Een vrouwelijk voorbeeld.
Moderator: Moderators
Een vrouwelijk voorbeeld.
Hallo.
Ik vraag me af of jullie ook een vrouwelijk voorbeeld hebben.
Ik bedoel hiermee, een echte vrouw die jullie mooi vinden en er eigenlijk wel op willen lijken.
Zelf vind ik bijvoorbeeld Astrid Joosten een hele mooie vrouw, ze heeft gewoon iets wat mij in haar aantrekt.
durven jullie dit aan?
Enjoy-fr
Ik vraag me af of jullie ook een vrouwelijk voorbeeld hebben.
Ik bedoel hiermee, een echte vrouw die jullie mooi vinden en er eigenlijk wel op willen lijken.
Zelf vind ik bijvoorbeeld Astrid Joosten een hele mooie vrouw, ze heeft gewoon iets wat mij in haar aantrekt.
durven jullie dit aan?
Enjoy-fr
enjoy the life you chose to live
Ha, dat vind ik altijd een leuk onderwerp!
Dan moet ik eerst zeggen dat ik in de regel meer op de persoonlijkheid en karakter let dan op het uiterlijk van de vrouwen die ik als voorbeelden zie.
Twee zijn er die mij altijd erg na hebben gestaan: Hella S. Haasse en Meryl Streep.
Ben benieuwd naar andere voorbeelden .
<<groetjes
Dan moet ik eerst zeggen dat ik in de regel meer op de persoonlijkheid en karakter let dan op het uiterlijk van de vrouwen die ik als voorbeelden zie.
Twee zijn er die mij altijd erg na hebben gestaan: Hella S. Haasse en Meryl Streep.
Ben benieuwd naar andere voorbeelden .
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
- Daphne_B
- daar ben ik weer
Mijn voorbeeld is Kate Bush, het is echt waar.
Wat ben ik verliefd geweest op deze vrouw met haar prachtige muziek, lange lokken en sierlijke bewegingen. Dat laatste zal ik never nooit kunnen benaderen. Die lokken heb ik gewoon gekocht,
Wat ben ik verliefd geweest op deze vrouw met haar prachtige muziek, lange lokken en sierlijke bewegingen. Dat laatste zal ik never nooit kunnen benaderen. Die lokken heb ik gewoon gekocht,
Laatst gewijzigd door Daphne_B op za feb 19, 2005 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Daphne,
An angel underneath
An angel underneath
- mireille
- Eredivisie
Tja ik vind Daphne Bunskoek een hele leuke vlotte vrouw, leuke stijl ook. Dus dat is zeker een van mijn voorbeelden. Sita Vermeulen, Mariska Hulscher, Lucille Werner en Inge de Bruin trouwens ook.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
TOPPIE!mireille schreef:Tja ik vind Daphne Bunskoek een hele leuke vlotte vrouw, leuke stijl ook. Dus dat is zeker een van mijn voorbeelden. Sita Vermeulen, Mariska Hulscher, Lucille Werner en Inge de Bruin trouwens ook.
Inge heeft, ondanks haar zeer verzorgde uiterlijk & vrouwelijke kleding, wel iets mannelijks maar dan op de manier dat je denkt: "zie je wel, het past prima bij elkaar". Komt door haar brede schouders denk ik (krijg je van al dat zwemmen). Ze moet alleen die duimpjes niet zo vaak opsteken ..
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
hmmm,
vroeger zocht ik het eigenlijk dicht bij huis ... de zusters van mijn vader (hij heeft er 3) waren als een soort van voorbeeld voor mij. iets minder de zusters van mijn moeder, maar de absolute topper, zeker de laatste 10 jaar van haar leven was mijn oma (van moeders kant). Niet alleen in haar voorkomen, maar zeker ook hoe ze in het leven stond, dat was echt helemaal geweldig . Alles kon en niets was te gek voor haar! Het was ook best een zware klap dat ze er op een gegeven moment niet meer was om nog eens een kopje thee bij haar te halen.....
en wat verder weg, vind ook ik anastacia een geweldige vrouw, waar ik ook heel veel kracht van vind uitgaan
zo dit was mijn bijdrage
greetz fenna
vroeger zocht ik het eigenlijk dicht bij huis ... de zusters van mijn vader (hij heeft er 3) waren als een soort van voorbeeld voor mij. iets minder de zusters van mijn moeder, maar de absolute topper, zeker de laatste 10 jaar van haar leven was mijn oma (van moeders kant). Niet alleen in haar voorkomen, maar zeker ook hoe ze in het leven stond, dat was echt helemaal geweldig . Alles kon en niets was te gek voor haar! Het was ook best een zware klap dat ze er op een gegeven moment niet meer was om nog eens een kopje thee bij haar te halen.....
en wat verder weg, vind ook ik anastacia een geweldige vrouw, waar ik ook heel veel kracht van vind uitgaan
zo dit was mijn bijdrage
greetz fenna
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Ik kan mij alvast aansluiten bij de mening van jiltv
verder zijn voor mij Linda De Mol, Sarah Connor en mijn ex-vriendin de meest mooie vrouwelijke voorbeelden in mijn leven.
verder zijn voor mij Linda De Mol, Sarah Connor en mijn ex-vriendin de meest mooie vrouwelijke voorbeelden in mijn leven.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Sluit ik me bij aan.Daphne_B schreef:Mijn voorbeeld is Kate Bush....
Overigens, volgens de geruchten kunnen we in 2005 een nieuw album verwachten:
http://homepage.eircom.net/~twoms/katenews.htm#1
Itthi pi hi ekacciya seyya.
- Daphne_B
- daar ben ik weer
Dat van dat album kan ik bevestigen, Kate is inmiddels wel een paar pondjes aangekomenJoanna_ schreef:Sluit ik me bij aan.Daphne_B schreef:Mijn voorbeeld is Kate Bush....
Overigens, volgens de geruchten kunnen we in 2005 een nieuw album verwachten:
http://homepage.eircom.net/~twoms/katenews.htm#1
Daphne,
An angel underneath
An angel underneath
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jip, Shirly Manson.......of Siouxsie ook.......
Maar ik blijf toch wel Mara, hihi
Maar ik blijf toch wel Mara, hihi
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--