Schoenmaat travestieten
Moderator: Moderators
- Nicole MacKay
- daar ben ik weer
- Claudia Cross
- is nieuw hier
- Adeline_
- dagelijks aanwezig
Ik heb schoenmaat 40,vind dat groot genoeg bij mijn 1m65 lichaamslengte.heb dus veel keus in schoenen,hoewel de moderne vrouwen(meisjes) steeds meer op grote voet gaan leven.Was laatst bij shoediscount en daar was een meisje van ong 15jaar en die moest tevreden zijn met het beperkte aanbod in schoenmaat 42.
Groetjes Adeline
Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Coco, jij hebt zeker ook gestemt hè, als vrouw zijnde in die kerelskleren.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
....als je zonder inloggen op deze toppic kijkt, dan kun je de resultaten zien van de poll.......Coco schreef:Nope, bij mij staat "Breng stem uit" er nog steeds boven . Vraag is niet aan mij gericht ten slotte.
Is me net gebeurt
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Nicole MacKay
- daar ben ik weer
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
miss-tessy schreef,
Zodra ik een culinair weekend heb gehad ben ik ook 3 Kg aangekomen, maar dat is na een paar dagen weer op 70 of omtrent.
Ik heb schoenmaat 42, maar wel in een open schoentje met zooltjes en sok-kousjes, anders is het helemaal hak-in hak-uit, kleiner lukt soms maar heeft meer met het model te maken.
Mijn voeten zijn wat breder dan van een Bio vrouw, en mooi is 1 ding, maar er een beetje fatsoenlijk op kunnen lopen is natuurlijk wel een vereiste.
Groetjes, Carla
Ik krijg wel de indruk dat het inderdaad zo is, alhoewel je natuurlijk wel een beetje op jezelf moet letten.Zou het kunnen dat er een klein verband is tussen lichaam en geest? Ik bedoel; als je travestiet bent/zalworden, wordt jouw lichaam dan misschien vrouwelijker naarmate je opgroeit?
Zodra ik een culinair weekend heb gehad ben ik ook 3 Kg aangekomen, maar dat is na een paar dagen weer op 70 of omtrent.
Ik heb schoenmaat 42, maar wel in een open schoentje met zooltjes en sok-kousjes, anders is het helemaal hak-in hak-uit, kleiner lukt soms maar heeft meer met het model te maken.
Mijn voeten zijn wat breder dan van een Bio vrouw, en mooi is 1 ding, maar er een beetje fatsoenlijk op kunnen lopen is natuurlijk wel een vereiste.
Groetjes, Carla
- pinkslipper
- ForumFan
Ik heb schoenmaat 42/43. Ik kan de meeste damesschoenen van maat 42 wel aan. Maar niet alle maat 42 schoenen zijn hetzelfde, sommigen zijn erg krap ook heel jammer dat er veel leuke damesschoenen zijn tot/met maat 41
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.