ik heb gisteren een body van oroblu gekocht. Deze zit zo geweldig lekker dat ik er nog een wil kopen. Ik heb hem alleen erg ver weg gekocht omdat ik daar toen toevallig in de buurt was. Bijenkorf Eindhoven.
Wie weet waar ik die dingen kan kopen in de buurt van zwolle?
IK heb al op internet gesurft maar zie zelfs bij oroblu site deze body niet terug. Ik ben bang dat ik er niet meer aan zou kunnen komen.
Antwoord graag?
body van oroblu
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
body van oroblu
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
Even googlen bracht mij op www.jambelle.net een keten van kousen- en ondermodewinkels. In Zwolle is dat:
Wildeboer Beenmode
mevrouw E. Wildeboer
Spiegelstraat 14
8011 VE ZWOLLE
038-4210375
038-4210375
Wildeboer Beenmode
mevrouw E. Wildeboer
Spiegelstraat 14
8011 VE ZWOLLE
038-4210375
038-4210375
A candle loses nothing by lighting another candle.
-
- daar ben ik weer
Body van oroblu
Beste Dorothy,
Ik werd zo goed geholpen in Eindhoven. Het is een wat grotere winkel dus zijn ze misschien meer gewend. Tevens weet ik niet zeker of ze deze body's van oroblu in zwolle hebben liggen. In de bijenkorf kon ik ze zo zelf pakken. Ik heb er overigens een met een ronde hals en ik wil er ook graag een met een turtle neck.
Ik heb de link van Jambelle geprobeerd maar werd daarbij doorgelinked naar de site van oroblu. Hier kan ik de body's niet op vinden.
Toch bedankt voor jullie moeite
Groetjes
Ik werd zo goed geholpen in Eindhoven. Het is een wat grotere winkel dus zijn ze misschien meer gewend. Tevens weet ik niet zeker of ze deze body's van oroblu in zwolle hebben liggen. In de bijenkorf kon ik ze zo zelf pakken. Ik heb er overigens een met een ronde hals en ik wil er ook graag een met een turtle neck.
Ik heb de link van Jambelle geprobeerd maar werd daarbij doorgelinked naar de site van oroblu. Hier kan ik de body's niet op vinden.
Toch bedankt voor jullie moeite
Groetjes
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
-
- daar ben ik weer
Nee, zit nergens tussen. Ik zie wel string body maar die is het niet.
Ik zie ook t-shirt turtleneck maar daar mist natuurlijk wat aan de onderkant. Ik krijg het idee dat het om een heel nieuw product gaat.
Ik vind hem echt helemaal nergens op het internet
Ik zie ook t-shirt turtleneck maar daar mist natuurlijk wat aan de onderkant. Ik krijg het idee dat het om een heel nieuw product gaat.
Ik vind hem echt helemaal nergens op het internet