Epilady

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Guyselle
daar ben ik weer

Epilady

Bericht door Guyselle »

Hi girls....
Ja hier ben ik weer,ik ben nog steeds op zoek naar een goede en betaalbare manier om te ontharen.....met die koude wasstrips vind ik het resultaat niet zo denderend.....het duurt lang en je hebt niet altijd alle haartjes mee.
Daarom heb ik gedacht aan een electrische epileerder.
Wie van jullie heeft er ervaring mee en...... is het bijvoorbeeld geschikt om mannenharen te epileren,en welk merk is prijs/kwaliteit het beste?

Lieve groetjes
Guyselle
marjan
dagelijks aanwezig

Re: Epilady

Bericht door marjan »

Guyselle schreef:Hi girls....
Ja hier ben ik weer,ik ben nog steeds op zoek naar een goede en betaalbare manier om te ontharen.....met die koude wasstrips vind ik het resultaat niet zo denderend.....het duurt lang en je hebt niet altijd alle haartjes mee.
Daarom heb ik gedacht aan een electrische epileerder.
Wie van jullie heeft er ervaring mee en...... is het bijvoorbeeld geschikt om mannenharen te epileren,en welk merk is prijs/kwaliteit het beste?

Lieve groetjes
Guyselle
Ik zweer al jaren bij de Silk epil van Braun, kost je tussen 50 en 60 euro, maar dan heb je ook wat goeds. De nieuwe versie heeft een speciaal opzetstuk waardoor het epileren een stuk minder pijnlijk is geworden. En je kunt de luxe versie ook nog als ladyshave gebruiken, handig om je oksels te scheren.

Groetjes,
Marjan
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hoi Guyselle,

Wat wil je ontharen?
Voor het lichaam hun je gerust een epilady of een silkepil gebruiken. Werkt prima op de benen. Voor het gezicht is het absoluut niet te doen en ook niet om je wenkbrauwen in model te brengen.
Zelf gebruik ik de silkepil. Als ik veel tijd heb trek ik wel eens een uurtje uit om mijn benen met warme hars te ontharen. (kan makkelijk, in de salon heb ik meestal de hars wel warm). Je ontkomt er niet aan om na afloop even nauwkeurig op jacht te gaan naar verstekelingen. Deze kun je alsnog met een pincet verwijderen.
Ook kan het zijn dat een haartje afbreekt het restant zul je dan oom met een pincet moeten verwijderen.
Voor het gelaat en wenkbrauwen zie de andere topics.

Groetjes,
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Plaats reactie