Coco schreef:En nee, biologische vrouwen gaan echt niet winkelen op hoge hakken. Omdat ze maar al te goed weten dat dat eenvoudigweg niet is vol te houden.
Laat ons ook niet generaliseren. Hier wat citaten uit een andere forum waar veel bio-vrouwen schrijven:
Zoals vele vrouwen ben ik ook een echte schoenenfreak, en ik zie vooral heel erg graag hoge hakken. Ik post deze discussie omdat ik met een vriendin ben gaan winkelen en zij kon het niet begrijpen hoe goed ik op hoge hakken kon gaan. Terwijl velen zulke schoenen echte krengen vinden heb ik bijna geen enkele schoen zonder lage hak... 9 cm is zowat het gemiddelde, en de hoogste die ik heb zijn 12 cm. Ik voel me er veel beter en eleganter mee.
Ik loop ook altijd op hoge hakken ( zelfs bij het uitlaten van de hond). Vind het lekker lopen en erg elegant staan, bovendien ben ik niet zo groot.
Als ik een dagje ga shoppen doe ik altijd van die gelkussentjes erin voor onder de bal van je voet ( dat is t enige wat pijn gaat doen als je een hele dag op hoge hakken rondloopt).
Hier nog een hoge hakken freak.
Ik draag ze altijd, of ik er nou mee ga shoppen, naar het strand of naar de speeltuin met mijn zoontje het maakt niet uit.
Ik kan er ook goed op rennen (ja het vergt oefening, maar uiteindelijk lukt iedereen het
)
Ik hou zelf van hoge SMALLE hakken, die blokhakken van vroeger vind ik echt niets, van mij mag een hak max 1,5 cm breed zijn (en dat is voor mij al breed), anders vind ik ze niet mooi. De gemiddelde lengte in mijn collectie is denk ik een cm of 8/9.
Het enige nadeel wat ik vind van naaldhakken is dat je makkelijk tussen de voegen van stenen blijft zitten, vooral kinderkopjes zijn een killer. Maar ook daar leer je op den duur mee omgaan.
Hier nog een hoge hakken freak!
Loop ook al sinds mn 15e alleen nog maar op hoge hakken. Vind het veel vrouwlijker staan. En ik ben niet zo groot, 1.68, dus dat maakt me gelijk ook weer zo'n 10cm langer. Voor nieuwe vriendjes is het ook altijd een grote shock als ze me voor het eerst zonder schoenen zien
Behalve met sporten draag ik ze altijd, dus ook met boswandelingen, winkelen enz. Mn vriendinnen verklaren mn ook vaak voor gek
Dus ook niet alle bio-vrouwen over een kam scheren. Hoewel ik wel ervan overtuigd ben, dat bovenstaande vrouwen wel in de minderheid zijn.
Lisa