Hallo allemaal,
Ik ben een partner van een travestiet. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik heb het deels geaccepteerd (geloof ik) Ik weet dat hij het doet maar ik kan er niet naar kijken, voor mij is het echt een verkleede vent. Mijn partner verkleed zich alleen in sexy outfits, liefst latex,lak, etc. ik geloof niet dat het zijn bedoeling is om in "normale" vrouwenkleren rond te lopen en naar buiten te gaan. Soms denk ik Ach, wat maakt het uit, ik heb er geen last van maar soms vind ik het toch wel verwarrend. Hij heeft ook fantasieen over sex met een andere travestiet. Wie herkent dit en wil hierover met mij praten?
Groetjes Feel
wel of niet geaccepteerd...
Moderator: Moderators
wel of niet geaccepteerd...
Partner van een travestiet
hallo Feel, begrijp dat het best moeilijk is voor jou. Er is een gesloten partner groep alleen voor 'partners van' zal je de link geven. Daar kun je open praten over je gevoelens, misschien zien we je daar? groetjes Elsa
http://groups.yahoo.com/group/voorpartnersvantgirls/
http://groups.yahoo.com/group/voorpartnersvantgirls/
Hallo Feel,
Ben nieuw op dit forum, omdat ik er zelf ook net een tijdje achter ben gekomen dat mijn partner graag vrouwenkleding draagt.
Heel raar moment, voelde me eerst enorm bedonderd omdat hij mij dit nog nooit had verteld. Achteraf ook begrijpelijk, omdat je zo iets natuurlijk ook niet zomaar verteld aan iemand. Aan de ene kant blij dat ik het weet, maar aan de andere kant levert dit voor mijzelf zoveel vragen en gedachtes op, dat ik ook niet weet wat ik ermee aan moet.
Mijn partner voelt zich opgelucht, wie ben ik dan om te zeggen dat ik me dat niet voel?Dat ik liever had gehad dat ik nooit die foto's had gezien.. Voel me soms ontzettend onbegrepen, omdat niemand hiervan af weet. Gelukkig heb ik een aantal vriendinnen waarmee ik hierover kan praten, maar zij weten natuurlijk niet allemaal hoe het is, kunnen het zich alleen maar proberen voor te stellen.
Ik zou er graag over willen praten met je, hoelang weet jij het al, en hoe ben je ermee omgegaan? Zijn jullie al lang samen en hoe praten jullie erover? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar geen raad mee weet.
Lfz Suus
Ben nieuw op dit forum, omdat ik er zelf ook net een tijdje achter ben gekomen dat mijn partner graag vrouwenkleding draagt.
Heel raar moment, voelde me eerst enorm bedonderd omdat hij mij dit nog nooit had verteld. Achteraf ook begrijpelijk, omdat je zo iets natuurlijk ook niet zomaar verteld aan iemand. Aan de ene kant blij dat ik het weet, maar aan de andere kant levert dit voor mijzelf zoveel vragen en gedachtes op, dat ik ook niet weet wat ik ermee aan moet.
Mijn partner voelt zich opgelucht, wie ben ik dan om te zeggen dat ik me dat niet voel?Dat ik liever had gehad dat ik nooit die foto's had gezien.. Voel me soms ontzettend onbegrepen, omdat niemand hiervan af weet. Gelukkig heb ik een aantal vriendinnen waarmee ik hierover kan praten, maar zij weten natuurlijk niet allemaal hoe het is, kunnen het zich alleen maar proberen voor te stellen.
Ik zou er graag over willen praten met je, hoelang weet jij het al, en hoe ben je ermee omgegaan? Zijn jullie al lang samen en hoe praten jullie erover? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar geen raad mee weet.
Lfz Suus