Bio-vrouw

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
klik!exit>gone...zwaai
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: wo nov 17, 2004 21:46

bio-vrouw

Bericht door klik!exit>gone...zwaai »

Hoi hoi,bio-vrouw :oops: is aanwezig...wat een leuke benaming *erg verfrissend *(1 geluk dat ik ook nog een koe kan nadoen )het enige dat ik kwijt wil is dit: met de stelling "een relatie is geven en nemen "ben ik het geheel eens ...ik zelf wist vroeger wel van het bestaan van een homo of lesbi af maar wat een travestiet was of een ts of tg wist ik dus niet... dat ik in mijn huwelijksjaren mijn ega zag dacht ik altijd "die is homo "maar , ik had veel homo vrienden dus wist al snel * dat kan het niet zijn* wat hij dan was ..wist ik dus echt niet*was er soms een andere vrouw?*ja wist ik veel ...nee, werd er gezegt dat is het niet ...na een avond sporten kwam ik thuis en stond hij/zij als zijnde vrouw bij de deur(das ff binnen komen pff) ohw dacht ik , dat word praten ...hij was de andere vrouw ....en werd opgewonden van zichzelf en kleding was hierbij een noodzaak om zijn vrouwgevoel naar buiten te laten komen sja, zei ik is dat alles?En nog dacht ik ...daar kan ik wel mee leven als hij maar blij is(nu weet ik blijheid zit in je zelf, is je karakter) dan komt alles wel goed maar soms gaat het niet goed ,onze kinderen werden erin betrokken openheid van zaken sja...weten wat goed is weet je meestal pas achteraf...maar , ik ging erin mee (met tegen zin) en de kinderen werden op de hoogste gebracht(kinderen vallen je niet zomaar af , want je bent hun pappa) als het maar in harmonie gaat dacht ik.. dan lukt het mij wel maar, er kwamen vrienden over de vloer als vrouw (niks mis mee) als het maar gezellig was ....maar, langzaam deed ik er niet meer toe...hij had immers alles wat hij wilde kinderen die hem bij zijn vrouwenaam noemde kleding dat werd gekocht door zijn vrouw alles was goed...alleen ik voelde me "alleen" klein :( afgedankt :oops: als een stuk vuil die alles had gedaan wat er was gevraagt ...en nu niet meer nodig was en moest worden weg gepest ....erg naar deze ervarig* heel pijnlijk*....een geluk dat ik nu een heteroman heb die zacht is van aard geen losse handjes heeft een grote beer van 2 meter maar, ohw zo lief... die het niet uitmaakt als onze zoon he ho bi tv tg ts of wat ook worden zal maar, die wel *dak op huis kent*.... geen input geeft over wat grote mensen doen ...dat mag hij zelf gaan onderzoeken als hij minstens 18 jaar is van ons hoort hij niks( al slaapt je verrader nooit) zullen wij hem beschermen tegen mensen die denken dat kinderen al wetend mogen zijn in deze tijd.En nee, ik wist niks van het bestaan af van een tv tg ts en kon toch denken" ok "als het in harmonie gaat blijf ik bij hem maar.... het was altijd ruzie dus, dat is geen harmonie en zijn we uitelkaar gegaan of hij dit nu met opzet heeft gedaan zal ik nooit zeker weten maar ik weet uit ervarig er zitten goede en slechte mensen bij ook hier net als in de rest van de wereld dus,.. is het belangrijk met wat voor keuzes je ook maakt te kijken..... is het wel wijs wat ik mijn ega ga vertellen of kinderen, kunnen ze hier wel mee leven? Ik had laatst nog een gesprek met een homo vriend van mij ..die werkt bij backstage die doet avonden met tv's e.d zodat ze heel even helemaal hun zelf kunnen zijn ...ze komen zelfs uit londen omdat hun familie er niks vanaf weet van hun gevoelens en er anderen niet mee willen belasten zo zie je maar de een leeft er zo mee en een ander schreeuwd het van de daken af .Ik ben een bio-vrouw heb niks met een t.v ook mijn goede vriend heeft geen behoeften zich om te toveren tot een mooie vrouw maar, toch hebben wij alle 2 iets met deze mensen we vinden het wel erg leuk om te zien hoe ze eruit zien als ze geheel geworden zijn wat ze voelen van binnen,dit geeft ons een goed gevoel als mensen er goed uitzien en of dit nu een bio-vrouw is of een tv maakt ons niet uit als het maar gezellig is en dat is volgens mij de sleutel tot veel dingen lief -warm -zacht -aardig voor elkaar te zijn en veel te lachen dit doen wij dan ook geregeld als we weer eens praten over al wat we hebben meegemaakt in alle jaren her....en ver ver achter ons gelaten hebben waar we met een knipoogje naar terug kijken op zijn tijd.en nu was het weer eens tijd om terug te kijken en mee te praten.liefs de bio-vrouw xxx
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

You go, girl :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
patricia^^
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: wo mei 28, 2003 9:56
Contacteer:

Bericht door patricia^^ »

Hoe blond ben ik ??
het topic verhaal stond toch gisteren ergens anders , geplaatst ??
Die kabouters toch, doen ze de afwas niet , dan verhuisen ze wel berichten
Niki
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: di jul 06, 2004 14:50
Locatie: Wachtebeke, O-Vl, België

Bericht door Niki »

driemaal herlezen en ik ben nog niet mee

how stupid one can be ?
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Katrijn schreef:driemaal herlezen en ik ben nog niet mee

how stupid one can be ?
Zover is het bij mij niet eens gekomen: ben na een paar regels al afgehaakt.

Tip voor de schrijfster: gebruik alinea's. Plaats hier lege regels tussen.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Maar dit is een speciale schrijfster ...
Daar gelden nu eenmaal andere regels voor. Wat ze ontbeert in schrijfstijl, maakt ze weer helemaal goed qua enthousiasme. En daar is ook iets voor te zeggen, toch ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Nathalie schreef:Maar dit is een speciale schrijfster ...
Daar gelden nu eenmaal andere regels voor. Wat ze ontbeert in schrijfstijl, maakt ze weer helemaal goed qua enthousiasme. En daar is ook iets voor te zeggen, toch ?
Ieder zijn of haar eigen stijl, maar je kunt nu eenmaal niet hetzelfde 'enthousiasme' van de lezers eisen. Bij mij ontbreekt het i.i.g. :roll:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Het leest inderdaad moeilijk, kop noch staart. Toch zit er voor ieder van ons wel wat in, jammer dat het zo rommelig geschreven is. Teveel thema's in een verhaal.
Gebruikersavatar
patricia^^
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: wo mei 28, 2003 9:56
Contacteer:

Bericht door patricia^^ »

Inderdaad Elsa,

er zit voor iedereen (meeste) wel wat in
zo werd mij er aan herinderd, dat ik de groene bak buiten moest zetten , en nog even langs de slager moest

groetjes
Patricia
klik!exit>gone...zwaai
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: wo nov 17, 2004 21:46

Bericht door klik!exit>gone...zwaai »

patricia^^ schreef:Inderdaad Elsa,

er zit voor iedereen (meeste) wel wat in
zo werd mij er aan herinderd, dat ik de groene bak buiten moest zetten , en nog even langs de slager moest

groetjes
Patricia
LOL , kijk daar hou ik van... zalig om die humor nog eens terug te zien ahahahahahaha....... sja, ik had kunnen wachten tot manlief thuis was en dat hij mijn schrijven had nagekeken maar, daar had ik dit keer geen zin in
.Gelukkig zijn er mensen die wel begrijpen wat er staat...sorry voor de mensen die er niet uit komen,en happy bennik zeker te weten wel....en overnieuw schrijven mogen jullie zelf doen ;p had manlief gezegt .VEG!
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Het is wel de vraag wat jouw bedoeling is met dit verhaal. Wil je reaktie's of gewoon van je afschrijven? Daar ben ik wel benieuwd naar, elsa :wink:
klik!exit>gone...zwaai
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: wo nov 17, 2004 21:46

Bericht door klik!exit>gone...zwaai »

Elsa schreef:Het is wel de vraag wat jouw bedoeling is met dit verhaal. Wil je reaktie's of gewoon van je afschrijven? Daar ben ik wel benieuwd naar, elsa :wink:
hoi hoi ,elsa ...sja van me afschrijven denk ik voor een deel en laten zien dat het niet altijd loont als je andere wilt helpen ...zelf denk ik dat dit mij het meest pijn heeft gedaan in die tijd.Altijd klaar te staan( dag in dag uit onvoorwaardelijk) en dat je dan zo word behandelt.Ik had ook kunnen praten met Madam Arthuur(bij stichting renee) maar daar heb ik niks opgelopen en hier wel , je kunt het zien als een beetje oudzeer ...waar ik zo nu en dan naar terug kijk met een glimlach maar, ook denk waarom sommige dingen zo hebben moeten gaan ....terwijl ik zoveel heb geholpen,echt onmenselijk voelt dit .Ik hoop dat je een beetje antwoord hebt op je vraag . xxx
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Ja ik begrijp jouw verhaal. Mocht je persoonlijk wat kwijt willen kan het altijd via PB. groetjes elsa
Plaats reactie