pruik af ?

Algemeen

Moderator: Moderators

Mijn pruik gaat af?

gaat alleen af bij gelijkgestemden
3
14%
Net zo makkelijk op als af overal
4
19%
als ik alleen ben
14
67%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

pruik af ?

Bericht door Martiene »

In Nieuwegein heb ik de T&T avond bezocht, nu was daar een info stand van oa pruiken. Enkele dames pasten een ander model.
Wat mij daarbij opviel is dat de eigen pruik gewoon af ging in bijzijn van de andere aanwezigen. Om eerlijk te zijn wist ik even niet waar ik moest kijken. In mijn ogen verdween een stuk van de vrouw die er even daarvoor nog wel zat. :roll:

Ik zou dat dus niet kunnen, mijn haar is een verlengstuk van Martiene. Zonder dat zou ik me naakt voelen, kwetsbaar en dus zeker niet op mijn gemak. Ik heb regelmatig dat ik na een dag en femme te zijn geweest ik bij het afdoen van dit kledingstuk in tranen uitbarst. :oops:

Is dit wat overdreven van mij? Hebben jullie dit ook? Met andere woorden hoe zit dit bij jullie.

Martiene
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Mag ik hier als ' partner van' ook op reageren? Soms heeft Denise geen pruik op (is makkelijk wanneer er een kind onverwachts thuiskomt) dan snel een duster over de kleding heen, maar ik vind het beeld dan niet echt. Het stoort mezelfs. Soms vraag ik hem wel een pruik op te zetten zonder dat hij zich opgemaakt heeft. Dan is ( voor mij) het beeld compleet. Nu moet ik zeggen dat ik wel enkele mensen ken die zelfs zonder pruik naar een T&T avond gaan, maar op een of andere manier stoort mij dat niet. Hebben gewoon het gezicht ervoor denk ik....
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Klopt helemaal Elsa, het is niet compleet, athans zo voel ik het ook.
Er zijn genoeg T's die rustig zonder toegevoegde haardos op pad kunnen gaan. Die hebben dan ook een haardracht die bij hun uiterlijk past op dat moment denk ik.
Het probleem is met de personen op "leeftijd" dat er helaas toch wat kale plekjes zijn en dat past nu echt niet bij een vrouw he. :)
Laatst gewijzigd door Martiene op ma jan 17, 2005 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Kijk maar naar een vrouw als Annie Lennox(eurithmics), en hoeveel vrouwen lopen er niet met kort en stekelig haar.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik heb een paar pruiken gehad, ik vind het ondingen.
Voor mijn gevoel zit dat ding steeds scheef en kriebelt het steeds op mijn hoofd.
Als ik er een op zou hebben dan zou ik die niet waar iedereen bij is af doen.
Het liefst heb ik natuurlijk lekker lang haar.
Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hoi Martine,

Ik heb gestemd "gaat alleen af bij gelijkgestemden", maar dat had je wel verwacht denk ik. :wink: Ik draag een pruik alleen voor het compleet maken van het vrouwlijkbeeld. Het liefst zou ik geen pruik dragen, maar om mijn eigen haar langer te laten worden en het met een kleurspoeling te "ontgrijzen" zie ik op dit moment niet zitten.
Ik hoop dat je weer bekomen bent van de schrik en dat ik je nog eens bij gelegenheid IRL spreek.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ik draag zelf alleen nog maar een pruik bij hoge uitzondering (als ik uitga). Vind het wel iets vrouwelijker dan mijn eigen haar (hoewel dat ook een kwestie van smaak lijkt te zijn) maar moet er echt niet aan denken de hele dag met zo'n ding op mijn hoofd te lopen.

Ik heb dan wel het geluk dat mijn eigen haar behoorlijk lang & vol is, en kaalheid bij ons in de familie niet voorkomt, anders had ik dit natuurlijk nooit kunnen doen.
enjoy schreef:Kijk maar naar een vrouw als Annie Lennox(eurithmics), en hoeveel vrouwen lopen er niet met kort en stekelig haar.
Alleen hebben die vrouwen een vrouwelijker gezicht & hoofd waardoor ze daarmee 'wegkomen'. Als wij dat doen blijft het echt een mannenhoofd, ken weinig t-girls (zeker travestieten) bij wie kort haar staat.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi allemaal

Sinds het afgelopen feest in Moordrecht heb ik mijn pruik in de kast laten staan. Mijn eigen haar is (hoewel nog niet vol genoeg) nu wel lang genoeg om in een vrouwelijke coupe geknipt te kunnen worden.
Ik vind het heerlijk dat ik die pruik niet meer op hoef. Het verschil tussen mannelijke en vrouwelijke verschijningsvorm wordt bij mij steeds kleiner, maar dat is ook mijn bedoeling.
Dus te zijner tijd heb ik denk ik wel een pruik in de aanbieding.

Maar voor de poll ben ik niet representatief, dus heb ik ook maar niet gestemd.
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Hi hi Chyntia, hoeveel km. heeft je pruik intussen op de teller staan?? :wink:
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Elsa schreef:Hi hi Chyntia, hoeveel km. heeft je pruik intussen op de teller staan??
Ik heb geen idee; dit is een model zonder teller. Kun je nagaan hoe oud die al is :lol: .
Cyn.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Mijn keuze staat er niet bij... Grrrr heb ik weer! Waarom val ik altijd buiten de boot bij de polls hier?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Chantal C. schreef:Mijn keuze staat er niet bij... Grrrr heb ik weer! Waarom val ik altijd buiten de boot bij de polls hier?
Hoi Chantie.

Dat had ik ook hoor, dat mijn optie er niet tussen stond..
Maar als je last ervan hebt, begin je toch gewoon je eigen poll. Weet je zeker dat jouw keuze er tussen staat (of je moet wel heel erg blond zijn :lol: )
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Cynthia schreef:
Elsa schreef:Hi hi Chyntia, hoeveel km. heeft je pruik intussen op de teller staan??
Ik heb geen idee; dit is een model zonder teller. Kun je nagaan hoe oud die al is :lol: .


pppfffff iets voor de wereld winkel dus ??? :wink:
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Tja lady's. De vraag was ook over een pruik, dus heb je die niet dan hoor je er niet meer bij hoor. :D
Maar je mag wel aangeven hoe je dat "vroeger" hebt ervaren natuurlijk, dat kan natuurlijk ook he. :wink:

Trouwens heb ik niet echt een hekel aan het dragen van een pruik hoor, Ze zitten bij mij eigenlijk best wel lekker. 8)
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Altijd hekel aan dat ding gehad. Voelde altijd zo nep... Ben blij dat ik er vanaf ben....
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie