De emancipeerde vrouw
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
De emancipeerde vrouw
De emancipeerde vrouw plast staand......
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Re: De emancipeerde vrouw
Mja, dat scheelt de geëmancipeerde trans dan weer een hoop gedoe.Mara schreef:De emancipeerde vrouw plast staand......
Groetjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
......neuh, maar mannen zijn dat ook niet als ze plassen, ook doen ze het vaak in het openbaar alsof we hun erbij moeten bewonderen.....Elsa schreef:elegant vind ik het niet
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
....daar ligt diegene begraven voor wie deze dame jarenlang de plee moest poetsen, hoezoooo vreemde locatie.....Janiek schreef:Ik vind vooral de locatie een beetje vreemd, maar goed, de nood zal heel hoog zijn geweest....
Aaah, nu begrijp ik het! Goh, daar is het arme kind dan al jong mee begonnen.....Mara schreef:....daar ligt diegene begraven voor wie deze dame jarenlang de plee moest poetsen, hoezoooo vreemde locatie.....Janiek schreef:Ik vind vooral de locatie een beetje vreemd, maar goed, de nood zal heel hoog zijn geweest....
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Op de Noodles-site staat een interessant artikel (voor de intellectuelen onder ons ) over dit aspect van de emancipatie:
http://www.n00dles.nl/archief/actueel.php?id=8
<<groetjes
http://www.n00dles.nl/archief/actueel.php?id=8
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
De oplossing.....
Hier is de oplossing waarom ik de foto heb geplaatst, vrouwelijke chaufeurs zullen weten hoe moeilijk het is bvb in Frankrijk een schoon plee te vinden, dit mag dan een uitkomst zijn.......
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Staande plassen is voor vrouwen een gewoon allerdaags verschijnsel in delen van Afrika
Ik moet toegeven dat het op mij wat vreemd overkwam toen ik het voor het eerst zag, maar is eigenlijk erg praktisch
Vrouwen sprokkelen het hout en dragen dat op hun hoofd, dus . .
In de westerse maatschappij is de praktische noodzaak niet zo aanwezig, dus de jonge dame op de foto is dus duidelijk "in the picture", nou ja, als je dat leuk vind, zeker doen zou ik zeggen.
Groetjes,
Carla
Ik moet toegeven dat het op mij wat vreemd overkwam toen ik het voor het eerst zag, maar is eigenlijk erg praktisch
Vrouwen sprokkelen het hout en dragen dat op hun hoofd, dus . .
In de westerse maatschappij is de praktische noodzaak niet zo aanwezig, dus de jonge dame op de foto is dus duidelijk "in the picture", nou ja, als je dat leuk vind, zeker doen zou ik zeggen.
Groetjes,
Carla
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: