Oke, dan heb ik het verkeerd begrepenChantal C. schreef:Hoezo? Daar hebben we het nu niet over...
Groetjes,
Frederique
Moderator: Moderators
DoeHetZelf'er zeker pas op dat de bedieningaanleiding niet op z'n zweeds isChantal C. schreef:Ik dacht meer aan een Ikea vleesplank en zo'n lekker groot slagershakmes...
Calin, ik weet niet of je hier iets aan hebt: http://www.o-r-r.comCalin schreef:...Of kennen jullie wel officiele klinieken die deze ingreep uitvoeren?
Hallo, ik heb de discussie met belangstelling gevolgd. Een panybroekje is absoluut de oplossing. Je moet alleen weten hoe die toe te passen. In het begin is het lastig en lukt het niet. Later weet je niet beter. Twee broejes over elkaar en dat soort (onvrouwelijke) dingen komt er echt niet aan te pas. Ten eerste: koop goede pantybroekjes. Bij Neckermann heb je een prima model: glanssatijn opzij en achter met een voorpand van zichte rib. Erg comforabel voor wie ze, zoals ik, dag in dag uit op het werk draagt.carolientje schreef:Voor diegenen die interesse hebben misschien even een beoordeling van het correctieslipje dat ik nu recent gekocht heb bij Travisage. Het betreft iets gans anders dan dat van Hema. Dit is meer de vorm van een brede tangaslip die je opzij links en rechts strak naar boven dient te trekken. Men creëert dan een zekere druk op je spel die je uiteraard zo groot of klein als je zelf wilt kunt maken. Het geeft een prima resultaat. Kostprijs 39 euro. Kleur beige.
Uit Hulpstukken voor het tussenlichaam (http://www.continuum.nl/):Paola schreef:... Het aardige van dit alles is dat je testikels in omvang afnemen, als je ze een tijdlang dag en nacht op deze manier in je holten hebt gedragen (echt, dat lukt iedereen; gevoeligheid gaat vanzelf over), en dat je balzak navenant wat krimpt en op zeker moment nooit meer onder de naden bekneld raakt...
Prof. Gooren van het Genderteam van de VUzegt hierover in 'Cherchez la Femme' van Marjolein Rotsteeg (besproken in het Continuüm nr 2): 'Er is een réden waarom je testikels buiten je lichaam hangen: vanwegede bloedtoevoer en de lagere temperatuur.Pas je deze methode frequent en uren aaneen stuk door over een periode van jaren,dan kan de bloedtoevoer naar de testikelsverminderen en kunnen er stukjes afsterven.De enige last die je ervan kunt krijgen is datje vruchtbaarheid afneemt'.
Monica Dreamgirl schreef:Hoi Evelientje,
Het gaat het beste door je benen iets uit elkaar te zetten, iets door je knieën te zakken en je 'ding' van achteren vast te pakken en dan tussen je benen naar achter te trekken. Als het goed is verdwijnen je noten daardoor vanzelf omhoog. Als het niet vanzelf gaat kun je ze helpen door ze voorzichtig naar boven te masseren, tot ze in je lichaam zitten. De eerste paar keer zul je daardoor inderdaad een wat licht gevoel in je hoofd krijgen, of zelfs misselijk worden, maar dat gaat vanzelf over. Alles went.
Je zal merken dat je in je slipje gaat lekken als je dit doet, en daarom is het goed om een maandverbandje (met vleugels) in je slip te leggen. Dit draagt er ook weer extra toe bij dat de boel blijft zitten en je een platte voorkant houdt.
meezeul.)
Groetjes,
Monica
tina, lees eens de reactie van Paola een paar reacties terug.tinanylons schreef: hey girls,
ik ben nieuw hier maar heb al veel leuke info gelezen op dit geweldige forum.
maar na het lezen van Monica haar bericht was ik even niet mmer mee, want wat bedoelen jullie met de noten terug van waar ze komen.
is er hier iemand die dat is fatsoenlijk kan uitleggen?? want kben mega nieuwsgierig om het zelf uit te proberen.
alvast bedankt en see u later girls,
kissjess van tina