Uitverkoop

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Esther schreef:Zomaar een domme gedachte hoor, maar zou het misschien kunnen komen doordat er iets meer bio-vrouwen zijn, dan trava's?
En dat het aantal antwoorden hier, qua percentage, dus niet zo vreemd is?
Het is een mogelijkheid, maar gaat niet overal op. De verschillende fora hebben ongeveer evenveel aktieve posters als wij (weliswaar ietsje meer, maar gebaseerd op de verhoudingen, zou ik toch ongeveer 6-8 antwoorden verwachten). En, voor de goede orde, heb ik een onderzoek gedaan, en tussen 19 november en 19 december, heeft in het Algemeen forum 46 verschillende leden een posting gedaan (voor het gemak heb ik de Foto-spelletje niet meegeteld en de Neverending Story was er toen niet). Van de 46 leden waren 23 transen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Lisa met een S schreef:Maar nu weer richting on-topic te komen, ik had mij alleen afgevraagd of het feit dat de bio-vrouwen in grote getallen het kennelijk leuker vinden om in het forum te praten over hun koopgedrag dan wij -- en daarmee bedoel ik de leden van het Travestie.org forum -- iets zegt over een mogelijke verschil tussen bio-vrouwen en de transen en trava's die hier komen, of of er een andere verklaring daarvoor is. Meer of minder vrouwelijk stond er niet bij.

En, om volledig on-topic te komen, heb je tijdens de uitverkoop wat gekocht, en zoja, wat (en hoeveel heb je daarmee gespaard)?
De reden dat ik tot dusver nog niet gereageerd heb komt vooral omdat ik tot dusver nog niet aan het shoppen geweest ben (en dat nog wel van plan ben deze maand), ik had dus bedacht dat ik pas zou gaan reageren als ik ook werkelijk iets gekocht zou hebben. Met wel/niet vrouwelijk heeft dat voor mijn gevoel niet zoveel te maken.

Hopenlijk zal ik dus later in deze thread alsnog kunnen reageren :P

Groetjes,

Frederique
marjan
dagelijks aanwezig

Bericht door marjan »

Frederique_ schreef:De reden dat ik tot dusver nog niet gereageerd heb komt vooral omdat ik tot dusver nog niet aan het shoppen geweest ben (en dat nog wel van plan ben deze maand), ik had dus bedacht dat ik pas zou gaan reageren als ik ook werkelijk iets gekocht zou hebben.
Dan mag je wel opschieten, want volgens mij is de uitverkoop alweer bijna voorbij.
Met wel/niet vrouwelijk heeft dat voor mijn gevoel niet zoveel te maken.
Dat ben ik niet met je eens. Ik durf zelfs te beweren dat in de vocabulaire van de gemiddelde man het woord shoppen niet voorkomt, althans niet in de betekenis die het voor de meeste vrouwen heeft.

Groetjes,
Marjan
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

marjan schreef:
Dat ben ik niet met je eens. Ik durf zelfs te beweren dat in de vocabulaire van de gemiddelde man het woord shoppen niet voorkomt, althans niet in de betekenis die het voor de meeste vrouwen heeft.
Ik reageerde vooral op het stukje uit Lisa's bericht, waarin ze zich afvraagt of het gebrek aan reactie "iets zegt over een mogelijke verschil tussen bio-vrouwen en de transen en trava's die hier komen". Dus niet, zoals jij lijkt te beantwoorden, vanuit het verschil mannen/vrouwen.

Groetjes,

Frederique
marjan
dagelijks aanwezig

Bericht door marjan »

Frederique_ schreef:
marjan schreef:
Ik reageerde vooral op het stukje uit Lisa's bericht, waarin ze zich afvraagt of het gebrek aan reactie "iets zegt over een mogelijke verschil tussen bio-vrouwen en de transen en trava's die hier komen". Dus niet, zoals jij lijkt te beantwoorden, vanuit het verschil mannen/vrouwen.

Groetjes,

Frederique
Ok, dat was mij dan even niet duidelijk.

Marjan
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Frederique_ schreef:De reden dat ik tot dusver nog niet gereageerd heb komt vooral omdat ik tot dusver nog niet aan het shoppen geweest ben (en dat nog wel van plan ben deze maand), ik had dus bedacht dat ik pas zou gaan reageren als ik ook werkelijk iets gekocht zou hebben. Met wel/niet vrouwelijk heeft dat voor mijn gevoel niet zoveel te maken.
Het heeft misschien meer met vrouwelijke ervaring dan vrouwelijke gevoel te maken, Frederique, maar de meeste vrouwen zijn inderdaad al lang aan het inkopen geweest tijdens het uitverkoop, want ze weten dat al de leukste spul als eerst weg is, en dat als je niet snel bij bent, er weinig leuks overblijft.

Dus, trek je pumps aan en zet je creditcard klaar en shoppen maar!

Lisa
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Lisa met een S schreef:Dus, trek je pumps aan en zet je creditcard klaar en shoppen maar!
Ja ja, heb ik net m'n creditcardschuld van 400 pleuro afgelost en probeer jij mij weer aan het shoppen op creditcard te krijgen Lisa :-? :oops: :roll:
liefs, Josette
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi

Was vanmiddag weer even de C&A binnengelopen, en heb eindelijk een leuke zwarte blouse gevonden voor 50% van de prijs (van 20 voor 10 euro). En ook nog een leuke spijkerrok voor 40% van de prijs (van 30 voor 12 euro).
Dus ik ben weer erg tevreden.
Cyn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Vandaag samen met mijn vrouw gewinkeld en 2 paar laarzen voor haar gekocht (bruin en zwart suede), voor mij een paar schattige zwarte pumps met 2 witte streepjes en een ronde neusje, een paar platte schoenen met gespjes voor, twee paarse shirtjes met lange mouwen voor haar en voor mij eentje met rode en witte streepjes, en een oranje vestje voor mijn dochter, voor geen 90 euro.

Lisa
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Lisa met een S schreef:Vandaag samen met mijn vrouw gewinkeld en 2 paar laarzen voor haar gekocht (bruin en zwart suede), voor mij een paar schattige zwarte pumps met 2 witte streepjes en een ronde neusje, een paar platte schoenen met gespjes voor, twee paarse shirtjes met lange mouwen voor haar en voor mij eentje met rode en witte streepjes, en een oranje vestje voor mijn dochter, voor geen 90 euro.
Foto's van die laarzen :D :D :D
liefs, Josette
jeanine_h
is nieuw hier

Bericht door jeanine_h »

Van de week paar zwarte laarzen gekocht, Niet veelkorting, maar was er lang naar op zoek.

Verder volgens de Volkskrant van vandaag duurt de uitverkoop het hele jaar door.

Jeanine
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

jeanine_h schreef: Verder volgens de Volkskrant van vandaag duurt de uitverkoop het hele jaar door.
Je zou ook kunnen zeggen, dat de winkels een paar weken, aan het begin van het zomer- en winterseizoen, de spullen veel te duur prijzen, en de rest van het jaar de normale prijs vragen :x

Ik weet niet of het toen al uitverkoop was, maar vorig jaar november had ik al (met 30% korting) een winterjas gekocht bij V&D. Een rode caban met dubbele rij knopen, heel elegant en lekker warm.
Vorige week zag ik bij V&D nog een mooie lichtblauwe tweed jas. Ik was toen in mijn mannelijke gedaante, dus passen had niet zoveel zin. De ruimte die nodig is voor de borsten, laat zich moeilijk inschatten.
Vandaag ben ik "en femme" teruggegaan. Gelukkig hing de jas er nog. Er was er namelijk nog maar 1 in mijn (vermoedelijk goede) maat. Helaas was de jas toch iets te krap. Omdat het uitverkoop is en ik niet voor niets in mijn vrouwelijke gedaante op pad was gegaan, heb ik nog verder rondgekeken. En vond (alweer) een mooie caban. Dit keer een korte paarse, ook met dubbele rij knopen.

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nou meiden, het is nog steeds uitverkoop hoor.

Ben vanmiddag even bij Scapino wezen neuzen.
Resultaat :
- 1 paar zwart suede enkellaarsjes
- 1 paar paarse stoffen laarzen
- 1 paar beige schoenen
- 1 leuke tas

En dat alles voor ongeveer 55 euro.
En ik had nog wel veel meer willen kopen!

En toen ik bij de kassa stond zei de mevrouw voor mij "die mevrouw mag wel even eerst, ik sta nog te wachten op mijn zoontje".
En ik had dus mijn dagelijkse mannenkleren nog aan hihi.
Wat moet dat straks wel niet worden als ik om ben.
Cyn.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

:D :D Klinkt zeer goed
liefs, Josette
Marian van Veen
daar ben ik weer

Bericht door Marian van Veen »

Vandaag in de opruiming gekocht: Pliable in Den Haag Hoogstraat
-korte zwarte leren rok van € 129,- voor € 30,- maat 46,
-korte rode suede rok van € 79.95 voor € 30,- maat 46.
Kijk da's nou leuk kopen toch !!

en even later bij de Bonneterie (was daar nog nooit binnen geweest):
-TMK rubberen laarzen maat 41 bruin lak met donderbruine bovenrand,
met 30% korting voor € 27,98.
Plaats reactie