2 personen of een?

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Voor mij is er enfemme geen enkel verschil. Met complete 'uitrusting' :-? voel ik me nog steeds dezelfde persoon.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

W.B. Josette :wink:
vicky
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 15:09
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door vicky »

Interessant onderwerp! Ik heb mijn man ook al wel eens gevraagd hoe hij dit ziet, hij vindt dat hij dezelfde blijft ook met vrouwenkleding aan.
Ikzelf ervaar dit net hetzelfde wat het karakter betreft, het karakter van beide is hetzelfde maar ik wil er toch enige kanttekening bijmaken. Namelijk voor mij stelt hij zich als vrouw kwetsbaarder op, hij gedraagt zich vrouwelijk(er), beweegt anders,....
Voor mij zit het verschil erin dat ik verliefd ben op mijn man en niet op zijn vrouwelijke verschijning. Wat maakt dat we als man en vrouw en als vrouwen onder elkaar nog steeds veel van elkaar houden, maar mijn partner is een man en geen vrouw snappen jullie een beetje wat ik bedoel??
Soulmate dry your eye, soulmates never die
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Josette schreef:Voor mij is er enfemme geen enkel verschil. Met complete 'uitrusting' :-? voel ik me nog steeds dezelfde persoon.

Ja Josette begrijp dat het voor jou geen verschil maakt, toch zou het anders zijn wanneer je een relatie hebt. Zeker als je partner het pas later te weten komt. Sommige mensen zeiden ook tegen mij, voor mij blijft hij hetzelfde. Net zoals Vicky het zegt, ..hij gedraagt zich vrouwelijker en beweegt anders.... dat maakt toch verschil. Je ziet dat hij een 'zij' is op dat moment. Voor mij maakt het wel verschil, groeten elsa
Gebruikersavatar
Renate_CD
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 08, 2005 10:47
Locatie: drenthe
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

Ik merk wel een verschil, wanneer ik mij omkleed als vrouw zijn m'n huishoudelijke kwaliteiten beter dan m'n huisman kwaliteiten. Ik ben ook emotioneler,in m'n dames kleding.

Helaas is er geen ander die het kan beamen omdat m'n partner me niet wil zien als Renate en het me ook niet toestaat om me elders als Renate te tonen.

Misschien ben ik een uitzondering,:oops: ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:

Renate
Plaats reactie