Waar fatsoenlijke grote maat schoenen?
Moderator: Moderators
Waar fatsoenlijke grote maat schoenen?
Ik ben 'gezegend' met maat 45,5 en nu zoek ik een beetje naar schoenen.. Het punt is: je vindt in die grote maten alleen maar dingen bij online erotiekwinkels, waar je al snel met enorm hoge hakken en fetish spul zit. Ik ben gewoon op zoek naar een beetje alledaagsere schoenen, wat meiden op straat dragen. Ik kom eigenlijk helemaal niets qua winkels in die richting tegen, heeft iemand tips?
Wat je er bij moet weten is dat ik niet zo 1-2-3 naar Amsterdam ofzo kan.
Alvast bedankt,
iemand die nu alleen maar een setje stiletto pumps heeft die op de lange termijn veel te vervelend lopen
Wat je er bij moet weten is dat ik niet zo 1-2-3 naar Amsterdam ofzo kan.
Alvast bedankt,
iemand die nu alleen maar een setje stiletto pumps heeft die op de lange termijn veel te vervelend lopen
In Beilen, een paar kilometer van Assen zit een schoenenwinkel met grote maten dames schoenen, op dagelijks gebruik gericht.mk380 schreef:Gelijk heb je, ik woon in het noorden van 't land, in de buurt van Groningen en Assen.
Ze hebben ook een website:
http://www.shoe-box.nl/home.html
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
-
- daar ben ik weer
Ook de fa Vos in Niekerk in de Prov Groningen heeft dames schoenen tot maat 47 in de normale uitvoering. Echt geen stiletto hakken oid. In Beilen hebben ze alleen een soort dansschoenen. Verder zit er in Exloo de fa Schutrups. Die heeft ook grote maten.
En kijk even bij "Liannetje.com daar staat ook wel een en ander over grote maten.
Groetjes Bea.
En kijk even bij "Liannetje.com daar staat ook wel een en ander over grote maten.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Daar ben je toch een beetje mis TV-Bea.TV-Bea schreef:In Beilen hebben ze alleen een soort dansschoenen.
Groetjes Bea.
Als je hun website bezoekt zul je zien dat ze echt niet alleen een soort dansschoenen verkopen.
http://www.shoe-box.nl/home.html
Ik ben gek op dansen, maar m'n laarsjes die ik er heb gekocht in maat 44 zijn toch echt geen dans laarsjes.
Wilma.
Groetjes,
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
ik ben nog geen winkel tegengekomen waar ze raar doen als je als man dameslaarzen/schoenen past.
Als je uitstraalt dat je 't zelf de gewoonste zaak van de wereld vind dan zal er niemand moeite mee hebben. Kan wel gebeuren dat de andere klanten ook mee mogen genieten (denk aan die reclame "Tina! Was kosten die Kondome?!" maar dan iets minder erg).
Toen ik een keer laarzen had gezien en ze wilde passen voordat ik ze ging kopen heb ik dat gewoon gedaan. De verkoopster heeft me goed geholpen. Alleen stond er in het rek natuurlijk maar 1tje dus toen ik die gepast had en even met de dame gebabbeld had en ik besloten had om ze te nemen liep zij naar achter om de andere laars en de doos er bij te halen en vroeg ze, al weglopend, of ik ook nog even de tweede aan wilde passen om een stukje te lopen. Sja, er waren meer klanten in de winkel en die keken wel even om maar verder niks.
Als je het gevoel hebt dat je dat "risico" kunt lopen en je er geen **** van aantrekt dan hoef je niet eens te bellen... kun je gewoon doen!
groetjes en sterkte!
marjolein
Als je uitstraalt dat je 't zelf de gewoonste zaak van de wereld vind dan zal er niemand moeite mee hebben. Kan wel gebeuren dat de andere klanten ook mee mogen genieten (denk aan die reclame "Tina! Was kosten die Kondome?!" maar dan iets minder erg).
Toen ik een keer laarzen had gezien en ze wilde passen voordat ik ze ging kopen heb ik dat gewoon gedaan. De verkoopster heeft me goed geholpen. Alleen stond er in het rek natuurlijk maar 1tje dus toen ik die gepast had en even met de dame gebabbeld had en ik besloten had om ze te nemen liep zij naar achter om de andere laars en de doos er bij te halen en vroeg ze, al weglopend, of ik ook nog even de tweede aan wilde passen om een stukje te lopen. Sja, er waren meer klanten in de winkel en die keken wel even om maar verder niks.
Als je het gevoel hebt dat je dat "risico" kunt lopen en je er geen **** van aantrekt dan hoef je niet eens te bellen... kun je gewoon doen!
groetjes en sterkte!
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?