Hoe begin ik?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

lindsay
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do dec 09, 2004 18:18
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door lindsay »

heb mezelf ook tijdje geleden over die drempel heen gezet, gewoon doen en als je rare blikken krijgt gewoon aan die zwerver voor de deur denken dat die er nog veel meer krijgt. als je vragen krijgt zeg je gewoon van "ja leuk feestje binnenkort" of zo. Heb nu iemand waarmee ik af en toe ga winkelen en dat is echt gigantisch leuk. was zelf heel geslaagd bij de vlaggetjesweken van C&A!
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Mariska-K,

Een paar jaar geleden verkeerde ik in dezelfde situatie als jij nu.
Als het gaat om de anonimiteit, dan kun je bij de grotere postorder je spullen laten bezorgen bij z.g. kialapunten. (ik weet ff niet of ik dit goed spel) en het daar ophalen als het je uit komt.

Als het gaat om goedkoop, dan zijn er genoeg kringloopwinkels of andere winkels waar 2de hands kleding verkocht wordt. Persoonlijk vind ik het leukst om 2de-hands designspullen te kopen. Je kunt dan voor C&A, of H&M prijzen leuke dingen aanschaffen. Tot dusver heb ik goede ervaring met kopen van kleding in 2de hands winkels. Doorgaans is het personeel ruim denkend, passen is geen probleem, er wordt vaak meegedacht en handel is uit eindelijk handel.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Hoe begin ik?

Bericht door Zohra »

Mariska-K schreef:Hallo allemaal,
Een paar jaar geleden toen ik ging samenwonen heb ik mijn garderobe weggedaan. Zoals zoveel anderen echter blijk ik er toch niet helemaal buiten te kunnen, ook al kan ik misschien maar heel sporadisch Mariska zijn. Dan moet er dus stukje bij beetje een nieuwe garderobe komen, maar de omstandigheden zijn gewijzigd, ik heb nu een gezin en kan er niet al te veel aan spenderen. Zet daarnaast nog dat ik eigenlijk nauwelijks een winkel durf binnen te stappen, en een probleempje is geboren.
Nu heb ik aan jullie een vraag, hebben jullie tips waar ik voor niet al te gekke prijzen toch modieuze kleding kan bemachtigen. Ik heb nu nog helemaal niets, dus het gaat zowel om rokje en shirts/blouses, als om lingerie en ook om schoenen. Ik heb een standaardmaat, 42 zowel confectie als schoenmaat.
Groetjes,
Mariska
Gewoon maling aan hebben en een winkel instappen... ik ging een aantal jaren geleden toen ik net begon vrouwenkledin te dragen eens de V&D in. Ik zocht netpanties en kon maar niks vinden. Toen vroeg de vriend met wie ik was de cassiere of ze even wilde helpen met zoeken. Toen vroeg de cassiere: 'Is het voor uw vriendin of moeder ofzo?' Toen zei mijn vriend: 'Nee hoor, het is voor HAARZELF!!!'. Ik kon toen wel door de grond zakken van schaamte, maar dankzij mijn vriend was het ijs meteen gebroken en ging de verkoopster enthousiast op zoek naar geschikte panties. Ze haalde alle panties uit de verpakkingen totdat we een geschikte gevonden hadden.

Later toen we wilden afrekenen bij de kassa, stond er een hele rij, en ze brieste: 'Sorry mensen, even wachten, dit zijn vriendinnen van me!!'. hihihi ik vond dat zo leuk. Ze had meteen mijn hart gestolen en me doen besluiten daar voortaan altijd mijn panties te kopen.

Dus zoals je ziet kan het altijd nog meevallen.

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: Hoe begin ik?

Bericht door Frederique_ »

Zohra schreef:stond er een hele rij, en ze brieste: 'Sorry mensen, even wachten, dit zijn vriendinnen van me!!'. hihihi ik vond dat zo leuk.
Da's inderdaad heel leuk! :P

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

DAT was het zeker :lol: :lol:
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Plaats reactie