~~~~Shocking!!~~~~

Algemeen

Moderator: Moderators

Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Kitty Mermaid schreef:Je zou kunnen proberen de provider te bereiken, om de site eruit te laten gooien.
Ik had deze reactie nog niet gelezen maar goed: ik ben het dus niet met je eens, en ik weet vrij zeker dat je ook geen schijn van kans maakt. Geen enkele zichzelf respecterende provider doet namelijk zoiets.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Beste Maruscha,

Ik ben zeker met je eens dat in principe niemand kan bepalen wat wel en niet op het internet geplaatst kan worden.. (Alleen de wet, maar omdat het internet zo internationaal is, wordt dat ook soms moeilijk..) En er zijn idd mensen die vinden dat sites zoals trav.org ook verboden moeten worden. Maar het grote verschil vind ik is dat die site over Terri is opgezet om haar en de hele situatie rond haar belachelijk te maken--> niets anders volgens mij. Ik zie verder helemaal geen tekst of uitleg waarom ze dit plaatsen. Maar ik hoopte alleen dat die makers van de site zelf tot inzicht komen dat het plaatsen van die foto's echt buitengewoon respectloos is en dat zij de site zelf verwijderen... En ook al komt er maar 1 persoon die op zo'n foto staat tot zelfinzicht; dat zou voor mij al genoeg rede zijn om mijn verontwaardiging te uiten...

p.s. Ik heb toch een email gestuurt naar de maker van die site...
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Calin schreef:Ik ben zeker met je eens dat in principe niemand kan bepalen wat wel en niet op het internet geplaatst kan worden.. (Alleen de wet, maar omdat het internet zo internationaal is, wordt dat ook soms moeilijk..)
Laat dat soms maar weg. Ook al probeert een land als de V.S. regelmatig haar zin door te drukken trouwens.
Calin schreef:En er zijn idd mensen die vinden dat sites zoals trav.org ook verboden moeten worden. Maar het grote verschil vind ik is dat die site over Terri is opgezet om haar en de hele situatie rond haar belachelijk te maken--> niets anders volgens mij. Ik zie verder helemaal geen tekst of uitleg waarom ze dit plaatsen.
Denk dat je gelijk hebt, maar het maakt in principe niet uit. Het is niet aan jou (of mij) te bepalen of dit wel of niet kan, alleen of je hetzelf wel of niet vind kunnen. Subtiel verschil. Ik durf trouwens te wedden dat een groot deel van de mensen zich eerder zal storen aan ons dan aan de makers van deze site, ongeacht de achterliggende gedachte. Ik zie soms op bepaalde sites meningen over travestieten etc. geventileerd die veel en veel 'onvriendelijker' zijn dan die in deze thread.
Calin schreef:Maar ik hoopte alleen dat die makers van de site zelf tot inzicht komen dat het plaatsen van die foto's echt buitengewoon respectloos is en dat zij de site zelf verwijderen... En ook al komt er maar 1 persoon die op zo'n foto staat tot zelfinzicht; dat zou voor mij al genoeg rede zijn om mijn verontwaardiging te uiten...

p.s. Ik heb toch een email gestuurt naar de maker van die site..
Veel succes ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Miss_Bianca
daar ben ik weer

Bericht door Miss_Bianca »

Die amerikanen zijn echt een beetje wazig !!!
Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder !
Plaats reactie