Wie kan mij wat wijzer maken over de gang van zaken bij club Ridderhof?
Is een bezoek de moeite waard en kun je in alle rust kontakten zoeken met andere girls of wordt je na binnenkomst meteen besprongen door trannylovers?
Andere tips ook welkom, zo zou ik ook graag willen weten of er een tranny vriendelijk hotel is in de omgeving van Ridderhof.
xxx
Ervaring club Ridderhof
Moderator: Moderators
Re: Ervaring club Ridderhof
http://www.clubnewriddershof.be/Sonja schreef:Wie kan mij wat wijzer maken over de gang van zaken bij club Ridderhof?
Is een bezoek de moeite waard en kun je in alle rust kontakten zoeken met andere girls of wordt je na binnenkomst meteen besprongen door trannylovers?
Andere tips ook welkom, zo zou ik ook graag willen weten of er een tranny vriendelijk hotel is in de omgeving van Ridderhof.
Hoi allemaal
graag geef ik je langs deze weg wat meer inlichtingen over onze travestieparty's die wij organizeren elke tweede dinsdag en elke laatste woensdag van de maand.Beginnend telkens vanaf 20.00 u.
Toegangsprijzen zijn:
Travestie's 30 euro
Mannen 30 euro
Koppels 45 euro
Inbegrepen in deze prijs 6 drankjes en broodjesbar.
Het spreekt vanzelf dat iedereen van harte welkom is , zowel travestie's als ook mensen die geïnteresseerd zijn !!!
Hopelijk mag ik jullie binnenkort verwachten op een van onze onvergetelijke party's.
Wil jij een foto op onze website mail ons en stuur een foto mee.................
Wij zorgen voor de rest.
Mja, 30 euro entree en dan die foto's van chicks with dicks die erbij staan. Als ik TV was zou ik zou er geloof ik niet zo snel naar toe gaan.
Groetjes,
Marjan
-
- dagelijks aanwezig
Ik ben er éénmaal geweest. Je hebt aan de ene kant van de zaal een discotheekgedeelte met harde muziek en aan de andere zijde diverse tafeltjes waar de muziek een pak minder luid klinkt. Boven heb je dan de verpoosruimtes. Er was veel volk en ik heb de ganse tijd aan een tafeltje gezeten met o.a. Marissa van Lokeren en heb daarna aan de toog gezeten en kennis gemaakt met een rijpere man. Ik vond er geen opdringerige sfeer, tenzij boven maar daar kies je voor.
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: