Voetverzorging

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Voetverzorging

Bericht door PaulasBeauty »

Lieve dames,

Vraagje nu zijn jullie bezig o.a. met uiterlijke verzorging make-up en gezichtsverzorging manicure zag ik ook bij voorbij flitsen.
Maar jullie dragen veelal pumps en andere mooie schoenen (kan ik zelfs jaloers op zijn) maar wat doen jullie aan de voetverzorging?????????????
Groetjes,
Paula :wink:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Gewoon wassen en nagels bijhouden, zoals altijd.

Enjoy
enjoy the life you chose to live
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

en regelmatig een lekker verfrissende voetspray...

of eens lekker inwrijven met massageolie... zaalig!!!!
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Re: Voetverzorging

Bericht door Cynthia »

PaulasBeauty schreef:Vraagje nu zijn jullie bezig o.a. met uiterlijke verzorging make-up en gezichtsverzorging manicure zag ik ook bij voorbij flitsen.
Maar jullie dragen veelal pumps en andere mooie schoenen (kan ik zelfs jaloers op zijn) maar wat doen jullie aan de voetverzorging?????????????
Paula,

Eigenlijk te weinig.
Normaal wassen, af en toe nagels knippen, af en toe wat eelt wegraspen, en soms (ook veel te weinig) insmeren met voetverzorgende creme.

Maar waarom ben jij jaloers op onze schoenen? Die kun jij toch ook aan?
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Paula, als g.b (bio vrouw) ga ik regelmatig naar de pedicure. Alles goed laten verzorgen , massage en heerlijke creme. Denk dat veel vrouwen dit laten doen. groetjes Elsa
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Voetverzorging

Bericht door PaulasBeauty »

Cynthia schreef:
PaulasBeauty schreef:Vraagje nu zijn jullie bezig o.a. met uiterlijke verzorging make-up en gezichtsverzorging manicure zag ik ook bij voorbij flitsen.
Maar jullie dragen veelal pumps en andere mooie schoenen (kan ik zelfs jaloers op zijn) maar wat doen jullie aan de voetverzorging?????????????
Paula,

Eigenlijk te weinig.
Normaal wassen, af en toe nagels knippen, af en toe wat eelt wegraspen, en soms (ook veel te weinig) insmeren met voetverzorgende creme.

Maar waarom ben jij jaloers op onze schoenen? Die kun jij toch ook aan?
Hoi Cynthia,

Ja hahahahha jaloers hoe vele van jullie op zulke hakken kunnen lopen ik breek me nek en mijn voorvoet gaat onwijs pijn doen.
Ik heb p[rachtige laarzen staan maar mijn hemel wat een ellende zeg en ik wil zo graag maar helaas zit er niet in dus maar een klein beschaafd hakje is ook prima.

Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

Elsa schreef:Paula, als g.b (bio vrouw) ga ik regelmatig naar de pedicure. Alles goed laten verzorgen , massage en heerlijke creme. Denk dat veel vrouwen dit laten doen. groetjes Elsa
Hoi Elsa,

Ja inderdaad veel vrouwen laten hun voeten verzorgen helaas de mannen laten het grotendeels afweten wat eigenlijk heel jammer is want juist op mannen voeten kan er heel wat aan gedaan worden.

Groetjes,
Paula :lol:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

ik weet dat mijn broer soms een pedicure laat doen. Schijnt wel goed te zijn. Weet het niet of het echt helpt.

enjoy
enjoy the life you chose to live
gabriela
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: za mar 05, 2005 22:49
Locatie: near the beach/ noord holland

Re: Voetverzorging

Bericht door gabriela »

PaulasBeauty schreef:Lieve dames,

Vraagje nu zijn jullie bezig o.a. met uiterlijke verzorging make-up en gezichtsverzorging manicure zag ik ook bij voorbij flitsen.
Maar jullie dragen veelal pumps en andere mooie schoenen (kan ik zelfs jaloers op zijn) maar wat doen jullie aan de voetverzorging?????????????
Groetjes,
Paula :wink:
hoi Paula,
dit thema is wel goed gekozen. want manicure alleen is nooit voldoende. ik pedicure mijn voeten regelmatig. dat will zeggen iedere week. startend met een voetenbad in heerlijke verzachtende badschuim, vijl de nagels-niet knippen, dan een herrlijke massage en tot slot een verzorgende lotion of een voedende creme. moet nog langer zonder pijn op kunnen lopen.
groetjes gabriela
life is beautiful,enjoy it
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

enjoy schreef:ik weet dat mijn broer soms een pedicure laat doen. Schijnt wel goed te zijn. Weet het niet of het echt helpt.

enjoy
Hou Enjoy,

Pedicure is een goede verzorging voor je voeten en jazeker helpt het.
Lieve groetjes,
paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Voetverzorging

Bericht door PaulasBeauty »

gabriela schreef:
PaulasBeauty schreef:Lieve dames,

Vraagje nu zijn jullie bezig o.a. met uiterlijke verzorging make-up en gezichtsverzorging manicure zag ik ook bij voorbij flitsen.
Maar jullie dragen veelal pumps en andere mooie schoenen (kan ik zelfs jaloers op zijn) maar wat doen jullie aan de voetverzorging?????????????
Groetjes,
Paula :wink:
hoi Paula,
dit thema is wel goed gekozen. want manicure alleen is nooit voldoende. ik pedicure mijn voeten regelmatig. dat will zeggen iedere week. startend met een voetenbad in heerlijke verzachtende badschuim, vijl de nagels-niet knippen, dan een herrlijke massage en tot slot een verzorgende lotion of een voedende creme. moet nog langer zonder pijn op kunnen lopen.
groetjes gabriela
Hoi Gabriela,

Nu je krijgt een echt een 10 van mij helemaal goed kan er niets aan toevoegen leuk om te horen dat je zoveel aandacht besteed aan je verzorging.

Groetjes,
Paula :wink:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
Guyselle
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo apr 11, 2004 13:37
Locatie: Belgie/Antwerpen

Voetverzorging

Bericht door Guyselle »

Hi Girls...

Ik was mijn voeten weinig met zeep.....maar goed wassen met koud water.
De eelt verwijder ik met een soort schuurpalet van Scholl...werk prima en is niet agressief zoals een mesje.
De nagels vijl ik tegenwoordig,daar kan je mooiere resultaten mee bereiken dan met een schaar...vind ik.
sÁvonds voor het slapen gaan invrijven met Scholl lotion....menig vrouwtje kan jaloers zijn op mijn voetjes.

Groetjes....Guyselle
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Voetverzorging

Bericht door PaulasBeauty »

Guyselle schreef:Hi Girls...

Ik was mijn voeten weinig met zeep.....maar goed wassen met koud water.
De eelt verwijder ik met een soort schuurpalet van Scholl...werk prima en is niet agressief zoals een mesje.
De nagels vijl ik tegenwoordig,daar kan je mooiere resultaten mee bereiken dan met een schaar...vind ik.
sÁvonds voor het slapen gaan invrijven met Scholl lotion....menig vrouwtje kan jaloers zijn op mijn voetjes.

Groetjes....Guyselle
Hoi Guyselle,
Dank je wel voor je reactie ik heb nog een kelin vraagje voor je je vijlt je nagels maar druk je ook wel eens je nagelriemen los?????//
Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Denise_trava
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: wo mar 02, 2005 9:22
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Denise_trava »

Pedicure is heerlijk en zelf natuurlijk ook bijhouden, verzorgde voeten zijn (zeker in open schoentjes, nu het voorjaar er weer aankomt) een must!

Zeg meiden, hebben jullie al gehoord van "partyfeet'?? Dat schijnen gelkussentjes te zijn voor onder de bal van je voet, ideaal in combinatie met hoge hakken werd me verteld door een goede vriendin. Ik heb ze zelf nog niet gekocht, maar ben het zeker van plan.
Wellicht een tip voor meer mensen.... (dit als reactie op de pijn bij en na het lopen op HH)

Groetjes,

Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but.............. :-)
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Denise_trava schreef:Pedicure is heerlijk en zelf natuurlijk ook bijhouden, verzorgde voeten zijn (zeker in open schoentjes, nu het voorjaar er weer aankomt) een must!

Zeg meiden, hebben jullie al gehoord van "partyfeet'?? Dat schijnen gelkussentjes te zijn voor onder de bal van je voet, ideaal in combinatie met hoge hakken werd me verteld door een goede vriendin. Ik heb ze zelf nog niet gekocht, maar ben het zeker van plan.
Wellicht een tip voor meer mensen.... (dit als reactie op de pijn bij en na het lopen op HH)

Groetjes,

Denise
Ik denk dat jij hiermee dit bedoeld?
Afbeelding

lg,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Plaats reactie