijnen plooirok.
    Meestal hou ik niet zo van de uitverkoop omdat ik vrijwel altijd de laatste restjes tref, maar soms, heel soms maakt de uitverkoop een gelukkig mens van mij!
  • Door xxxxx op Zaterdag, 08 januari 2005 - 13:23:

Niet echt een koopje, maar had een tijdje terug al een skibroek van o'neill gekocht (120,-) en daar wilde ik de jas uiteraard ook bij, maar vond het geheel toch wel duur en had ook helemaal geen jas nodig, dus ff gewacht tot van de week de uitverkoop begon bij die winkel. Nou, jas afgeprijsd van 150,- naar 120,-. Maar ik wilde m persee, dus toch maar gekocht. Achteraf dacht ik nog: goh, dat scheelde eigenlijk geen flikker! Loop ik gister langs een andere sportzaak, hangt diezelfde jas daar voor 99,-! Shit he... maarja, kan m niet meer terugbrengen enzo (heb natuurlijk gelijk gebeld, maar ze geven alleen bonnen. En een bon van 120,- bij een sportwinkel is mij iets teveel van t goeie...). Maarja, dit soort dingen heb ik dus altijd!

Verder nog wel laarzen gekocht, van 100,- naar 59,-. En 2 truitjes die 50% korting hadden (waren uiteindelijk ook alsnog best prijzig, want ook van o'neill... ) en een tasje waar ik opeens kortig op kreeg (oxbow) zodat ie 7,- was ipv 9,95. Nouja, ik kan nu iig hip op wintersport!
  • Door xxxxx op Zaterdag, 08 januari 2005 - 14:10:

2 leuke broeken bij de WE voor maar €50
    en 2 shirtjes bij de Mango voor €7 per stuk
    en een trui van de mango voor €20
    toch aardige koopjes :D
  • Door xxxxx op Zaterdag, 08 januari 2005 - 15:32:

Een tas van Esprit voor de halve prijs. Ik zit er helemaal verliefd naar te kijken.
    Hij was eerst 45 Euro en Esprit maakt wel tassen van hele goede kwaliteit maar ik vind het toch duur, voor 22 Euro ging ie wel direct mee!
  • Door xxxxx op Zaterdag, 08 januari 2005 - 18:53:

laarzen half hoog, met punt en gespje van cinderella hele mooie van 100 naar 50 en een spijkercolbertje bij only van 40 naar 20. meestal slaag ik nooit in de uitverkoop omdat alleen nog maar hele grote of hele kleine maatjes er hangen, maar ik was gewoon niet op zoek en dan loop je er waarschijnlijk gewoon tegenaan.
  • Door xxxxx op Zondag, 09 januari 2005 - 12:01:

ik heb een heel mooi felblauw topje van Indian Rose van 20 ipv 40 euro gekocht. verder nog een trui van gstar (35 ipv 130) en een heeeeeele gave jeans van replay voor 65 euro.....Ik hou van uitverkoop:d
  • 08 jan, 2005 - 11:54

Voor mezelf helaas niks. Ik zoek een perfecte zwarte broek maar kan em tot nu toe niet vinden
    Voor mijn dochter een winterjas en sjaal van benneton voor de halve prijs Jas was nu 37 euri, de sjaal 5 en nog een spijkerbroek voor de halve prijs.
    Ik stond grijnzend voor de kassa en geloof me dat is me sinds de invoering van de euro niet meer gebeurd.
  • 08 jan, 2005 - 12:46
    Heb voor mijn dochter heel veel nieuwe broekjes, truitjes en rokjes gekocht ( lang leven de uitverkoop!!! )

Voor mezelf niets, heb al teveel, zelfs 3 vuilniszakken met kleding naar leger des heils gebracht ivm verhuizing...
  • 08 jan, 2005 - 13:42
    ben idd ook wel voor me dochter geslaagd maar nog niet voor mezelf
    en straks ga ik samen met me vriendin winkelen voor schoenen voor die kleine en wie weet loop ik nog iets tegen t lijf voor mezelf
  • 08 jan, 2005 - 17:30
    ik heb al wel wat inkopen gedaan (mij kennende).

nieuwe schoenen, 3 nieuwe truitjes, sloffen en dat was het wel geloof ik.
  • 08 jan, 2005 - 17:35
    Alles wat ik zocht heb ik gevonden en dat met 50% korting,dus kon ik de helft meer kopen als normaal.Das het mooie van sale.Heb een rok een broek en 3 mooie truitjes gekocht,en een triootje oorbellen.OOh ja en laarzen.
  • 08 jan, 2005 - 17:39
    die van mij waren 2 halen 1 betalen (schoeisel) en 3 halen 2 betalen (truitjes).
  • 08 jan, 2005 - 17:46

oeps ik vergat mijn nieuwe laarzen ook voor de halve prijs!!
  • 08 jan, 2005 - 20:41

Ik heb hoge bruine leren laarzen voor 10 euro op de kop getikt!
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Tja, als je maar voor 1 sexe hoeft in te kopen, is het allemaal een stuk eenvoudiger, geldgewijs ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nathalie

Ik koop alleen nog maar in voor 1 sexe (vrouwelijk), maar dan nog kost dat een hoop geld hoor. Meer dan voor een man. Maar de keuze is dan ook zoveel groter. :lol:
Cyn.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Da's waar ja...
Dat merk je aan alles. Sla een gemiddelde postordergids er maar eens op na *lol*

300 pagina's damesmode en 10 lullige bladzijdes z.g. mannenmode.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb helaas geen geld over om überhaupt nieuwe spullen te kopen, ook is nu alles afgeprijst :roll: :-?

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Mijn aankoop waren een paar laarsjes, ipv. 180 € nu voor 130 € :wink: dan is mijn logica, he ik houd 50 € over dus kan ik nog wat kopen :lol: Kennen jullie dat ook??
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Lisa met een S schreef:Tegelijkertijd met de posting hier, heb ik precies hetzelfde bericht geplaatst op 3 andere fora, die voor bio-vrouwen zijn bedoeld. Ik heb al 20 reakties. Misschien kunnen wij wat van leren:
Ik zou er niet al te hoge verwachtingen van hebben hoor, van die reacties.
Naar het schijnt worden die "fora die voor bio-vrouwen zijn bedoeld" irritant vaak bevolkt door mannen die zich presenteren onder een vrouwennaam. Klinkt vreemd, maar het schijnt echt waar te zijn.
Gekke wereld he? :(
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Esther schreef:Ik zou er niet al te hoge verwachtingen van hebben hoor, van die reacties.
Naar het schijnt worden die "fora die voor bio-vrouwen zijn bedoeld" irritant vaak bevolkt door mannen die zich presenteren onder een vrouwennaam. Klinkt vreemd, maar het schijnt echt waar te zijn.
Gekke wereld he? :(
Of de vrouwen op die fora zijn een stuk slimmer dan jij denkt, of zij zijn allang niet zo slim als jij, want volgens henzelf, valt het wel mee. De meeste gevallen van mannen die zich onder een vrouwennaam presenteren verdwijnen heel snel, omdat ze erachter komen dat ze daar niks te zoeken hebben en vervelen zich, of ze worden eruitgeknikkerd omdat ze al snel door de mand vallen. Doorgaans worden er ook mannen die onder een mannennaam melden toegelaten, maar er is een stilzwijgende overeenkomst dat mannen zich in bepaalde discussies niet mengen (en de meeste houden zich daaraan, heb ik begrepen). Dat sommige mannen zich irritant kan zijn op zo een forum, zou ongetwijfeld waar zijn, net zoals er hier ook irritante figuren rondzweven. Maar om dat "irritant vaak bevolkt" te noemen -- irritante figuren maken veel herrie en trekken wel aandacht, of of ze de boventoon op een forum voeren, betwijfel ik. Hier of daar.

Ik heb in ieder geval, op alle drie fora mijzelf netjes voorgesteld en verteld dat ik travestiet ben, en ben door de grote meerderheid van dames (en enkele heren) geaccepteerd als deelneemster.

En de teller, inmiddels, staat nu op ongeveer 35 reakties op de 3 postings in 3 fora. Terwijl er gemiddeld ook nog eens 2 andere topics over hetzelfde onderwerp staan, die net zo vul zijn. Terwijl er maar 2 T's zijn die op dezelfde manier hebben gereageerd (plus Elsa). Zou die vrouwen echt zo veel meer geinteresseerd zijn in winkelen en kleding als wij?

Lisa
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Lisa met een S schreef:
Of de vrouwen op die fora zijn een stuk slimmer dan jij denkt, of zij zijn allang niet zo slim als jij, want volgens henzelf, valt het wel mee.
Laten we het er maar op houden dat ze slimmer zijn dan ik.
Lisa met een S schreef: Ik heb in ieder geval, op alle drie fora mijzelf netjes voorgesteld en verteld dat ik travestiet ben, en ben door de grote meerderheid van dames (en enkele heren) geaccepteerd als deelneemster.

Dat vind ik netjes van je, eerlijk is eerlijk.
Ik blijf het overigens een beetje tegenstrijdig vinden met wat je in een eerder berichtje schreef, namelijk:
Tegelijkertijd met de posting hier, heb ik precies hetzelfde bericht geplaatst op 3 andere fora, die voor bio-vrouwen zijn bedoeld.
Maar laten we niet teveel afdwalen..
Lisa met een S schreef:
En de teller, inmiddels, staat nu op ongeveer 35 reakties op de 3 postings in 3 fora. Terwijl er gemiddeld ook nog eens 2 andere topics over hetzelfde onderwerp staan, die net zo vul zijn. Terwijl er maar 2 T's zijn die op dezelfde manier hebben gereageerd (plus Elsa). Zou die vrouwen echt zo veel meer geinteresseerd zijn in winkelen en kleding als wij?
Geen idee, ik weet niet wie je met "wij" bedoelt. Ik voel me iig niet aangesproken. Ik mag zelf, als ik tijd en geld heb, ook graag winkelen en dan bij voorkeur met degene die me het liefst is. Maakt het me ineens zo'n stuk vrouwelijker :roll: als ik daarover schrijf op dit forum? Zal toch niet?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Esther schreef:
Lisa met een S schreef: Ik heb in ieder geval, op alle drie fora mijzelf netjes voorgesteld en verteld dat ik travestiet ben, en ben door de grote meerderheid van dames (en enkele heren) geaccepteerd als deelneemster.

Dat vind ik netjes van je, eerlijk is eerlijk.
Ik blijf het overigens een beetje tegenstrijdig vinden met wat je in een eerder berichtje schreef, namelijk:
Tegelijkertijd met de posting hier, heb ik precies hetzelfde bericht geplaatst op 3 andere fora, die voor bio-vrouwen zijn bedoeld.
Maar laten we niet teveel afdwalen..
Inderdaad, wij dwalen off-topic, maar om het te verduidelijken, ik ben niet naar de fora gegaan alleen voor dit onderwerp, maar ben gewoon een aktief deelneemster in de fora. En, zoals wij hier, in "Hallo Allemaal", heb ik daar op de juiste plaats, mijzelf voorgesteld. Bovendien, wanneer ik deelneem aan een discussie waar het relevant kan zijn, zeg ik ook uitdrukkelijk dat ik als travestiet reageer. Waarop ik soms als reaktie krijg "voor ons ben je gewoon een vrouw" :-D .

Maar nu weer richting on-topic te komen, ik had mij alleen afgevraagd of het feit dat de bio-vrouwen in grote getallen het kennelijk leuker vinden om in het forum te praten over hun koopgedrag dan wij -- en daarmee bedoel ik de leden van het Travestie.org forum -- iets zegt over een mogelijke verschil tussen bio-vrouwen en de transen en trava's die hier komen, of of er een andere verklaring daarvoor is. Meer of minder vrouwelijk stond er niet bij.

En, om volledig on-topic te komen, heb je tijdens de uitverkoop wat gekocht, en zoja, wat (en hoeveel heb je daarmee gespaard)?

Lisa
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Lisa met een S schreef: Maar nu weer richting on-topic te komen, ik had mij alleen afgevraagd of het feit dat de bio-vrouwen in grote getallen het kennelijk leuker vinden om in het forum te praten over hun koopgedrag dan wij -- en daarmee bedoel ik de leden van het Travestie.org forum -- iets zegt over een mogelijke verschil tussen bio-vrouwen en de transen en trava's die hier komen, of of er een andere verklaring daarvoor is.
Zomaar een domme gedachte hoor, maar zou het misschien kunnen komen doordat er iets meer bio-vrouwen zijn, dan trava's?
En dat het aantal antwoorden hier, qua percentage, dus niet zo vreemd is?
Lisa met een S schreef: En, om volledig on-topic te komen, heb je tijdens de uitverkoop wat gekocht, en zoja, wat (en hoeveel heb je daarmee gespaard)?
En om dan volledig on-topic te antwoorden: Nee, niets en niets dus.
Het is het hele jaar uitverkoop tegenwoordig. Eerst verdienen, dan uitgeven!
Plaats reactie