Hoe onthaar jij je benen?
Moderator: Moderators
Hoe onthaar jij je benen?
Waarom doe je dat? En wat zijn voor jou de voor en nadelen? En heb je nog tips?
Hoi Pamela!Pamela- schreef:HOi hoi,
Vandaag toevallig wat nieuws gekocht in de winkel. Een ontharingsgel met een spatel. Werkt echt super, gegarandeerd haar vrij en voordeel is ja echt : De benen superglad en das echt zalig.
Liefs,
Van welk merk is die ontharingsgel? Ik wil die ook weleens proberen!
xxx
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hihi, die Satinelle van Philips is mijn favoriete, maar ik hoef het steeds minder te doen, wanneer het laatste keer was, weet ik eigenlijk niet meer
xmarax
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
HoiFrederique_ schreef:De paar keer dat ik mijn benen onthaarde deed ik dat met mijn scheerapparaat. En omdat het verschil tussen volledig behaard naar het resultaat na het scheren met mijn scheerapparaat best wel groot was vond ik het toen wel prachtig!
Deed ik vroeger ook. Maar dan komt het toch wel heel snel weer opzetten.
Tegenwoordig gebruik ik het epileerapparaat. Dan blijf je langer glad. En als je dat regelmatig doet is het goed te doen hoor.
Cyn.
Hoi hoi,
De ontharingscreme is van Veet en het heet Rasera. Let op dat er een spateltje inbegrepen zit om de boel eraf te spatelen. Echt het is superglad. Weet nog niet voor hoelang maar nu dag 2 nog niets te voelen. Ook geen stoppeltjes.
Epileren ben ik ook ooit is gaand o en. Weliswaar met een goedkoop ding maar de pijn die ik daar voelde was echt niet om aan te voelen. Gewoon verschrikkelijk. Daarom ook de voorkeur voor het mes of de creme.
Liefs,
De ontharingscreme is van Veet en het heet Rasera. Let op dat er een spateltje inbegrepen zit om de boel eraf te spatelen. Echt het is superglad. Weet nog niet voor hoelang maar nu dag 2 nog niets te voelen. Ook geen stoppeltjes.
Epileren ben ik ook ooit is gaand o en. Weliswaar met een goedkoop ding maar de pijn die ik daar voelde was echt niet om aan te voelen. Gewoon verschrikkelijk. Daarom ook de voorkeur voor het mes of de creme.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Pamela
Een epileerapparaat rukt de haren er echt uit. En de eerste keren zijn de haren relastief dik en het zijn er ook nog eens veel. Dus dat voel je echt wel.
Naarmate je het vaker doet worden ze dunner (je verzwakt de haren door ze eruit te trekken tot ze het opgeven: HOERA) en dan doet het ook minder pijn. Bovendien zijn het er niet zoveel wanneer je het bijhoudt.
Een epileerapparaat rukt de haren er echt uit. En de eerste keren zijn de haren relastief dik en het zijn er ook nog eens veel. Dus dat voel je echt wel.
Naarmate je het vaker doet worden ze dunner (je verzwakt de haren door ze eruit te trekken tot ze het opgeven: HOERA) en dan doet het ook minder pijn. Bovendien zijn het er niet zoveel wanneer je het bijhoudt.
Cyn.
Hoi hoi,
Als ik bezig ben met dat apparaat word ik gewoon agressief van de pijn. Aan de andere kant lijkt me het heerlijk om een paar dagen verlost te zijn van die klote haren.
Ik ga het nog een keer proberen maar als het zeer doet en dan bedoel ik echt zeer zal ik jullie namen kogelhard schreeuwen en julli allemaal .........................
Liefs,
Als ik bezig ben met dat apparaat word ik gewoon agressief van de pijn. Aan de andere kant lijkt me het heerlijk om een paar dagen verlost te zijn van die klote haren.
Ik ga het nog een keer proberen maar als het zeer doet en dan bedoel ik echt zeer zal ik jullie namen kogelhard schreeuwen en julli allemaal .........................
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>