fenna69 schreef:wat ik mis, zijn reacties van mensen die wel last hebben van (gedeeltelijke) kaalheid ...
zijn die er ook?
greetz fenna

Jahoor, best wel, zowel pre-ops als post-ops. Maar daar waar er graag gepronkt wordt met de borstimplantaten, lijkt haar bijna wel een taboe te zijn.
Voor mij was het al snel duidelijk, naast de vele fijne eigenschappen die ik van mijn vader heb geerfd, heb ik ook de aanleg tot vroege kaalheid van hem meegekregen. Ik ben een jaar of twee, misschien wel meer, bezig geweest met finasteride en minoxydil, met als resultaat nul komma nul. Ook hormonen brachten, wat dat betreft althans, geen verbetering.
Zeker geen acceptabele verbetering. Dus toen ik omging was het wel duidelijk. Ik heb toen eerst een, en kort daarna een tweede haarwerk aangeschaft. Een financiele doodsklap, ondanks de vergoeding van het ziekenfonds.
De eerste periode semi-permanen gedragen, dus met klemmetjes, maar dat was niet echt ideaal, en nu al sinds een hele tijd permanent bevestigd.
Alhoewel permanent niet helemaal het juiste woord is. Om de 7-8 weken laat ik de ene vervangen door de andere bij de kapster. Het is inmiddels gewoon "mijn eigen" haar geworden waar ik echt alles, onder alle omstandigheden mee kan doen, behalve parachutespringen, maar dat zag ik toch al niet zitten
Esther