dragqueen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Adeline_
dagelijks aanwezig

dragqueen

Bericht door Adeline_ »

Ik ben van mening dat het woord dragqueen verkeerdelijk gebruikt wordt voor travestie's die shows doen.Als showgirl uitgedoste persoon wordt dus ten onrechte tot dragqueen getorpeteerd.Dit terwijl een dragqueen heel iets anders is.Het zijn de mannen die zich sminken en kleden als een vreemd wezen en meestal te zien zijn in optochten of in disco's .Een echt mooi voorbeeld zijn de Miss World Dragqueen verkiezingen die regelmatig gehouden worden op Gran Canaria.Wat je daar ziet optreden ijn dragqueens en geen travestie's.Ik ben vroeger ook een tijdje dragqueen geweest dus ik weet waarover ik praat. :o

Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Re: dragqueen

Bericht door Maruscha »

Adeline_ schreef:Ik ben van mening dat het woord dragqueen verkeerdelijk gebruikt wordt voor travestie's die shows doen.Als showgirl uitgedoste persoon wordt dus ten onrechte tot dragqueen getorpeteerd.Dit terwijl een dragqueen heel iets anders is.Het zijn de mannen die zich sminken en kleden als een vreemd wezen en meestal te zien zijn in optochten of in disco's .Een echt mooi voorbeeld zijn de Miss World Dragqueen verkiezingen die regelmatig gehouden worden op Gran Canaria.Wat je daar ziet optreden ijn dragqueens en geen travestie's.Ik ben vroeger ook een tijdje dragqueen geweest dus ik weet waarover ik praat. :o

Groetjes Adeline
Ik denk dat je maar snel al die dragqueens op het Internet op de hoogte moet stellen van je bevindingen, en ze op moet dragen onmiddelijk te stoppen met zichzelf dusdanig te benoemen en daar in enkele gevallen nog hun geld mee te verdienen ook, de bedriegers! ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Adeline_ schreef:Ik ben van mening dat het woord dragqueen verkeerdelijk gebruikt wordt voor travestie's die shows doen.
So, what ?

Uit de Britannica Encyclopedie:
A small segment of the homosexual male population does engage in transvestism; these men are referred to as “drag queens” by other homosexuals, and the practice of cross-dressing is called being “in drag.” Unlike the male transsexual who wants to pass in society as a normal woman, the “drag queen” often wears flamboyant outfits in a conscious caricature of femininity.

Oftewel:
Keeshondjes zijn wit, maar niet alle witte hondjes zijn keeshondjes :D

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig

Bericht door Renate den Heijer »

[quote="Dorothy"]Oftewel:
Keeshondjes zijn wit, maar niet alle witte hondjes zijn keeshondjes :D/quote]

Precies, nog zo één .......een meeuw is een vogel, maar niet elke vogel hoeft een meeuw te zijn.......
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Of (meer in stijl van hier):

Alle Dames zijn wel vrouw, niet elke vrouw is een Dame
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Typisch een mannenuitspraak... :wink:
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

Adeline_ schreef:Ik ben vroeger ook een tijdje dragqueen geweest dus ik weet waarover ik praat. :o
Groetjes Adeline
Hmmm dan ken jij ook vast wel Wasteland. Ook daar zie je uitgedoste mannen en vrouwen JUST GREAT om te zien. Ik deel je mening in deze. :P
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Miss_Bianca
daar ben ik weer

Bericht door Miss_Bianca »

hee Carola, mij soms gezien daar ?
een dragqueen kan net zo goed ook een travestiet zijn, maar ik ken ook dragqueens die het gewoon voor de fun doen, en het leuk vinden om af en toe een typetje te doen, en het als een soort kunst zien... (vind het ook kunst soms!) 5 maart weer naar de hemkade !
Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder !
Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

verkeerde topic :oops:
Plaats reactie