De nuancering ontgaat me , vrees ikkappagirl schreef:hey als een jongen in belgie pruim zegt is dat een beledeging niet vagina ik denk moet een jongen pruim zeggen tegen men vagina die kreeg een schop onder zen .......
een jongen mag zo iets niet zeggen dat is meiden praat, he!
ik val op travestieten
Moderator: Moderators
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Nee, zuster... en straks hopelijk superzuster oftewel Nurse Practitioner. Maar ik zal je niet vervelen met een uitleg daarover.
Verder, sorry voor de moeilijke woorden. Maar vorig bericht mag je wel vertalen als dat de kleine verschillen van je verhaal me een beetje ontgaan. Maar da's mijn gebrek dan weer, vermoed ik
Verder, sorry voor de moeilijke woorden. Maar vorig bericht mag je wel vertalen als dat de kleine verschillen van je verhaal me een beetje ontgaan. Maar da's mijn gebrek dan weer, vermoed ik
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
[quote="Nathalie"]Nee, zuster...
nonnetje?
kijk als ik met men vriendinnen ben aant praten en ik zeg iets over men vagina en zeg in de plaats pruim dan is dat oke.
ma als men vriend vb nu iets zegt over men vagina en hij zegt pruim in plaats van vagina dan is dat een belediging waarom omdat meiden dat onder elkaar zo noemen zij hebben er ook één dus alles is oke ma een man heeft een *** en dan is dat anders. snappie????
nonnetje?
kijk als ik met men vriendinnen ben aant praten en ik zeg iets over men vagina en zeg in de plaats pruim dan is dat oke.
ma als men vriend vb nu iets zegt over men vagina en hij zegt pruim in plaats van vagina dan is dat een belediging waarom omdat meiden dat onder elkaar zo noemen zij hebben er ook één dus alles is oke ma een man heeft een *** en dan is dat anders. snappie????
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maar meid, dat is mannentaal, dat mag jij niet zeggen hoor, jij moet penis zeggen als jij verwacht dat een man geen pruim mag zeggen, snappie????kappagirl schreef:...dus alles is oke ma een man heeft een *** en dan is dat anders. snappie????
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--