Hulp voor een zachte huid.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
S-imone
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:13
Locatie: Hoorn

Hulp voor een zachte huid.

Bericht door S-imone »

Hallo allemaal, zal me eerst even voorstellen ben Simone voor iedereen nieuw hier kom uit het topje van noord holland weet al sinds mijn 12 dat ik een vrouwlijke kant hen en heb nu eindelijk het lef om te zijn wie ik ben. vroeger gebeurde dat altijd stiekem nu ben ik trots op de vrouw in mij durf er nu ook voor uit te komen echt Heerlijk. Thuis was het altijd een soort taboe en heb dan ook alles zelf uitgezocht en beleefd alles doen wanneer mijn fam. weg was [nooit gesnapt] nu woon ik op mij zelf en nu is er veel tijd om me zelf te ontplooien.

Mijn vraag is:
Ik hoorde laatst van iemand dat als je de Pil zou nemen dat je daar een dosis vrouwlijke hormonen van krijgt en een iets zachtere huid door krijgt wie kan aan het antwoordt helpen en is dit wel veilig. Of is er een betere manier, heb namelijk veel haar groei op mijn hele lichaam en die stoppels zijn erg heel erg..


Liefs en groetjes
Simone -X-
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Hulp voor een zachte huid.

Bericht door ilona »

S-imone schreef:Mijn vraag is: Ik hoorde laatst van iemand dat als je de Pil zou nemen dat je daar een dosis vrouwlijke hormonen van krijgt en een iets zachtere huid door krijgt wie kan aan het antwoordt helpen en is dit wel veilig. Of is er een betere manier, heb namelijk veel haar groei op mijn hele lichaam en die stoppels zijn erg heel erg..
Hoi Simone,
Ik kan hier erg kort over zijn. De pil helpt in het geheel niet.
Om drie redenen. De pil bevat hormonen die bedoeld zijn om een vrouwenlichaam te laten denken dat het zwanger is. Dat zijn andere hormonen dan die je nodig hebt om te vervrouwelijken. In de tweede plaats: om vrouwelijke hormonen op te nemen, zul je een "receptor" moeten hebben... en dat veronderstelt het slikken van een anti-androgen. In de derde plaats: de pil bevat te weinig werkzame stof.

Daarnaast is het slikken van de pil zonder dokterstoezicht bloedling i.v.m. het risico op trombose... je hebt geen vrouwelijke hormoonhuishouding he???

Dus: niet doen.

Ontharen? Harsen, Epilady of laseren...
Zachtere huid: goed verzorgen ;-)

Tenzij je "all the way" wilt gaan, maar dat lees ik niet uit je verhaal.

Liefs,

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Hulp voor een zachte huid.

Bericht door PaulasBeauty »

S-imone schreef:Hallo allemaal, zal me eerst even voorstellen ben Simone voor iedereen nieuw hier kom uit het topje van noord holland weet al sinds mijn 12 dat ik een vrouwlijke kant hen en heb nu eindelijk het lef om te zijn wie ik ben. vroeger gebeurde dat altijd stiekem nu ben ik trots op de vrouw in mij durf er nu ook voor uit te komen echt Heerlijk. Thuis was het altijd een soort taboe en heb dan ook alles zelf uitgezocht en beleefd alles doen wanneer mijn fam. weg was [nooit gesnapt] nu woon ik op mij zelf en nu is er veel tijd om me zelf te ontplooien.

Mijn vraag is:
Ik hoorde laatst van iemand dat als je de Pil zou nemen dat je daar een dosis vrouwlijke hormonen van krijgt en een iets zachtere huid door krijgt wie kan aan het antwoordt helpen en is dit wel veilig. Of is er een betere manier, heb namelijk veel haar groei op mijn hele lichaam en die stoppels zijn erg heel erg..


Liefs en groetjes
Simone -X-
Hoi Simone,

Over medicatie daar kan je niet bij helpen maar wel i.v.m je beharing er zijn vele manieren om je te ontharen dat kan met harsen,ontharingscreme's, scheren, epilatie of permanente ontharing.

Permanente ontharing wil zeggen dat je haren niet meer terug komen na een aantal sessie's je hebt geen last meer van stoppels en je huid wordt zijdezacht.
Hou er wel rekening mee dat het wel een kostbare zaak is maar dat is iets waar je voor kiest of niet.
Groejtes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Nou, Paula, het enthousiasme knalt er wel vanaf bij je. Niet verkeerd. Maar om te reageren op een bericht van bijna drie jaar oud lijkt me een tikje overdreven :wink:.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Coco schreef:Nou, Paula, het enthousiasme knalt er wel vanaf bij je. Niet verkeerd. Maar om te reageren op een bericht van bijna drie jaar oud lijkt me een tikje overdreven :wink:.
Inderdaad, maar nu het toch uit de kast is gehaald, valt mij op dat het antwoord van Ilona niet erg klopt:
Om drie redenen. De pil bevat hormonen die bedoeld zijn om een vrouwenlichaam te laten denken dat het zwanger is. Dat zijn andere hormonen dan die je nodig hebt om te vervrouwelijken. In de tweede plaats: om vrouwelijke hormonen op te nemen, zul je een "receptor" moeten hebben... en dat veronderstelt het slikken van een anti-androgen. In de derde plaats: de pil bevat te weinig werkzame stof.
De pil bevat namelijk ethinylestradiol, een synthetisch en veel krachtiger oestrogeen dan de overgangshormonen die doorgaans aan transen worden voorgeschreven, en misschien wel krachtig genoeg om de mannelijke hormonen te onderdrukken. Het is algemeen bekend dat ethinylestradiol tot een snellere vervrouwelijking leidt (en een zachtere huid), maar ook dat er een verhoogd risico op trombose is en dat het geen enkel effect heeft op baardgroei. Dus als je TV bent kun je er inderdaad maar beter niet aan beginnen.

Groetjes,
Marjan
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

Coco schreef:Nou, Paula, het enthousiasme knalt er wel vanaf bij je. Niet verkeerd. Maar om te reageren op een bericht van bijna drie jaar oud lijkt me een tikje overdreven :wink:.
hahahah Coco waar haal jij vandaan dat het bericht zo oud is is mijn totaal niet opgevallen wat een muts ben ik he hahahaha
Maar zie hier onder het maakt wel wat weer open wel leuk toch en ja ik ben vreselijk enthousiast altijd al geweest ik krijg het er maar niet uit.
Ik begrijp het soms loop ik wel eens over.

Groetjes,
Paula :lol:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Als je in de kaders kijkt waar de berichten in staan, dan zie je bovenin de datum en de tijd staan.

Zo, nu ben je weer bij de tijd, Paula 8).
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

Coco schreef:Als je in de kaders kijkt waar de berichten in staan, dan zie je bovenin de datum en de tijd staan.

Zo, nu ben je weer bij de tijd, Paula 8).
thanks :roll:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

You're welcome. Ik mag graag de helpende hand toesteken. Maak ik ten minste nog eens iemand blij.

:roll:
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Plaats reactie