Met welke methode onthaar jij je lichaam
Moderator: Moderators
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Met welke methode onthaar jij je lichaam
Met welke methode onthaar jij je lichaam??????????
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Hi, Paula,
Ehhh.... ik kan helaas maar een mogelijkheid aanvinken... terwijl de strijd tegen ongewenst haar met drie methoden wordt uitgevochten. Op dit moment worden mijn baardharen elektrisch en met laser verwijderd. Dit omdat laser alleen niet effectief genoeg blijkt.
Overig lichaamshaar ga ik wekelijks te lijf met EpiLady.
Groetjes, Kitty.
Ehhh.... ik kan helaas maar een mogelijkheid aanvinken... terwijl de strijd tegen ongewenst haar met drie methoden wordt uitgevochten. Op dit moment worden mijn baardharen elektrisch en met laser verwijderd. Dit omdat laser alleen niet effectief genoeg blijkt.
Groetjes, Kitty.
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Cynthia,Cynthia schreef:Hoi Paula
Ik heb niet gestemd in jouw poll.
Mijn baardharen worden nl. elektrisch geepileerd.
Lichaamshaar haal ik soms weg met een mesje, en soms met een epilady.
En je biedt maar 1 keuzemogelijkheid.
Dus onthou ik mij van stemmen.
Wat bedoel je met 1 keuze mogelijkheid ik zie er een heleboel staan dus ik sanp hem even niet haahhahahaha ben een beetje blond hoor.
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Kitty,Kitty Mermaid schreef:Hi, Paula,
Groetjes, Kitty.
Ik merk nu ook dat jullie diverse methodes gebruiken bij het ontharen ik had daar geen idee van.
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Ik gebruik meestal een lady-scheermesje onder de douche voor lichaamsbeharing en voor de zomer wil ik me weer wat vaker epileren met de silkepil. Ik zit er ook wel aan te denken om nog eens een Elos behandeling of zo voor mijn gezicht te doen, maar op de rest van mijn lichaam hoeft dat van mij niet zo.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik heb praktisch geen lichaamshaar, ik haal wel eens in 2 a 3 maanden de Satinelle van Philips over benen en armen, maar veel tijd vergt het niet, de haren zijn zo donsig dat het eigenlijk niet nodig is! Voor het kruis en onder de armen gebruik ik ontharingscreme, voor de baard IPL, ik heb maar niks aangekruist, ik kan niet 3 dingen tegelijk aankruisen
Groetjes, Mara
Groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Wendy,Wendy B schreef:Ik gebruik meestal een lady-scheermesje onder de douche voor lichaamsbeharing en voor de zomer wil ik me weer wat vaker epileren met de silkepil. Ik zit er ook wel aan te denken om nog eens een Elos behandeling of zo voor mijn gezicht te doen, maar op de rest van mijn lichaam hoeft dat van mij niet zo.
Bedankt voor je berichtje
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Mara,Mara schreef:Ik heb praktisch geen lichaamshaar, ik haal wel eens in 2 a 3 maanden de Satinelle van Philips over benen en armen, maar veel tijd vergt het niet, de haren zijn zo donsig dat het eigenlijk niet nodig is! Voor het kruis en onder de armen gebruik ik ontharingscreme, voor de baard IPL, ik heb maar niks aangekruist, ik kan niet 3 dingen tegelijk aankruisen
Groetjes, Mara
Dan ben je wel in je voordeel als je bijna geen lichaamshaar heb ik heb dat ook en het is ideaal.
En ja ik wist niet dat jullie verschillende methodes gerbuiken voor het ontharen bij vrouwen ligt dat toch even anders tenminste bij de vrouwen die in mijn omgeving zijn.
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Hoi Paula,
Ik gebruik alleen een scheermesje. Gebruik daarvoor Gilette Venus. Enige wat ik onthaar zijn mijn benen. Graag zou ik meer en ook met andere methoden willen doen. Het is voor mij daarbij wel heel belangrijk dat mijn vriendin hier geen moeite mee heeft. Vandaar dat ik, denk ik, nog even geduld moet hebben.
groetjesssss,
Evelienne
Ik gebruik alleen een scheermesje. Gebruik daarvoor Gilette Venus. Enige wat ik onthaar zijn mijn benen. Graag zou ik meer en ook met andere methoden willen doen. Het is voor mij daarbij wel heel belangrijk dat mijn vriendin hier geen moeite mee heeft. Vandaar dat ik, denk ik, nog even geduld moet hebben.
groetjesssss,
Evelienne
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Eveliene geduld is altijd een schone zaak als de tijd daar is dan kan je altijd nog beslissen wat je graag zal willen.Evelienne schreef:Hoi Paula,
groetjesssss,
Evelienne
By the way ik mail je even van de week ik had het even te druk met mijn onverwachte primeur in mijn salon vandaar.
Lieve groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
- Guyselle
- daar ben ik weer
Ontharen
Hi...ik heb wel gestemd...maar wil er wel aan toe voegen dat ik mijn gezicht/baardhaar en buik elektrisch scheer(scheeraparaat) en mijn benen ,handen en voeten met Epilady.....de rest kan ik spijtig genoeg nog niet verwijderen.....je begrijpen wel waarom....
Groetjes........Guyselle
Groetjes........Guyselle