een "NATURLIJKE BH"..... die koop je bij Blokker
Moderator: Moderators
een "NATURLIJKE BH"..... die koop je bij Blokker
voor geen geld koop je zo'n set bij Blokker! Een B-cup valt nogal klein uit, alhoewel we moeten niet altijd met van die "kanjers" rondlopen . Maar met een C-cup er bovenop kan je een mooi bh-tje confortabel vullen. Aangezien ze zelfklevend zijn kan je bv een B-cup gewoon op je vel kleven en ze blijven behoorlijk zitten gedurende verscheidene uren. Natuurlijk als je begint te zweten ....
Koop deze spullen nooit in een sexshop want daar vragen ze 100€ i.p.v. zo'n 10€ bij Blokker.
Ik heb ze doodgewoon bij Blokker zonder "rode wangen" gehaald. De verkoopster heeft er mij op gewezen dat mijn vrouw er moest op letten geen body-oil te gebruiken of dat ze anders zouden wegglijden. Ze had het eens moeten weten dat ik een uur later daar mee rondliep ... haha
Al bij al vind ik dat toch beter dat zakjes rijst, plastiekzakken gevuld met water, bloem en nog iets tegen 't klotsen.....wat als je dan te maken hebt met lekken ??????
en stukken goedkoper dan borstprotheses.
groetjes en veel winkelgenot bij Blokker .....
Viquel
Koop deze spullen nooit in een sexshop want daar vragen ze 100€ i.p.v. zo'n 10€ bij Blokker.
Ik heb ze doodgewoon bij Blokker zonder "rode wangen" gehaald. De verkoopster heeft er mij op gewezen dat mijn vrouw er moest op letten geen body-oil te gebruiken of dat ze anders zouden wegglijden. Ze had het eens moeten weten dat ik een uur later daar mee rondliep ... haha
Al bij al vind ik dat toch beter dat zakjes rijst, plastiekzakken gevuld met water, bloem en nog iets tegen 't klotsen.....wat als je dan te maken hebt met lekken ??????
en stukken goedkoper dan borstprotheses.
groetjes en veel winkelgenot bij Blokker .....
Viquel
Dat kleine stukje vrouw in mij geeft me net dat beetje meer inzicht in 't leven (denk ik in alle bescheidenheid), een keertje meer genieten. CARPE DIEM ! ... of pluk de dag
Volgens mij wordt het druk bij de blokker.
Al die mannen die een Natuurlijke BH kopen voor "hun vrouw". Wij weten nu beter, wel leuk trouwens ken je direct een mede T in je woonplaats.
En ja hoor schiet me direct een vraag door mijn hooft. Zou bij de kassa een (zenuwachtige) man tegenkomen met zo'n setje. Zeg je dan ook hoi "collega"??
Al die mannen die een Natuurlijke BH kopen voor "hun vrouw". Wij weten nu beter, wel leuk trouwens ken je direct een mede T in je woonplaats.
En ja hoor schiet me direct een vraag door mijn hooft. Zou bij de kassa een (zenuwachtige) man tegenkomen met zo'n setje. Zeg je dan ook hoi "collega"??
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
Waarom collega? Waarom niet gewoon vragen "Koop jij ze ook voor jezelf?"Martiene schreef:Volgens mij wordt het druk bij de blokker.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
- Guyselle
- daar ben ik weer
Blokker borsten
Hi Lady's
Spreken jullie hier over een volledige BH vulling??
Ik heb ooit zelf in het Kruidvat een natuurlijke BH gekocht voor C cup....eigenlijk een silicone aanvulsel /borst vergroting.....is wel leuk maar kan geen zakje rijst of zo vervangen....en... denken jullie dat dit ook in de Belgische Blokkers wordt verkocht?
Lieve groetjes......Guyselle
Spreken jullie hier over een volledige BH vulling??
Ik heb ooit zelf in het Kruidvat een natuurlijke BH gekocht voor C cup....eigenlijk een silicone aanvulsel /borst vergroting.....is wel leuk maar kan geen zakje rijst of zo vervangen....en... denken jullie dat dit ook in de Belgische Blokkers wordt verkocht?
Lieve groetjes......Guyselle
Bij blokker :-)
Inderdaad ik heb die in Belgie gekocht. Onlangs heb ik die ook gezien in een winkel in A'dam. Waarschijnlijk heeft Blokker al tienduizenden siloconen "......" verkocht . Wie loopt daar allemaal mee rond ?
Tja, een B-cup met daar bovenop een C-cup is een mooie vullen voor een BH, blijft bovendien mooi op z'n plaats en is naar mijn mening leuker dan een zakje rijst. Voor een partner zal het ook anders aanvoelen als hij/zij eens in je borsten knijpt ....
Natuurlijk bereik je geen grote C-cup (een kleintje misschien). Ik vind het in ieder geval een goed alternatief. En doordat ze ook aan je lichaam kleven zijn het ook geen twee zakjes met "gewicht" die in je BH zitten en er ieder moment kunnen uitwippen.
groetjes,
V.
Tja, een B-cup met daar bovenop een C-cup is een mooie vullen voor een BH, blijft bovendien mooi op z'n plaats en is naar mijn mening leuker dan een zakje rijst. Voor een partner zal het ook anders aanvoelen als hij/zij eens in je borsten knijpt ....
Natuurlijk bereik je geen grote C-cup (een kleintje misschien). Ik vind het in ieder geval een goed alternatief. En doordat ze ook aan je lichaam kleven zijn het ook geen twee zakjes met "gewicht" die in je BH zitten en er ieder moment kunnen uitwippen.
groetjes,
V.
Dat kleine stukje vrouw in mij geeft me net dat beetje meer inzicht in 't leven (denk ik in alle bescheidenheid), een keertje meer genieten. CARPE DIEM ! ... of pluk de dag
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Je wilt toch niet beweren dat jij de enige op dit forum bent die ze nog niet heeft?Maruscha schreef:Psst, als je zoiets beweert moet je er wel een smiley bij doen hoor, anders denken we nog dat je het meentSandra 01 schreef:Waarschijnlijk door het grote aantal T-girls worden ze goed verkocht en gaan ze als zoete broodjes van de hand.
Groetjes,
Frederique
Tuurlijk wel, wil echt niet achter blijven bij die duizenden mannen die ze al gekocht hebben!Frederique_ schreef:Je wilt toch niet beweren dat jij de enige op dit forum bent die ze nog niet heeft?Maruscha schreef:Psst, als je zoiets beweert moet je er wel een smiley bij doen hoor, anders denken we nog dat je het meentSandra 01 schreef:Waarschijnlijk door het grote aantal T-girls worden ze goed verkocht en gaan ze als zoete broodjes van de hand.
Groetjes,
Frederique
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Ik heb hier nog z'n setje van nieuwe natuurlijk bh liggen
Wie heeft er intresse het gaat dan om cup B maar die plakken dus ook goed op de huid.