Roze maandag Tilburg: wie kan mij hier iets over vertellen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
iamsaskia
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mar 06, 2002 1:00
Locatie: Zuid Holland

Roze maandag Tilburg: wie kan mij hier iets over vertellen

Bericht door iamsaskia »

Hoi allemaal,

Een vriendin van mij, zowat de enige die afweet van Saskia, nodigde Saskia uit om maandag de 25e naar Tilburg te komen. Zij weet dat ik op zich wel eens naar buiten zou willen en vond dit misschien wel een goede gelegenheid. Tja, dilemma! Aan de ene kant lijkt me het ontzettend spannend en is het natuurlijk super dat zij mee wil gaan aan de andere kant; geen idee wat ik daar dan kan verwachten! Wie kan mij er iets over vertellen of is er zelf wel eens geweest? Misschien maakt dat mijn dilemma wat gemakkelijker en word ik wel heel enthousiast....

Hoor graag van jullie!

Groetjes,

Saskia
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Half homo Nederland zal er te vinden zijn. En de rest wordt vertegenwoordigd door Nederlandertjes die homootje kijken leuk vinden om te doen. Maar aangezien er vele honderden homo's te vinden zullen zijn, val je niet op daar. Kortom: een uitgelezen mogelijkheid voor je om jezelf en femme te profileren.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Misschien een kleine tip :

http://www.rozemaandag.nl

Groetjes

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
iamsaskia
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mar 06, 2002 1:00
Locatie: Zuid Holland

argh

Bericht door iamsaskia »

Er staat een storende fout (vind ikzelf dan) in m'n tekst en ik kan hem niet wijzigen! Er moet staan: misschien word ik heel enthousiast..

Moest ik toch ff kwijt.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

heb hem aangepast voor je !!!!!

Groet

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
iamsaskia
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mar 06, 2002 1:00
Locatie: Zuid Holland

dank

Bericht door iamsaskia »

Dank je Pamela wat een service!!
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Your welcome !

groet

Pammie
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

He pam .. lééf jij nog ?

joh ..
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Saskia,

Roze maandag is een geweldig dagje uit, als je tenminste niet bang bent om onder de mensen te zijn, en bekeken te worden. Bij mooi weer wordt het waanzinnig druk (vorig jaar 300.000 mensen), en het grootste deel van het publiek bestaat uit boeren, burgers en buitenlui die eens leuk een dagje komen aapjes kijken. (Lees voor aapjes homo's en travo's.) Als je daar tegen kan heb je geheid een topdag. Je zult zeker niet de enige T zijn, en in mijn ervaring is het makkelijk kontakt leggen met anderen voor een praatje of effe aan te schuiven op een terrasje. Dus als ik jou was zou ik de uitnodiging van die vriendin met beide handen aangrijpen.

Veel plezier!

Monica
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Nathalie,

Pam is alive and kicking, believe me darling ! Maar kij zelf is in de spiegel lief, tijd niet meer gezien !

Groet

Pammie
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

roze maandagje uit

Bericht door MarjoleinJ »

Nou ehm... wat zal ik er over zeggen...

Het was inderdaad gezellig en (redelijk) druk; de regen had wel de nodige invloed.

Wat mij opviel is dat 't grootste gedeelte van 't publiek idd boeren, burgers en buitenlui waren. Natuurlijk liepen er veel homo's rond maar weinig extravaganten. Tuurlijk waren ze er wel maar in percentage niet superveel. Moet ik bij zeggen dat ik ook niet overal geweest ben dus wie weet dat er op andere plaatsen een hogere concentratie was. Al met al kun je er prima een dagje uit van maken.

En ja, je wordt wel bekeken. Als je door de straat loopt loop je tussen twee rijen terrasjes door waar veel mensen mensen zitten te kijken :). Ik had een witte linnen broek & roze - hoe kon 't ook anders - truitje aan, terwijl jeans + wat donkerdere kleding toch wel de doorsnee is, dus als je minder op wilt vallen... zie ook andere thread. Duidelijk was wel dat ze me er wel uit halen maar niet negatief... Meestal kijken mensen twee keer en (heeel) soms wordt er wel een beetje gelachen, so be it. Dat nemen we dan maar op de koop toe.

Ik geloof zonder meer dat je heel makkelijk contact kunt maken; de sfeer zit er goed in. Dat ik dat niet zo heb gedaan ligt aan mezelf - ik durf dat niet (muts) :( Ik weet zeker als ik niet zo verlegen geweest zou zijn 't makkelijk had gekund. Gemiste kans? Waarschijnlijk wel maar ik ben niet zo'n held(in).

Ik heb de meeste tijd bij de "houseparty" doorgebracht waar DJs live aan 't draaien waren (heeeerlijk) en daar stond ik tussen gewoon publiek. Was erg tof!

Ik was er al in het begin van de middag (rond half drie of zo) en ben eerst tussen het winkelend publiek ingegaan. Nog een kleine schoenenwinkel gevonden waar ze leuke vlotte damesschoenen (en laarzen) tot maat 45 hadden, ik hoop 't adres nog te kunnen traceren.

Bij V&D wat gegeten en naar 't (dames)toilet en totaal geen commentaar. 't was druk en 't was dus in de rij staan maar 'r werdt ook door de toiletdames niet gereageerd.

Voor een eerste overdag-buiten-ervaring was 't al met al een leuke dag en ik denk volgend jaar weer. Eh... niet dat ik van plan een jaar te wachten met nog 'ns overdag naar buiten te gaan hoor ;)

Doeegieee,

Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Mooi verhaal, Marjolein.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

roze maandag

Bericht door Carla van Eibergen »

hoi hoi,

was mijn eerste keer naar de kermis in Tlburg,
Ik heb dezelfde mening als Marjolein eigenlijk
Je gaat om te kijken en bekeken te worden.
Ik had meer travestieten, of meer extremen verwacht.
Maar goed, wellicht dat veel dames zich lieten afschrikken door de regen, wat natuurlijk erg jammer was.

Ik heb geen klachten gehad wat aandacht betrof, en daar heb ik eigenlijk ook totaal geen problemen mee hoor.
Natuurlijk kun je dat verwachten, als je je leuk kleed, dus afwijkend van de jeans en donkere truien en zo
maar goed, na verscheidene mensen blij te hebben gemaakt met het poseren voor de camera, ben ik toch maar om 0100 naar m'n hotel gegaan.
Het is wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets mis als ik er niet meer naar toe ga.

Maar voor een ieder die er nog nooit geweest is en je bent niet bang voor belangstelling, zou ik zeggen een aanrader

Kus, Carla
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi allemaal,

ja, het was weer erg gezellig. Inderdaad, je moet niet bang zijn om bekeken en aangesproken te worden, maar dat is wat mij betreft alleen maar leuk. Ben het met Carla eens dat de hoeveelheid T's dit jaar teleurstelde, vorig jaar waren er veel meer. Dit jaar waren er vooral veel verklede kerels, en dat is toch weer jammer voor degenen onder ons die wel hun best doen.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Heee allemaal,

Ik heb de winkel en 't adres ervan die ik noemde weten te traceren dus bij deze, voor wie 't weten wil.

Tot nog toe heel goede ervaringen mee; ze zijn T-friendly (ze hebben meerdere T's als klant) en hebben een moderne, eenvoudige collectie en ook veel laarzen (Josette? ;)) ...

De winkel:

Salamander Shoes2go
Schouwburgring 133
Tilburg
website

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Plaats reactie