Schoenmaat travestieten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat is jouw schoenmaat?

<38 of 38
1
0%
39
4
2%
40
13
6%
41
35
17%
42
54
26%
43
35
17%
44
22
11%
45
24
12%
46
19
9%
 
Totaal aantal stemmen: 207

miss_tessy
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 16:57
Locatie: Borgerhout, België

Schoenmaat travestieten

Bericht door miss_tessy »

Zou het kunnen dat er een klein verband is tussen lichaam en geest? Ik bedoel; als je travestiet bent/zalworden, wordt jouw lichaam dan misschien vrouwelijker naarmate je opgroeit? Misschien nogal naief, maar als ik zo kijk naar pakweg miss bambi, met een mooie schoenmaat 41, en talloze anderen, stel je je toch vragen. Daarom deze vraag. En ik hoop oprecht dat hier ook weer geen moeilijke discussies van komen!

XxX-jes.
Live, and let live!
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Re: Schoenmaat travestieten

Bericht door Janiek »

miss_tessy schreef: als je travestiet bent/zalworden
Pas maar op, straks ontdekken ze het gen waardoor bepaald wordt dat je later travestiet zult worden :-? . De rest laat zich dan raden....

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
miss_tessy
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 16:57
Locatie: Borgerhout, België

Bericht door miss_tessy »

Normaal moest er in de poll nog 47 of >47 komen, maar dat kon er blijkbaar niet meer op. Daarom: heb je een schoenmaat 47 of groter, duid dan het bolletje van 46 aan :lol:
Live, and let live!
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Ik heb zelf 41/42 van schoenmaat, maar omdat ik een brede voet heb en een hoge wreef zal het voor mij( en ik denk ook voor anderen) moeilijk worden om in de schoenmaat te stappen. We willen tenslotte niet met pijn in de voeten

Enjoy
enjoy the life you chose to live
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

enjoy schreef:We willen tenslotte niet met pijn in de voeten
Hoezo? Heeft je moeder je niet verteld dat "wie mooi wilt zijn pijn moet lijden"? :lol: :lol:

Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi.

Ook al ben ik trans, ik heb toch maar meegedaan met de poll.
Ik ben gezegend met damesmaat 41, en kan gelukkig in de meeste schoenen. Er zijn er wel die krap zitten, maar daar hebben dames ook regelmatig last van.
Wel is het zo dat mijn voeten wat breder zullen zijn dan van de meeste dames. Dus de hele smalle schoenen laat ik staan. Maar ik prijs me gelukkig dat ik in elke schoenenwinkel terecht kan; zelfs in de uitverkoop!
Cyn.
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Lisa met een S schreef:
enjoy schreef:We willen tenslotte niet met pijn in de voeten
Hoezo? Heeft je moeder je niet verteld dat "wie mooi wilt zijn pijn moet lijden"? :lol: :lol:

Lisa :wink:
Lisa.

Ik wil best wel mooi zijn, maar moet gepaard gaan met pijn, zodat het lopen er niet makkelijker op wordt.

enjoy
enjoy the life you chose to live
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Tot mijn grote spijt heb ik voeten zo groot als maat 44!! Maar dat is ook niet zo verwonderlijk want ik ben zelf ook 1 meter 93..

Tsja, je kan niet alles hebben in het leven... :cry:
Virginie
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 1:00
Locatie: Belgie/W-Vl/Ieper
Contacteer:

Bericht door Virginie »

Hallo,
Heb het geluk om maar een 39 te hebben. Soms voor laarsen moet ik een 40 nemen. Ben ook niet van de grootste namelijk +/- 1.67 m.

Groetjes,

Virginie

xxx
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ehhh.. ik heb geen voeten, maar vinnen... in maat 45 :D

Groetjes, Kitty.
Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Als ik schoenen neem met een rechte neus heb ik maatje 39. Anders 40. Rechte schoenen vindt ik ook mooi dus dat komt wel uit.

Als ik vrouwenschoenen aan heb neem ik ze altijd vrij strak. Ik merk dat als ik lang niet op vrouwenschoenen loopt mijn voeten weer groter, breder worden.
gabriela
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: za mar 05, 2005 22:49
Locatie: near the beach/ noord holland

Bericht door gabriela »

Virginie schreef:Hallo,
Heb het geluk om maar een 39 te hebben. Soms voor laarsen moet ik een 40 nemen. Ben ook niet van de grootste namelijk +/- 1.67 m.

Groetjes,

Virginie

xxx
Heb er nu ook aan de poll meegedaan met mijn maatje 41. Ben wel een beetje jalours op de dames hier met de kleinere schonenmaat. Maar bij mijn groote van 180cm is het best redelijk. Kan nog altijd mooie schoenen vinden zonder probs.
:P groetjes gabriela
life is beautiful,enjoy it
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Tessy,

Ik ben 'gezegend' met 42. Dat is net nog klein genoeg om vrij veel te kunnen kopen. Bijvoorbeeld bij Cinderella of Otto, waar ze hippe en mooie schoenen in 42 hebben. Af en toe, als ik mazzel heb en de schoen valt groot, kan 41 ook, dat is me bij Van Haren en de V&D al een keer gelukt. En dan zitten ze niet eens te krap.

Toen ik een jaar of acht geleden m'n eerste laklaarsjes kocht was dat nog 44, nu koop ik al m'n laarzen in 42. Ze zeggen dat je voeten niet kunnen krimpen, dus naar mijn idee wordt de maatvoering langzaam veranderd, omdat vrouwen natuurlijk niet op een grote schoen willen rondlopen. Maar ik heb er geen bewijs voor.

groetjes,

Monica
Virginie
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 1:00
Locatie: Belgie/W-Vl/Ieper
Contacteer:

Bericht door Virginie »

Hallo Monica,
Dacht dat het toeval was, mij laatste paar schoenen dat ik kocht, moest een 38 nemen omdat 39 te groot was. Mij schoenmaat is normaal gezien 39/40.
De volgende keer bij aankoop van nieuwe schoenen ga ik erop letten indien het nog eens zo is, zou het kunnen dat je gelijk hebt.

Groetjes,

Virginie

xxx
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Virginie schreef:Dacht dat het toeval was, mij laatste paar schoenen dat ik kocht, moest een 38 nemen omdat 39 te groot was. Mij schoenmaat is normaal gezien 39/40.
Dat geeft mij moed: ik heb normaal gesproken maat 48 en damesmaten gaan in Nederland bij de meeste zaken t/m 47. Toch eens langsgaan binnenkort :wink:

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie