De emancipeerde vrouw

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Dan moeten die vrouwen toch natte voeten krijgen?
Bekken iets kantelen,benen ietsje spreiden, en een ferme straal tot zeker een meter of 2 van de voeten vandaan.
Ik geef toe, het is geen charmant gezicht, maar bij het zien van zo'n bos hout op het hoofd wel begrijpelijk.
Groetjes,
Carla
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Coco schreef:
Carla van Eibergen schreef:Staande plassen is voor vrouwen een gewoon allerdaags verschijnsel in delen van Afrika
Dan moeten die vrouwen toch natte voeten krijgen? Of mikken ze op een vlieg die ergens tussen de benen op de grond zit :wink:?

Ze lopen toch blootvoets, dus maakt niet uit. En vliegen zijn daar in overvloed :roll:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:En dan te bedenken dat er gewoon een boom achter haar staat: even 180 graden draaien en 5 meter lopen...
Waarom eigenlijk altijd een boom of zo, die raakt al gouw overbemest zo'n oeroud gewas, ik vind het niet logisch, maar jij zult er vast wel de verklaring hebben, ook dat ze het bij oud gebouwen doen die dat nou helemaal niet kunnen hebben, zoals de Dom van Keulen, 1000de kerels storen zich daar niet aan dat ze historisch goed vernielen..... :roll:

Mara 8)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Bericht door Janiek »

Daarom: in Amsterdam kost het de heren geloof ik een 60 euro als zij betrapt worden op wild plassen. Maar of dat nu zo'n hoge prioriteit heeft voor de ome's agenten....

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek schreef:Daarom: in Amsterdam kost het de heren geloof ik een 60 euro als zij betrapt worden op wild plassen. Maar of dat nu zo'n hoge prioriteit heeft voor de ome's agenten....
....dat is toch geen antwoord, ook tegen een boom of gebouw word het als wildplassen beschouwt, maar mijn vraag was juist, hoezo moeten kerels eigenlijk altijd tegen iets plassen.....kijk Frederique ziet direkt de boom daar staan en heeft meteen de assosiatie *dat is de plek waar je moet tegenplassen*, dat tenminste lees uit de posting van haar, vandaar :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Bericht door Janiek »

Mara schreef: maar mijn vraag was juist, hoezo moeten kerels eigenlijk altijd tegen iets plassen.....
Goh, dat weet ik ook niet :( . Of misschien dit, heel technisch zou je je kunnen voorstellen dat het ook te doen is om gespetter op de punten van hun schoenen te voorkomen. Als je tegen iets verticaals plast, dan is de afstand minder groot en spetteren de spetters minder ver? Bah, het wordt me iets te realistisch... :wink: .

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mara,

Goeie vraag eigenlijk :o . Ik heb in mijn leven tientallen mensen zien wildplassen, maar eigenlijk nooit zo midden op straat zoals deze mevrouw doet. Je hebt helemaal gelijk: waarom ook eigenlijk niet? :lol:

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Janiek schreef: Als je tegen iets verticaals plast, dan is de afstand minder groot en spetteren de spetters minder ver? Bah, het wordt me iets te realistisch...
Ik zeg maar zo:

HOMO SAPIËNS NON AQUAT CONTRA VENTUM

en verder is het een kwestie van trigonometrie, stelling van Pythagoras, Wet van Snellius etc, hetgeen er op neer komt dat mits gepiest onder de juiste hoek en met voldoende kracht (en niet al te veel prostaatproblemen) het risico van spetters op de schoen wel mee valt.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Nicole MacKay
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo apr 17, 2005 11:39
Locatie: Eindhoven

Bericht door Nicole MacKay »

Al jaren doe ik zo mijn best om zo vrouwelijk mogelijk te worden, ga netjes zitten als ik moet, ik hurk zelfs in het wild, en nu gaan vrouwen ineens staande plassen... Ik krijg een identiteitscrises ben ik bang :-?

Groetjes Nicole
"Net mijn uiterlijk veranderd, nu mijn innerlijk nog.."
noodles
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: do nov 04, 2004 15:30

Bericht door noodles »

Janiek schreef:Daarom: in Amsterdam kost het de heren geloof ik een 60 euro als zij betrapt worden op wild plassen. Maar of dat nu zo'n hoge prioriteit heeft voor de ome's agenten....
Maar of diezelfde boete ook voor vrouwen geldt? Komende week maar de Algemene Politieverordeningen Amsterdam checken...
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Noodles schreef:
Janiek schreef:Daarom: in Amsterdam kost het de heren geloof ik een 60 euro als zij betrapt worden op wild plassen. Maar of dat nu zo'n hoge prioriteit heeft voor de ome's agenten....
Maar of diezelfde boete ook voor vrouwen geldt? Komende week maar de Algemene Politieverordeningen Amsterdam checken...
Ja, die geldt ook voor vrouwen, een vriendin van me heeft er pas een gekregen namelijk.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Plaats reactie