Voetverzorging

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Denise_trava
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: wo mar 02, 2005 9:22
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Denise_trava »

Hoi Kirsten,

Het lijkt er verdacht veel op ja hahaha, heb je ze zelf al of heb je het ergens online gevonden??

Groetjes,

Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but.............. :-)
Gebruikersavatar
Guyselle
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo apr 11, 2004 13:37
Locatie: Belgie/Antwerpen

Re: Voetverzorging

Bericht door Guyselle »

PaulasBeauty schreef:
Guyselle schreef:Hi Girls...

Ik was mijn voeten weinig met zeep.....maar goed wassen met koud water.
De eelt verwijder ik met een soort schuurpalet van Scholl...werk prima en is niet agressief zoals een mesje.
De nagels vijl ik tegenwoordig,daar kan je mooiere resultaten mee bereiken dan met een schaar...vind ik.
sÁvonds voor het slapen gaan invrijven met Scholl lotion....menig vrouwtje kan jaloers zijn op mijn voetjes.

Groetjes....Guyselle
Hoi Guyselle,
Dank je wel voor je reactie ik heb nog een kelin vraagje voor je je vijlt je nagels maar druk je ook wel eens je nagelriemen los?????//
Groetjes,
Paula
Hi Paula....dat deed ik lang geleden maar een dermatoloog heeft me verteld dat de nagelriem dient als bescherming van je nagel...en dit tegen infecties en mogelijke schimmels....vandaar de nagelriem niet los maken!!
groetjes
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Voetverzorging

Bericht door PaulasBeauty »

Guyselle schreef:
PaulasBeauty schreef:
Guyselle schreef:Hi Girls...

Ik was mijn voeten weinig met zeep.....maar goed wassen met koud water.
De eelt verwijder ik met een soort schuurpalet van Scholl...werk prima en is niet agressief zoals een mesje.
De nagels vijl ik tegenwoordig,daar kan je mooiere resultaten mee bereiken dan met een schaar...vind ik.
sÁvonds voor het slapen gaan invrijven met Scholl lotion....menig vrouwtje kan jaloers zijn op mijn voetjes.

Groetjes....Guyselle
Hoi Guyselle,
Dank je wel voor je reactie ik heb nog een kelin vraagje voor je je vijlt je nagels maar druk je ook wel eens je nagelriemen los?????//
Groetjes,
Paula
Hi Paula....dat deed ik lang geleden maar een dermatoloog heeft me verteld dat de nagelriem dient als bescherming van je nagel...en dit tegen infecties en mogelijke schimmels....vandaar de nagelriem niet los maken!!
groetjes
Oke die vind ik wel leuk maar de dermatoloog heeft niet gezet dat juist wanneer je de nagelriemen los maakt je nagel beter in conditie komt en het scheuren verkomt van de nagelriemen wat juist kan leiden tot infectie.
Je moet het ook niet elke dag doen maar 1 x in de week.
Wanneer jij je voeten normaal goed schoon houd en dagelijks je sokken verschoont is er niets aan de hand.

Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Denise_trava schreef:Hoi Kirsten,

Het lijkt er verdacht veel op ja hahaha, heb je ze zelf al of heb je het ergens online gevonden??

Groetjes,

Denise
ik gebruik een soortgelijk produkt al een geruime tijd en moet zeggen dat het uitstekend werkt.
diegene die je ziet op de bijgevoegde foto (en diegene die ik momenteel gebruik) vind je op onderstaande website.

http://www.fuss-schuhe.de/high-heels-shop.html

éénmaal daar klik je in de linkerkolom op "Zubehör"

lg,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Denise_trava
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: wo mar 02, 2005 9:22
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Denise_trava »

Dank je wel voor de link Kirsten!! :D

liefs,

Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but.............. :-)
Plaats reactie